Merhaba herkesee! Destekleriniz yorumlarınız ve vote için teşekkür ederiim.
İthafenler;
catfever-buketgmz-Harrynindonu-rojdagulsun-SelenatorAndHunter-directionerzyn-GaGaTheQueen-directioner6135-HaroldsLovelyCat-BeyzaUzmen-Broken_Heated_LoveX-Hannah_izabel-JTismine-reyyanXOharry-irem_725_-aussiesforlife-hikaye_kurdu-GksuAras-Demmree-SethinApollyonu
SINIR:+115 VOTE VE +40 YORUM
İYİ OKUMALAAAR
Araba durduğunda hayal kırıklığına uğradım çünkü geldiğimiz yer küçük bir kafeydi. Ya benim eğlence anlayışım yanlıştı ya da Dexter eğlenmeyi bilmiyordu. Ona baktığımda omuz silktiğini gördüm. “Sarhoş olmanı izlemek yerine seni dinlemeyi tercih ediyorum ayrıca burada da köpüklü bira var.”
Konuşmak istemiyordum ama arabadan indim ve o küçük kafeye girdik. Kafe gerçekten küçücük ve sessizdi. Bir masaya oturduk. Dexter bize iki tane köpüklü bira söyledi. Fena değil. Hala üstümde uyku mahmurluğu vardı. Yataktan çıkıp kafeye gitmek planlarımda yoktu daha çok sarhoş olup deli gibi zıplayacağım bir yeri hayal etmiştim. Gözlerimi ovuşturdum. Harry acaba evde olmadığımı anlamış mıydı? Harry’nin parasından başka hiçbir şey yoktu yanımda. Acaba yanlış mı yapıyordum?
Dikkatimi Dexter’ın gözleri bozdu. Başını yana eğmiş bana sırıtıyordu.
“Bana anlatacak mısın?”
Ona nasıl anlatacaktım ki? Ona bunu anlatacak kadar güvenmeli miydim?
“Peki.” Diye mırıldandı. “Koluna ne olduğundan başlaya-“
Garson önümüze biraları koyduğunda sözü kesildi ve garsona teşekkür etti. İyi biriydi ama bunun için yeterli miydi? Bir Andy vakası daha kaldıramayacaktım. Önümdeki birayı içerken köpüğü üst dudağıma bulaştı elimin tersiyle sildim.
“Cama yumruk attım ve şimdi on iki tane dikişe sahibim.”
Gözlerini kocaman açtı. “Vay canına! Bir psikopatla bira içiyorum.”
“Köpüklü bira.” Diye düzelttim onu. Güldü ve başını salladı.
“Peki neden?”
İşte en zor kısmı burasıydı. Bunu bir erkeğe nasıl diyeceğimi bile bilmiyordum. İçimdeki ses de gitsin diyordu. Tamam diyecektim ama nasıl?
“Çocuğumu kaybettim, kocamla ayrıyım, işsizim ve kısırım.”
Ah! İşte söylemiştim. Ama bunları yaşamak söylemek kadar kolay olmadı hiçbir zaman. Sanki bir an rahatladığımı düşündüm ama farklı bişeydi bu. Psikologuma anlattığımda böyle hissetmiyordum. Yutkundum. Dexter ilk önce beni inceledi. Mimikleri pek iç açıcı durmuyordu. Üzgün gibiydi.
“Yani bu bizim seks yapabileceğimiz anlamına geliyor. Kocan hem anlamayacak.” Kahkaha attı. Hiç bu tarafından düşünmemiştim ama ilgi çekici bir tarafını da bulmuştum. Seks yapıp hamile kalmamak. Bende onla birlikte gülümsedim.
“Tamam bak bir sorunun hallettik geriye kaldı üç sorun.”
Elini çenesine yerleştirdi biran duraksadı. Birayı yudumladıktan sonra bana tekrar baktı. “Ne okudun?”
“İşletme.”
“Süper!” diye bağırdı bir anda “Yarın benim şirketimde başlıyorsun.”
Ona pörtlek gözlerle baktım. “Senin şirketin mi var?”
Gözlerini devirdi. “Hadi ama Ella! Üstümden zenginlik akarken bunu fark etmemiş olamazsın. Bindiğin arabayı gördüğüne emin misin?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk 2-(Harry Styles)
Roman d'amourGökyüzünden bir yağmur damlası onun rahmine düştü. O bunu en başından beri sevdi. Her şeyin yoluna gireceğini düşündü. Sevdiği adam ve ona benzeyen bir çocukla bunu düşünmemek imkansızdı. “Seni çok seviyoruz Mercimek.Ihm. Mercimek biraz garip oldu...