Κεφαλαιο 12

2.7K 199 41
                                    

Guys i know you hate me now BUT εμπιστευτειτε με οκ? Απλως εμπειστευτειτε με! ;) Αααα κ παρασκευη παω διακοπες γ 10 μερουλες οποτε...Καταλαβατε (μην με παρετε με τις πετρες ξερω οτι με αγαπατε :P ) Enjoy angels <3

_____________________________________________________________________________                  

      -ΑΣΕΡ-

-Οποτε δεν θα μου πεις τι εγινε?Ρωτησε για..χιλιοστη φορα η Αλισον.

-Λες και εσυ μου λες τα προσωπικα σου.Της ειπα και συνεχισα να κοιταω τηλεοραση.Εκεινη ηρθε και καθησε διπλα μου.Την κοιταξα απορημενος.

-Ξερεις για την Μπριτνευ οποτε…Εχω τσακωθει με τον Τρεβορ.Τωρα ειχε την προσοχη μου.

-Γιατι?

-Γιατι….βασικα του ειπα ότι ακομα θελει την δικια σου και καποια αλλα πραγματα..Ισως φταιω λιγο.Ειπε ανασηκονοντας τους ομους και κοιταζοντας το πατωμα.

-Πηγαινε μιλα του τοτε.Της ειπα

-Όχι!Αυτος να ερθει να μου μιλησει.Δεν μπορεσα να συγκρατηθω και γελασα.Η Αλισον παντα ηταν πεισματαρα.

-Σειρα σου.Μου ειπε και με κοιταξε με τα καταγαλανα ματια της ανυπομονα.Να της ελεγα για τον Ντειβιντ?Βασικα γιατι όχι.Επρεπε να ξερει εξαλλου μετα τον τσακωμο μου με την Γκαμπι ολοι θα το μαθαιναν συντομα…Το θεμα ηταν αν θα τον αφηναμε ζωντανο η όχι.Ετσι της ειπα μια συντομη περιληψη τι ειχε γινει.

-Ο Ντειβιντ?Νεφλιμ?Και η δικια σου το ηξερε?Ουοου.Βλεπεις?Δεν πρεπει να την εμπιστευεσαι στα λεγα.Μου ειπε.Την κοιτα λοξα.

-Πλακα κανω.Θα τον σκοτωσεις?Ρωτησε.

-Μακαρι να ξερα…Εγω απορω παντως πως τα ειχε καταφερει τοσο καιρο χωρις οι Αρχαγγελοι η καποιος άλλος να το απρει ειδηση.

-Ναι..ΟΠοτε…Θα τον σκοτωσεις?Ξναρωτησε.Χαμογελασα.Κατι τετοιες στιγμες ηταν οι στιγμες που απολαμβανα μαζι της.

-Δεν ξερω.,,Εννοω τωρα δεν ημαστε στον Παραδεισο οποτε δεν ημαστε και υποχρεωμενοι αλλα απ την άλλη…

-Οι Νεφιλιμ είναι βδελυγματα της φυσης θυμασε?Ρωτησε.Εκανα μια γκριματσα.Ηταν αυτό που μαθαιναμε από μικροι στον Παραδεισο αλλα μετα γνωρισα την Γκαμπι.Και η ολη ιδεολογια μου για το θεμα αλλαξε.

-Οποτε των σκοτωνουμε.Συνεχισε.

-Θα δουμε.Απαντησα.Ενιωθα το βλεμμα της πανω μου.

-Οποτε εισαι θυμωμενος μαζι της?

-Δεν θα επρεπε?Δεν θα μου ελεγε τιποτα μονο και μονο επειδη της το ζητησε αυτό.Υποτιθεται ότι δεν πρεπει να κραταμε μυστικα ο ενας από τον αλλον.Ειπα

Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ