-20-

4K 247 39
                                    

Merhaba! Sonuda geri döndüm sizi pek sıkmak istemiyorum ama yorumlar çok azdı ve moralim bozuldu :( umarım bu bölüm yükseliş gösterir ve yüzümü güldürür.

Bu arada yeni hikayem Ormanın Gizemini okumayı unutmayıın ( Her zamanki gibi HS) 

İTHAFENLER;

SelenatorAndHunter-Sezen_Ylmaz-jbiebsude-eylulackles-dxblue-RuffRyders-Hannah_izabel-hikaye_kurdu-_LittleNaughtyGirl_-lola5498-storyofmylifeZzz-YeniayTokac-directioner6135

YORUM YAPANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİİM.

SINIR;+130 VOTE- YORUM ATMAYI UNUTMAYIIIN

YENİ HİKAYEMİ OKUMAYI UNUTMAYIIN xx

İyi okumalar

Alarmım her zamankinden bir saat erken çaldı. Haftanın başında spor yapmaya karar vermiştim çünkü artık buruşmaya yüz tutmuş 40 yaşındaki kadınlar gibi gözüküyordum. Tabii erken kalkmak kolay bir şey değildi ve haftanın başında planladığım koşu programını anca haftanın en sevmediğim gününde uygulamak için uyanık kalmaya çalıştım.

Alarmı birkaç kez ertelesem de yataktan kalkabildim ve güne pozitif bakmayı denedim. Ah, ne güzel daha güneş bile doğmadan ayaktayım ve çok dincim. Sadece kendimi iyi hissettirmeye çalışıyorum bunların hiçbiri doğru değil. Tanrı aşkına, erken kalkmak nasıl bir doğru olabilir ki?

Taytlarımdan birini giydikten sonra koşuya çıktım. Genel olarak koşarken aklımda Harry vardı. Sabahları soğuk olduğu için zihniniz sizi ısıtacak birini aklınıza getirir, unutmayın! Onu 62 saattir görmüyordum ve hala onun için bir şeyler yapmaya çaba gösteriyordum. Fazla kilolarımdan kurtulmak gibi. Aslında 62 saatten daha büyük rekorlara sahibim mesela 30 gün kadar. Koca bir ay.

Ondan Pazar gününden beri haber almadım. Aramadı ya da mesaj atmadı. Magazin programında onun hakkında haber görmedim. Yani onu görmek için izlemiyordum sadece denk gelmişti. En azından kendimi böyle kandırıyorum.

Haftaya turneye çıkacağı fikri beni geriyordu. Aklımdaki tüm o gitme, beni bırakma repliklerini sildim çünkü bunları kullanmam imkansız. Ona buna devam etmesini, her şeyi batırmamasını söyleyen bendim. Şimdi ona gitme diyemezdim ama demek için deliriyorum.

Aklımda sürekli onun yeni ülkeleri gidip sadece şarkı söylemeyeceği gerçeği canlanıyordum. O gidip milyonlarca kız önünde şarkı söyleyecekti ve o kızların yüzde doksanı Harry’nin onu yatağa atmasını istediğini hepimiz biliyoruz. Sonra msg vardı. Burada tanışacaklar ve acayip pozlar vereceklerdi mesela; kızın dudağı Harry’nin yanağında ya da kız Harry’nin kucağında gibi.

Çeşitli partiler olacaktı. Bekar kadınlar ortalıkta dolaşıp herkesin yatağına gireceklerdi. Harry uzun zamandır seks yapmıyordu. Yani en azından biz birkaç ön sevişme harici hiçbir şey yapmamıştık. Ah? Tanrım! Onun erkek olduğunu unutuyorum ve her seferinde içimdeki o acımasız gergedan buru suratıma vuruyordu. Bir zaman sonra erkeklerin duyguları ve penisleri yer değiştirir. Ona ne kadar kızgın olsam da bunun olmasını istemiyorum.

Kıskandığımı yalanlayacak değildim. Kıskanıyordum ve kıskançlıktan ölecekmiş gibi hissediyorum. Boşanmamış olmamıza rağmen One Direction hayranı olup ayrı olduğumuzu bilmeyen yoktu. . İnsanlar ilk gecemizi zaten hastanelerde geçirdiğimizi biliyordu. Sonra zaten bebeğimizi düşürdüğümüz biliyorlardı. Buna üzülüp yardımcı olmaya çalışan insanlar haricinde bunu kendine çeviren insanlarda olacaktı. Harry’i hassas noktalarından elde etmeye çalışacaklardı ve ben o sırada yanında olamayacaktım. Belki de beni unutacaktı.

Çıldırtan Aşk 2-(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin