Kεφαλαιο 2

2.9K 253 35
                                    

                                                                                  -Αλισον-

-Δεν μου ειπες....Εισαι ενταξει δηλαδη με το ολο θεμα?Με ρωτησε για χιλιοστη φορα ο Τρεβορ.Στιριχτηκα με τον αγκωνα μου στο κρεβατι,διπλα του και τον κοιταξα

-Σου ειπα...Ειμαι μια χαρα Τρεβ.Απ την στιγμη που σε θελω και με θελεις γιατι να εχω προβλημα?Αποκριθηκα.Εκεινος ανασηκωσε τους ομους και με κοιταξε με τα σοκολατενια ματια του.

-Επειδη ειμαι βρικολακας και εσυ αγγελος.Ειπε με την σειρα του.

-Νταχ.Εκτοπτος αγγελος χαρης τον αδερφο μου και την πρωην σου.Του υπενθυμησα.Απο τοτε που ο Ασερ εφυγε απ τον Παραδεισο επειδη ερωτευτηκε-αν ειναι ποτε δυνατον-την Γκαμπριελα την τελευταια νεφιλιμ που κανονικα επρεπε να σκοτωσει,τα πραγματα ειχαν παρει την κατω φορα.Οι Αρχαγγελοι ειχαν στειλει αλλους αγγελους να σκοτωσουν και τους δυο τους και εγω τους ειχα σωσει.Τον Ασερ δηλαδη.Πραγμα που οδηγησε στο να πεσω και εγω,να γινω ενας εκπτοτος αγγελος.Ενα καλο που προεκοιψε απο ολο αυτο?Οι εκπτοτοι αγγελοι δεν χρειαζεται να υπακουουν σε κανονες.Που σημαινε οτι ημουν ελευθερη να κανω παρεα με τον αδερφο μου-η να τσακωνομαι μαζι του αναλογα την περισταση-και να ειμαι με οποιον θελω.Στην συγκεκριμενη περιπτοση?Με τον πρωην της Γκαμπριελας ο οποιος τυχαινε να ειναι βρικολακας.

-Ναι...αυτο εννοουσα.Μου ειπε και επιασε το χερι μου.Τον κοιταξα και του χαμογελασα.Τα πραγματα ηταν λιγο περιπλοκα μεταξυ μας.Δεν τα ειχαμε ακριβως ουτε ειχε παιχτει κατι περα απο φιλια και αγκαλιες αλλα...αρεσαμε ο ενας στον αλλον οποτε τα υπολοιπα ερχοντουσαν μονα τους σιγα σιγα.

-Εσυ?Εχεις θεμα να εισαι μαζι μου?Τον ρωτησα.Κουνησε το κεφαλι αρνητικα και μου χαμογελασε με ενα στραβο χαμογελο που το εβρισκα παντα πολυ σεξυ.

-Εαν ειχα δεν θα ημασταν εδω τωρα.Μου ειπε και τοποθετησε το χερι του στην μεση μου.

-Μαλλον οχι.Αποκριθηκα χαμογελωντας του.Εκεινος ανταπεδωσε το χαμογελο και εφερε τα χειλη του στα δικα μου.Τα χειλη του ηταν απαλα πανω στα δικα μου και ηξερε  πως να φιλαει.

-Πρεπει να πηγαινω ομως.Του ειπα.Ο Τρεβορ εκανε μια γκριματσα

-Δεν εχεις και αδικο.Αυριο αρχιζουν τα σχ-

-Σχολεια.Μην μου το θυμηζεις.Αν και δεν το μετανιωνω που γραφτηκα.Εχει πλακα.Τον διεκοψα

-Πλακα?Επανελαβε ανασηκονοντας το φρυδι του.

-Για μενα ναι.Απαντησα

Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}Место, где живут истории. Откройте их для себя