İTHAFENLER;
thebestestvlut-Broken_Heated_LoveX-directioner6135-rojdagulsun-zeyneponer-Hannah_izabel-directionerzyn-SethinApollyonu-HarryIsMyCupcakexxx-RuffRyders-CrazyForCrazy-irem_725_-GaGaIsPerfect-dxblue-mdnemzlm-hikaye_kurdu-reyyanXOharry-GksuAras-1Demetriadovanne-husbandmahone-SelenatorAndHunter-AloneKiss-Demmree
İYİ OKUMALAR! (MEDYADA 2. KİTAP İÇİN VİDEO VAR. SEDEF YAPTI BEN ÇOK BEĞENDİM. İZLEMEYİ İHMAL ETMEYİİN =) )Kızgındım hatta buna burnundan solumak deyimini bile kullanabilirdiniz. Burnumdan dumanlar çıkıyordu. Yandığımı hissediyordum. Sinirlenmek bana yaramıyordu. Kızgındım çünkü küçücük bir çocuğun dayak yiyeceğini düşünmek ve canının yanıp yanmadığını bilmemek bana ters bir tepki veriyordu. İyi hissetmiyordum ve aç olmama rağmen midemden yukarı bişeyler çıkıyormuş gibi hissediyordum.
Müdirenin odası olmasına rağmen küçüktü. Kadın tahmin ettiğiniz gibi kötü karakter dışında farklı bir tipi vardı. Ne iyi ne kötü gibiydi. Bense gözlüklü suratsız bir kadın olarak düşünmüştüm. Gözlerim artık sinirden dolmuştu. Nora benim aksime sakin gözüküyordu. Yolda gelirken Kinney’i aramıştı ve Kinney avukatı ile geleceğini söylemişti.
“Colin nerede?” diye sordum tekrar. Daha demin az kala bir öğretmeni döveceğim için bizi bu odaya almışlardı apar topar.
Müdire omuz silkti. “Bayan Styles, Colin sorunlu bir çocuk. Bunları hep yapıyor.”
Kadına inanmadım. Colin asla yalan söylemezdi. Masadan ona doğru uzandım. “Bakın, sizi ve buradaki herkesi attırabilirim.” Harry Styles sayesinde. Müdire geri bastı ama Nora; “Ella sakin ol.” Demeyi ihmal etmedi.
Sandalyede sırtımı yasladım ama rahat edemedim. Colin problemli bir çocuktu belki de ama kim problemsizdi ki? Ben de psikolojik sorunlar yaşıyordum. Herkesin sorunları vardı ve sorunları olmayan bir insanın var olduğunu düşünmek imkansızdı. Herkesin hayatında baş etmesi gereken şeyler vardı. Bu da Colin’in hayatıydı ve buradaki çoğu çocuk aynı sorunları yaşıyordu ama ben kararımı vermiştim. Buradaki tüm çocuklara yardım edemesem de Colin’e edecektim.
Yarım saate yakın buradaydık ve bu bekleyiş beni sıkıyordu. Öğretmenler Colin’i arıyordu. Tabii arama şekilleri biraz garipti. “Colin ortaya çık Ella burada.” Aslında bir cümleden çok şey anlaşılıyordu.Colin öğretmenlerini sevmiyordu. Arkadaşlarını sevdiğini düşünüyordum. Hani filmlerde olurdu ya kahraman bir çocuk ona muhtaç diğer çocuklar ve savaşması gereken kötü insanlar. Colin’i Süpermen olarak düşündüm. Bir kız çocuğuna göre fazla erkeksiydi ve fazla cesaretli.
Kapı açıldı ve içeri bir öğretmen girdi. Colin’i kolundan tutmuş sürüklüyordu. Colin direniyordu. Ayağı kalktım ve kadını ittim. “Ona böyle dokunmayın!” diye bağırdım. Colin’i tutup kendime çektim ve sıkıca sarıldım. Kolunu ovuşturuyordu. Muhtemelen canı acımıştı. Onun yüzünü ellerimin arasına aldım. “Sana dokundular mı? Doğru söyle bana.”
Başını hızla iki yana salladı. Gözlerindeki korkmuş ifadeyi gördüm. Ona gülümsemeye çalıştım ama bunu başaramayacak kadar allak bullak olmuştum.
Müdirenin yavaş ses tonunu duydum. Ürkütücü bir hava yaratıyordu. “Neredeydin Colin?” Colin ona baktı ve gözleri ona savaş açtı. O küçük kafasının içinde neler olduğunu bilmek o kadar çok isterdim ki.
Colin ona sert bakışlarla baktı ama cevap vermedi. Onu sevmediğini biliyordum.
“Peki.” Dedi müdire. “Odana gidebilirsin, biz büyükler olarak bişey konuşacağız.”
“Hayır.” Dedim “Gidemez burada kalacak.Gözümün önünde olacak.”
“Onun üstünde bir hakkınız yok Bayan Styles.”
“Yakında olacak!” dedim ve Nora dahil herkesin gözü açıldı
Bunu bu kadar hızlı demeyi beklemiyordum ayrıca bu zor kararı çok az bir kısa sürede almıştım. Pişman olabilirdim. Colin bana kırılmış gibi baktı sonra hiç beklemediğim bişey yapıp arkasını dönüp odadan dışarı çıktı. Peşinden gidecektim ama Nora beni engelledi. Müdire sıkılmış bir şekilde homurdandı.
“Onu nasıl evlatlık edineceksiniz Bayan Styles? Çocuklar hakkında hiçbir bilginiz yok ve eşinizle şuan ayrık durumdasınız. Çocukları sorunlu ailelere vermiyoruz ki sizin bu agresif tepkilerinize bakılırsa onu ümitlendirmeseniz iyi olur. Şimdi izninizle halletmem gereken işler var.” Kapıdaki güvenlikle göz teması kurdu. “Bayan Styles ve Bayan Davidson’a çıkışa kadar eşlik edin.”
Odadan çıktık ama bozulmuştum. Abartmış mıydım? Biraz daha olgun davranabilirdim. En azından kadını dövmeye kalkmamalıydım.
“Yine götümüze baka baka geri dönüyoruz.”
Nora kahkaha attı ama bunun sonra sinirden olduğun fark ettim. “O kadına gününü göstermeliydin.” Sonra duraksadı. “Ayrıca bu çok önemli karar için düşünmeliydin.”
Sustum ve yetimhaneden çıkana kadar konuşmadım. Yetimhane bahçesinde Kinney’in bize telaşla koştuğunu gördüm yanında bir adam daha vardı. Kinney yanımızda nefes nefese durdu. “Yetişemedik mi?”
Nora omuzlarını düşürdü. Bense daha güçlenmiş hissediyordum. “Kinney o çocuğu istiyorum.” Dedim sert sesle. Kinney şaşırdı. Gözleri kocaman açıldı. Colin’i burada bırakmak bencillik olurdu ama son hareketini unutamıyordum. Çekip gitmişti. Bana bu kadar benzemesi tuhaftı. Harry’nin onu ilk görüşünde senin çocuğun mu diye sorması aklıma geldi. İnanılmaz derece de ben gibiydi. Sanki benim biraz daha küçülmüş halim.
“Avukatla bunu halledeceğiz.” Dedi yanındaki adama bakarak sonra onu bize tanıttı. “Johnny şirketimizin avukatı. Johnny bu bayanlar da Ella Styles ve sevgili nişanlım Nora.”
“Ha?” diye ağzımdan ani bir tepki çıktı. Ne demişti o? Sevgili nişanlım mı? Bu ne demek oluyordu? Nişanlım.
“Ella-“
“Nişanlandınız ve bunu bana söylemediniz mi?”
“Ella şuan sırası değil.” Dedi Nora. Aslında haklıydı yetimhanenin bahçesinde sırası değildi. Konuyu kapatacaktım ama karşıma farklı bir düşman çıktı. Kinney. Ondan böyle bir çıkış beklemezdim ama o tam on ikiden vurdu.
“Dünya senin etrafında dönerken haber vermemizin yersiz olacağını düşündük.”
“Kinney!” dedi Nora uyarıcı bir tonla. Ona alayla güldüm. Laf soktuğunu düşünecek kadar gerizekalı olduğunu düşünmemiştim. Kinney burnundan soluyor gibiydi. Son darbe fazla mı olmuştu? Ama nişanlandıklarını bilmek benimde hakkımdı. Ben öyle düşünmüştüm. Nora bana söylememeyi seçmişti.
“Onun bu dünya benim düşüncelerinden bıktım.” Dedi Kinney “Üzgünüm ama buna daha fazla dayanamayacağım. Harry’nin sana nasıl dayandığını bile bilmiyorum-“
“Kinney yeter!” diye bağırdı Nora. Kızmış gözüküyordu. Bense hiçbir tepki vermiyordum. Umurumda değildi. İstediğini düşünebilir bana kendince savaş açabilirdi. Seve seve kaybederdim ama ona hiçbir şekilde karşılık vermeyecektim. Nasıl bir şizofreni olduğunu görmesine ihtiyacım vardı. Sonra belki bir ara gülerdim.
Kinney omuz silkip arabasına doğru ilerlerken avukatı da peşinden gitti. Nora kambur durdu, savaşmaktan yorulmuş bir savaşçı gibiydi. Bencil olduğumu biliyordum ama çekilmez olduğumu ilk defa duymuştum. Tabii Harry sinir krizlerinde birkaç defa söylemişti.
“Öyle demek istemedi, düşünmeden konuşuyor.”
Başımı salladım. “Biliyorum o iyi biri.”
“Ella-“
“Hey sorun değil cidden. Ben yürüyerek gitsem daha iyi olur.”
HARRY
Kendimi iyi hissetmeye çalıştım. Odanın kapısını çalarken psikologumun gel dediğini duyana kadar girmedim. Girdiğimde ilk göz teması kurduk sonra gözleri elimdeki kırmızı dosyaya gitti. Gözleri birkaç saniye orada takıldıktan sonra bana gülümsedi. Elini sıktım ve kabaca karşısına oturdum.
“Dosyanın güvende olduğuna sevindim.”
Başımı salladım ve dosyayı önüne bıraktım. Dosyaya dokunmadı. Hata benimmiş gibi gözüküyordu ama her şeyden habersiz yaşayan bendim. Bir şekilde olaylar etrafımda dönüyorken zararlı çıkan ben oluyordum.
“Nasılsınız Bay Styles?”
“Uhm.. Şekersiz bir kahve misali… Çok iyi geliyorum ama acıyım.”
Güldü. Bu gülüşü daha önce onda görmemiştim. Rahat davranıyor gibiydi. Sanki aramızdaki sınır kalkmış. Tüm duvarlar yıkılmış ve onla ben sıkı arkadaşmışız gibiydi. Bu beni rahatsız etti. Bu adamı sevdiğim söylenemezdi. Sevmiyordum ama yine de bana yardımcı olmuştu. En azından benim için sabahın 9’da buraya gelecek kadar hastasına değer veriyordu.“İlaçları azaltacak mıyız?” diye sordum aslında pek fazla ilaç kullanmıyordum ama yine de ilaç kullanmamayı tercih ederdim.
“Buna yeni doktorunuz karar verecek Bay Styles.”
“Ne?” dedim hızlıca.
Kırmızı dosyayı eline aldı. Bana doğru uzattığında alıp almamakta kararsızdım. Dosyayı almadan hemen önce derin bir nefes aldı.
“Dosyayı almanız yanlış hareketti.”
“Dosyayı okumadım.” Dedim bana güldü. Beni mi aşağılıyordu?
“Dediğim gibi sizinle Bayan Anne ilgilenecek. Umarım onun hazırlayacağı dosyayı da ödünç almazsınız.”
Ayağı kalkıp yüzüne yumruk atmamak için kendimi zor tuttum. Bunu hak ediyordu adi herif! Asıl bir dosyaya sahip çıkamayan oydu. Ağzımı sıkı tutmalıydım. Ella’yı farklı gözle görmesini istemiyordum. Onu koruma iç güdüme içten güldüm. Onun hala bende var olması beni mutlu ediyordu.
Odanın kapısı çaldı ve ben bişey diyemeden içeri güzel bir bayan girdi. Ciddi anlamda güzeldi. Tabii Ella’dan güzel değildi. Psikolog diye tahmin ettim. Doktorum ona sırıtırken “Bayan Anne ile tanışın Bayan Styles.” Dedi hızla ayağı kalktım ve onun dişlerini izlerken elini sıktım. Doktorum onu yeni doktorum diye tanıştırmıştı ve ben daha iyi olduğunu nedensizce düşünmeden edemedim. Hadi ama! Ben bir erkektim ne kadar aşık olsam da… Bir de karımın benden bin kilometre uzata durduğunu düşünürsek…
“Nasıl hissediyorsunuz?” diye sordu güzel bayan.
Aramızda olacaklar en fazla doktor hasta ilişkisiydi. Konuya hemen girdim.
“İlaçlarımın azalmasını istiyorum. ve dip not düşeyim dosyayı okumadım çünkü insanların hakkımda yazdıklarını merak etme içgüdümü seneler önce yendim.” Omuz silktim. “Bilirsiniz bir sürü hakkımda yazan insanlar var.”
Kadın bana sırıtarak cevap verdi. Eski doktorumsa umursamaz gözüküyordu. Bayan Anne ayağı kalktı.
“Bunu benim odamda görüşelim.” Dedi çıkmadan önce eski doktoruma sırıtmakla yetindim. Erkekler çoğu zaman kadınlar gibi birbirlerine düşmanlardır. Özellikle konu bir kadınsa ve bu kadın benim karımsa…
ÖNEMLİ;
Merhaba sevgililerim. Sizi çok özledim neredeyse iki haftadır yokum ve bugün kısa ve kötü bir geçiş bölümü paylaştım. Merak etmeyin yeni bölüm çok kısa zamanda gelcek belki akşam bile gelebilir :D Sınır koymuyorum. Bu bölüm benden size olsun. Yorumları sevdim ve vote da baya bir yüksekti. Bölüm pek hoş olmasa da umarım bu bölümde aynı tepkileri alırım. Arada bir dinlenme moduna giriyorum biliyorsunuz :S Kafamı dinleyip geldim ve yine buradayım. Sizi seviyorum. Medyadaki video izlemeyi unutmayın :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıldırtan Aşk 2-(Harry Styles)
RomanceGökyüzünden bir yağmur damlası onun rahmine düştü. O bunu en başından beri sevdi. Her şeyin yoluna gireceğini düşündü. Sevdiği adam ve ona benzeyen bir çocukla bunu düşünmemek imkansızdı. “Seni çok seviyoruz Mercimek.Ihm. Mercimek biraz garip oldu...