Κεφαλαιο 1

3.9K 280 11
                                    

Τι σας εχω??? Το 1 κεφαλαιο everyoneeeee <3 <3 Enjoy και μην ξεχνατε να μου πειτε την γνωμη σας στα σχολια και φυσικα ψηφιστε <3 Enjoy angelssssss

_______________________________________________________________________________

                                                                     

  Δεν υπήρχε περίπτωση η Αλισον να με συμπαθήσει, αλλά ο Ασερ επέμενε να βγούμε οι τρεις μας για καφέ. Εννοείται πως ούτε εγώ ούτε εκείνη συμφωνουσαμε.Αλλα δεν μπορουσαμε να κανουμε και κατι αλλο.Και οι δυο μας του ειχαμε υποσχεθει  οτι θα προσπαθησουμε να χτισουμε μια σχεση που να μην βασιζεται τοσο πολυ στο μισος.Το αν θα τα καταφερναμε ηταν αλλο θεμα.

-Λοιπον.......Ειπε ο Ασερ προσπαθωντας να ανοιξει καποιο θεμα συζητησης.

-Δεν υπαρχει περιπτωση να γινουμε κολλητεσ,το ξερεισ αυτο ετσι?Του ειπε η Αλισον

-Λες και εγω θελω να γινω κολλητη σου.Μουρμουρισα βουλιαζοντας στην καρεκλα μου.

-Απλα δεν θελω να μισιεστε οι δυο σας.Μας ειπε ο Ασερ αγανακτησμενος. Δεδομενου οτι η Αλισον ειχε παει να με σκοτωσει, ειχε  αποτυχει και επιπελον την ειχα νικησει στν μικρη μονομαχια που ειχαμε, ηταν απολυτως λογικο να μισιομαστε. Προσθεστε σε αυτα και το γεγονος οτι θεωρουσε οτι εγω εφταιγα που ο αδεφλος της αφησε τον Παραδεισο.

-Δεν φταιω εγω.Πεταχτηκα

-Θες να πεις οτι φταιω εγω?Απαιτησε να μαθει η Αλισον.Σαν απαντηση ανασηκωσα τους ομους,.

-Ο ελατε τωρα...Εννοω..Σοβαρα δεν θελω να μισιεστε. Προσπαθησε εκεινος κοιταζοντας μια την Αλισον και μια εμενα.

-Εγω δεν εχω προβλημα να προσπαθησω.Ειπα εγω.Ο Ασερ εστρεψε τα καταπρασινα ματια του στην αδερφη του.

-Οκ!Αν ειναι ετσι θα προσπαθησω.Αλλα μην περιμενεισ καμια θεαματικη αλλαγη.Μπορω να φυγω τωρα?Εχω κανονισει με τον Τρεβορ.Ειπε εκεινη..Εστρεψα το βλεμμα μου προς τα πανω με απογνωση.Το γεγονος οτι ηξερα οτι οι δυο τους τα ειχαν δεν σημαινε οτι συμφωνουσα.Ουτε οτι πιστευα οτι θα τελιωνε καλα.Ο Τρεβορ ηταν καλο παιδι και η Αλισον ηταν σκυλα.

  Τελικα και ευτυχως για μενα εφυγε αφηνοντας με με τον Ασερ.Επιτελους.Αφου εφυγε μετακινηθηκα διπλα στον Ασερ .

-Δεν ειπα παντως οτι δεν θα προσπαθησω.Του ειπα.Εκεινος περασε το χερι του γυρω απο τους ομους μου και με φιλησε.

-Γι αυτο σε λατρευω Γκαμπι,Μουρμουρισε.

-Το ξερω.Απαντησα και εκεινος μου χαμογελασε.

Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}Where stories live. Discover now