Κεφαλαιο 10

2.5K 194 35
                                    

Οι αντιδρασεις σας στο προηγουμενο κεφαλαιο ηταν απλα priceless <3 Λατρευω να σας αφηνω σε αγωνια BUT NOW it's time for some answers little angels <3 <3 Περιμενω σχολια  παιδια και επισης....Τι εχετε να πειτε για τον Ντειβ? Τον συμπαθειτε η οχι?
______________________________________________________________________________


 Επρεπε να καληψω το στομα μου με το χερι μου ώστε να μην ουρλιαξω.Ο Ντειβ στεκοταν από πανω της κοιτωντας την.Εγω πηγα προς το μερος τους διστακτικα.Μολις πλησιασα ειδα ότι η αυτό με το οποιο την καρφωσε ο Ντειβ ηταν ένα βελος.

-Την σκοτωσες.Μουρμουρισα εντρομη.Η κοπελα ηταν νεκρη.Ηταν αδυνατο να μην ηταν.

-Την σκοτωσες!Φωναξα αυτην την φορα ακομα σοκαρισμενη. Το οτι ζουσα τοσο καιρο στον κοσμο του υπερφυσικου και το γεγονος οτι και εγω η ιδια ημουν κατι το υπερφυσικο, δεν σημαινει οτι ειχα συνηθισει τους φονους.

-Ναι.Μας εσωσα.Μου ειπε με μια υποψια χαμογελου

-Μας εσωσες?Τραλεθηκες Ντειβ?Ηταν απλα ένα κοριτσι! Ξεσπασα. Τι στο καλο ετρεχε μαζι του? Μολις ειχε σκοτωσει ενα κοριτσι, ενα κοριτσι μικροτερο μας και ηταν ετοιμος να χαμογελασει?

-Όχι.Κοιτα.Μου ειπε και εγνεψε στο εδαφος.Νευριασμενη κοιταξα κατω.Αλλα η κοπελα δεν ηταν εκει.Μονο το βελος ηταν.Οχι δεν ηταν βελος.Ηταν αστροβελος.Το μοναδικο πραγμα που μπορουσε να σκοτωσει έναν αγγελο.Η κοπελα ηταν-?Και τοτε προσεξα ότι εκει που ηταν το σωμα της το γρασιδι ηταν καμμενο.Κοιταξα τον Ντειβ πιο μπερδεμενη από ποτε.

-Ηταν..ηταν αγγελος?

-Όχι.Ηταν δαιμονας.Απαντησε και εσκυψε να παρει το βελος.Το καθαρισε με την ακρη της μπλουζας του και το εβαλε παλι στην τσεπη του.Δεν καταλαβαινα.Δαιμονας ειπε?Πως γινοταν αυτό?

-Τι εννοεις διαμονας?Ρωτησα απορημενη

-Δεν σου εχει μιλησει ο φυλακας αγγελος σου γι αυτους?Ρωτησε ειρωνικα βγαζοντας το πακετο με τα τσιγαρα του από την τεσπη του.Εβγαλε εξω ένα και αφου το αναψε εβαλε τον αναπτηρα κ το πακετο πισω στην τσεπη του.Ειχε αρχισε να με νευριαζει πολύ.

-Όχι και κοψε να μιλας ειρωνικα γι αυτόν.Αντιγυρισα.Φυσηξε τον καπνο και μετα με κοιταξε εχοντας ένα μισο χαμογελο στα χειλη του.Για καποιο λογο αυτό με εκνυρισε περισσοτερο.

-Και σταματα να χαμογελας.Φυσικα με αυτό χαμογελασε περισσοτερο

-Παρακαλω.Ειπε

Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}Where stories live. Discover now