-Εισαι καλα??? Ρωτησε η Εβελιν μπουκαρωντας κυριολεκτικα στο δωματιο μου την στιγμή που ο Ασερ με φιλαγε. Τραβηχτηκα πισω και την κοιταξα αναψοκοκινησμενη.
-ΟΟυ. Είπε κοιτωντας μας αμηχανα. Πισω της εμφανηστηκε η Ειμι και μολις μας ειδε χαμογελασε.
-Αωωωω το βρηκατε. Αναφωνησε χαρουμενη
-Εμειςς…
-Θα μπορουσες να μας το πεις ξερεις. Ολη την ωρα σημερα αγχωνομουν αν θα εισαι καλα. Είπε η Εβελιν εκνευρισμενη. Κοιταξα τον Ασερ που ηταν ακομη από πανω μου περιμενοντας να μετακηνηθει ώστε να σηκωθω. Όταν δεν το εκανα ξεροβηξα και τοτε σηκωθηκε από πανω μου.
-Σορρυ. Απλα…δεν το ειχαμε σχεδιασει. Ηταν καπως αυθορμητο. Της ειπα
-Εμ.. λοιπον να σας αφησω να μιλησετε και να παω και εγώ σπιτι να δω τι γινεται με την Αλισον. Είπε ο Ασερ και σηκωθηκε ορθιος. Μέτα με κοιταξε.
-Φυσικα δεν μπορω να παω χωρις αυτην. Είπε και εγνεψε προς το μερος μου. Α ναι. Φορουσα την μπλουζα του. Σηκωθηκα ορθια και πηρα τις πυτζαμες μου.
-Επιστρεφω. Ειπα και πηγα στο μπανιο. Αλλαξα γρηγορα και βγηκα εξω. Εδωσα την μπλουζα στον Ασερ και αφου με χαιρετησε εφυγε και με αφησε με τα κοριτσια.
-Οποτε… Είπε η Ειμι και καθησε στο κρεβατι.
-Ειστε παλι μαζι?
-Φυσικα και είναι μαζι… Ασχετο ότι πηγε να την σκοτωσει. Σχολιασε η Εβελιν. Η αληθεια είναι ότι την περιμενα την αντίδραση της, έξαλλου ποτέ δεν συμπάθησε τον Ασερ και δεν περιμενα να το κάνει τωρα.
-Το ξερω ότι το εκανε αλλα….
-Σ’αγαπαει? Ναι σιγουρα. Απλα σε θελει για το κρεβατι. Είπε εκνευρισμενη
-Εβελιν.. Της είπε η Ειμι κοιτωντας την παρακλητικα.
-Όχι… εχει δικιο. Ειπα κανοντας και τις δυο να με κοιταξουν εκπληκτες.
-Τι? Ρωτησε η Εβελιν
-Ειπα ότι εχεις δικιο. Ότι οντως πηγε να με σκοτωσει και δεν ηταν και η πρωτη φορα. Μουρμουρισα σιγανα. Ηταν η πρωτη φορα που το παραδεχομουν ετσι. Το ηξερα απλα δεν το ειχα παραδεχτει.
-Σε αυτην την περιπτωση… Γιατι εισαι τοτε μαζι του? Ρωτησε και καθησε διπλα στην Ειμι.
-Επειδη… Αρχισα να λεω ανασηκονοντας τους ομους μου
-Ναι? Με παροτρυνε η Εβελιν
ESTÁS LEYENDO
Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}
FantasíaH Γκαμπι και ο Ασερ περασαν πολλα για να ειναι μαζι. Και επιτελους τα καταφεραν! Η μηπως οχι? Τι θα συμβει οταν ο αινιγματικος και γοητευτικος Ντειβ, συναντηθει με την Γκαμπριελα? Και ποιο ειναι το μυστικο που κρυβει? Οταν οι δυο τους αρχιζουν να δ...