περιμενω σχολια (αντε παλι 2 κεφαλαιακια σας εχω :P) enjoy angels <3
_______________________________________________________________________________-ΓΚΑΜΠΡΙΕΛΑ-
Την επομένη μέρα ο Ασερ δεν ήρθε στο σχολειό. Και δεν με ένοιαζε. Όχι μετά από αυτό που είχε γίνει χθες. Κυριολεκτικά του έσωσα την ζωή και εκείνος απλά έφυγε μακριά.
-Πες με κακιά αλλά ίσως είχε δίκιο. Μουρμούρισε η Ειμι διπλά μου την ώρα των μαθηματικών. Προσπάθησα να μην της φωνάξω.
-Άκουσες καθόλου τι σου είπα? Ο Ντειβ θα τον σκότωνε. Μουρμούρισα
-Και αν δεν κάνω λάθος εσύ φιλήθηκες με τον Ντειβ και ο Ασερ σας βρήκε αγκαλιά. Δεν διαλέγω πλευρά εδώ περά απλά λέω αυτό που πιστεύω. Απάντησε. Αουτς. Ήταν διαφορετικά να τα σκάφτομαι και διαφορετικά να τα ακούω να μου τα λένε.
-Απλά είναι πληγωμένος και αντιδράσει έτσι. Συνέχισε η Ειμι.
-Ναι αλλά…. Τον έσωσα. Ξαναείπα. Η Εβελιν που καθόταν μπροστά γύρισε και μας κοίταξε.
-Το βράδυ θα βγούμε. Έτσι και τσακωθείτε! Προειδοποίησε. Εγώ και η Ειμι κοιταχτήκαμε χωρίς να μιλάμε και στρέψαμε το βλέμμα μας στον πινάκα αποφασίζοντας να μην συνεχίσουμε.
Απόψε θα έβγαινα με τις φιλές μου και θα περνάγαμε τέλεια. Δεν θα άφηνα τον Ασερ να το χαλάσει. Θα ντυνόμασταν όπως μας άρεσε, θα βαφόμασταν, θα φοράγαμε τα αγαπημένα μας τακουνιά, θα πίναμε και θα χορεύαμε και όλα θα πήγαιναν τέλεια. Δεν θα μας χαλαγέ τίποτα την αποψινή βραδιά.
Όπως το είχαμε προγραμματίσει μετά το σχολειό τα κορίτσια ήρθα σπίτι μου. Φυσικά είχαν πάρει τα ρούχα και τα παπούτσια που θα φόραγαν μαζί. Έτσι οι 4 μας μιας και η θεια έλειπε καθίσαμε και φάγαμε.
-Δηλαδή δεν πρόκειται να έρθετε μετά? Ρώτησα τον Μπραντον. Εκείνος κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
-Σας είπαμε έχει αγώνα. Απάντησε
-Θεέ μου.. Μουρμούρισε η Ειμι
-Και επίσης να ξέρετε ότι επειδή σας ξέρουμε αποφασίσαμε να έχουμε κλειστά τα κινητά. Η Εβελιν τον κοίταξε θιγμένη.
-Ναι αυτό πάει για σένα που είτε θα στέλνεις μηνύματα είτε θα παίρνεις τηλέφωνο. Εγώ και η Ειμι αρχίσαμε να γελάμε.
-Το ίδιο θα κάνει και ο δικός σου σε περίπτωση που δεν το άκουσες! Είπε η Εβελιν απευθυνόμενη στην Ειμι
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}
Viễn tưởngH Γκαμπι και ο Ασερ περασαν πολλα για να ειναι μαζι. Και επιτελους τα καταφεραν! Η μηπως οχι? Τι θα συμβει οταν ο αινιγματικος και γοητευτικος Ντειβ, συναντηθει με την Γκαμπριελα? Και ποιο ειναι το μυστικο που κρυβει? Οταν οι δυο τους αρχιζουν να δ...