Κεφαλαιο 28

1.8K 173 19
                                    

 Μολις μπηκαμε στην αιθουσα η πρωτη πρωτη που ειδα ηταν η Μπριτνευ. Ειχε ντυθει κουνελακι με ένα μικρο κολλητο στραπλες ροζ φορεματακι. Φορουσε ασπρα γαντια μεχρι τον αγκωνα και μια στεκα με επισης ροζ αφτια.

-Τελειως Μπαρμπι. Σχολιασε η Εβελιν διπλα μου

-Ειδικα αν σκεφτεις ότι είναι ξανθια γαλανοματα. Αποκριθηκα ανασηκονοντας τους ομους.

-Μπου! Ακουστηκε καποιος και η Ειμι εβγαλε μια κικρη τσιριδα καθως ο Τζαρεντ την επιασε από την μεση αποτομα.

-Με τρομαξες βλακα! Είπε ξεπνοα και εκεινος γελασε. Και βασικα φορουσε στολη. Τζιν παντελονι με μια μαυρη μπλουζα με ασπρο γιακα και μια κοκκινη από μεσα και μαυρη από εξω καπα και… ψευτικους κυνοδοντες. 

-Βρικολακας? Ο Τρεβορ θα σε βρισει. Είπε γελωντας και ο Τζαρεντ μου χαμογελασε.

-Επιτηδες το κανα. Θελω πολύ να δω την φατσα του. Απαντησε γελωντας

-Αληθεια Τζαρεντ? Βρικολακας? Ακουστηκε ο Τρεβορ πισω μας και βλεποντας την γκριματσα του για το ποσο ειρωνικο ηταν εγώ και τα κοριτσια αρχισαμε να γελαμε όπως και ο Τζαρεντ.

-Ναι ναι πολύ αστειο. Είπε και τοτε παρατηρησα εκπληκτη ότι και αυτος φορουσε στολη. Ρομπεν των Δασων αν καταλαβαινα καλα. Φορουσε μαυρο παντελονι με καφέ μποτες, μια μπλουζα πρασινο κλειστο και από πανω ένα καφέ τζακετ και μια επισης πρασινη κουκουλα ενώ περασμενο γυρω από τον ωμο του ηταν ένα τοξο και μια βαλιστρα.

-Ουαου. Ειπα εκλπηκτη

-Ναι αποφασισα να-

-Ο ελαα τωρα! Επρεπε να ντυθουμε παρομια. Είπε μια καινουργια φωνη. Η Αλισον. Η οποια επρεπε να παραδεχτω ότι ηταν πανεμορφη. Το φορεμα της από πανω ηταν με κολλητο μαυρο κορσε που στο κενρο ηταν μπορντο. Προς τα κατω αρχισε με μπορντο και συνεχιζε με μαυρη δαντελα ενώ από πισω ηταν μακρυ μεχρι περιπου τo πισω μερος από το γονατο. Το ειχε συνδιασει ωραια με μαυρο καλσον και μαυρες γοβες ενώ φορουσε μαυρα γαντια μακρια. Φυσικα φορουσε και ψευτικους κυνοδοντες ενώ στο λαιμο της υπηρχαν δυο μικρες τρυπιτσες από δαγκωμα βρικολακα που εμοιαζαν αφυσικα αληθινες. Χμ… ισως και να ηταν όμως. Τα γαλαζια της ματια καλυπτονταν από μια μαυρη μασκα με στρας πανω από τα ματια ενώ στο πλαι επεφταν κροσια.

-Ντυθηκες…Εισαι.. Αλι.. εγώ.. Ο Τρεβορ τραυλισε. Χα. Από αυτό και μονο φαινοταν ποσο του αρεσε η Αλιον. Εκείνη εκανε πισω τις ξανθες μπουκλες τις και του χαμογελασε.

Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}Where stories live. Discover now