Kεφαλαιο 11

2.3K 187 47
                                    



-Ο Ντειβ?Πως…?Τι δεν μου λες Γκαμπι?Με ρωτησε φανερα εκνευρισμενος.Αντι να του απαντησω περασα στην υπερασπιση.

-Σταματα να διαβαζεις τις σκεψεις μου!Του ειπα εκνευρισμενη. Ο Ντεθβ θα με σκοτωνε αν το μαθαινε και θα ειχε και δικιο.

-Πως γινεται να ησουν με τον Ντειβ?Ξερει τι εισαι?Και πως στο καλο σε εσωσε? Αρχισε να λεει την μια ερωτηση μετα την αλλη.

-Αυτό δεν σε αφορα!Του ειπα με την σειρα μου προσπαθωντας σκληρα να κρατησω την φωνη μου χαμηλη αλλα δεν το καταφερνα

-Τι είναι Γκαμπι?Βρικολακας?Αλλα όχι..ειπες ότι σε βοηθησε.Αν ηταν βρικολακας δεν θα μπορουσε.Ειναι ειτε αγγελος ειτε νεφιλιμ και μιας και το πρωτο αποκλειεται…Το βλεμμα του βρηκε το δικο μου, τα καταπρασινα ματια του ελαφρως σκοτεινιασμενα.

-Είναι Νεφιλιμ ετσι?Οπως εσυ.Το δευτερο δεν ηταν ερωτηση.Χαζη χαζη χαζη!Ο Ντειβ μου ειπε να μην πω κατι και εγω...Εγω εκανα την βλακεια μου. Αλλα δεν εφταιγα στο κατω κατω! Ο Ασερ που διαβασε τις σκεψεις μου εφταιγε! Αντε τωρα να τα εξηγησω ολα αυτα στον Ντειβ. Δεν θα τον αδικουσα αν δεν μου ξαναμιλουσε.

-Αρα το ηξερες και δεν ελεγες τιποτα?Γιατι?Και για ποσο καιρο?Αρχισα να περπαταω πανω κατω εκνευρισμενη όχι τοσο με τον ιδιο αλλα με τον εαυτο μου.

-Να παρει Γκαμπι πες μου!Φωναξε

-Όχι.Δεν προκειται να σου πω τιποτα.Ειπα τελικα.Η εκφραση του αλλαξε και εκανε ένα βημα πισω. Δεν θα κατεληγε καλα ολο αυτο. Πλεον ημουν σιγουρη για αυτο.

-Επειδη ο φιλαρακος σου στο ειπε? Με ειρωνευτηκε σταυρωνοντας τα χερια του μπροστα απο το στηθος του.

-Όχι Ασερ επειδη δεν θελω να σου πω!Εξαλλου μπορεις απλα να διαβασεις τις σκεψεις μου σωστα?Ακομα και αν δεν θελω να σου πω κατι το μαθαινεις ετσι κι αλλιως!Δεν ειχα καταλαβει ότι φωναζα αλλα το εκανε και μαλιστα φωναζα δυνατα. Δεν μπορουσα ομως και να κρατηθω. Ημουν απιστευτα νευριασμενη μαζι του.

-Μαλιστα..Ειναι Νεφιλιμ,το ηξερες και δεν μου ειπες τιποτα,και προπονησε μαζι του.Υπεροχα.Ειπε ειρωνικα, κοιταζοντας προς τα πανω απηυδυσμενος και μου γυρισε την πλατη.

-Γιατι επρεπε να στο ειχα πει Ασερ?Ρωτησα κοφτα

-Επειδη είναι Νεφιλιμ και αν θυμασαι οι Αγγελοι σκοτωνουμε τους Νεφιλιμ!Ειπε γρηγορα, γυρνωντας ξανα προς το μερος μου,  επιβεβαιονοντας ότι ειχε πει ο Ντειβ.Αλλα δεν περιμενα να το πει και εμεινα μαρμαρωμενη στην θεση μου να τον κοιταω.Μολις καταλαβε τι ειπε η εκφραση του μαλακωσε..

Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}Where stories live. Discover now