-Βρι..βρικοαλακας?Τραυλισα και τον κοιταξα ελπιζοντας να μου πει ότι κανει πλακα.Αλλα η εκφραση του παρεμενε σοβαρη,που σημαινε ότι δεν εκανε πλακα.
-Πως?Ο μονος βρικολακας εδώ εισαι εσυ και-Δεν..δεν εκανες κατι ετσι?Ο Τρεβορ με κοιταξε λες και ημουν τρελλη.Οκ ναι ειχα πεταξει βλακεια.
-Πως μπορει να μεταμορφωθηκε?Τον ρωτησα χαμηλοφωνα.
-Δεν εχω ιδεα αλλα προφανως…υπαρχει και άλλος βρικολακας στην πολη.Μου ειπε ανασηκονοντας τους ομους.
-Πρεπει να το πουμε στους αλλους.Ειπα και γυρισα να παω μεσα αλλα με τραβηξε απ το χερι.
-Γκαμπι…Θελω να προσεχεις.Ειναι νεα,δεν ξερω πριν ποσο καιρο αλλαξε αλλα είναι νεα.Και ολοι ξερουμε ότι δεν σε παει.Οποτε-
-Θα ειμαι μια χαρα.Εχω και εγω δυναμεις θυμασε?Τον διεκοψα και του εκλεισα το ματι στο τελευταιο.Ο Τρεβορ μου χαμογελασε και με πηρε αγκαλια.Δεν υπηρχε τιποτα το ερωτικο σε αυτό.Εγω ημουν με τον Ασερ και εκεινος με την Αλισον.Ηταν μια απλη φιλικη αγκαλια.Και οι δυο μας το ειχαμε συνηθισει πλεον το να ημαστε φιλοι και ημασταν ενταξει με αυτό.
-Απλα ανυσηχω για σενα.Μου ειπε καθως με αφησε.
-Δεν χρειαζεται.Λοιπον θα το πουμε στα παιδια στο σχολασμα οκ?Δεν χρειαζεται ο Ντειβ να μπλεξει σε ολο αυτό.Ο Τρεβορ εγνεψε καταφατικα συμφωνοντας και ετσι οι δυο μας γυρισαμε πισω.
-Σορρυ γι αυτό.Τους ειπα καθως καθησα διπλα στον Ασερ
-Κανενα προβλημα.Ειπε ο Ντειβ.
-Τελικα κανει οντως σερφινγκ.Μου ειπε η Εβελιν και με το κεφαλι της εγνεψε προς την μερια του Ντειβ.Εγω τον κοιταξα.
-Αληθεια?
-Μχ.Και το λατρευω.Και επισης μου λειπει.Απαντησε
-Σορρυ που σε απογοητευω φιλε αλλα εδώ δεν εχει κυματα για σερφ.Του ειπε ο Τζαρεντ
-Το φανταστηκα.Αλλα θα συνιθησω.Του απαντησε ο Ντειβ.
Τι τρεχει?Με ρωτησε ο Ασερ μεσω των σκεψεων.Ημουν ετοιμη να του εξηγησω όταν χτυπησε το κουδουνι.Κοιταξα τα κοριτσια.Ειχαμε την πρωτη μας επισημη προπονηση με τις μαζορετες.Και την Μπριτνευ.Ο φιλε…Εγω και ο Τρεβορ ανταλαξαμε ένα βλεμμα.Αφου χαιρετησαμε τα παιδια και ευχηθηκαμε καλη τυχη στον Ντειβ που θα δοκιμαζε να μπει στην ομαδα του μπασκετ ξεκινησαμε για τα αποδυτιρια ώστε να αλλαξουμε.Στα αποδυτιρια ηταν και οι άλλες κοπελες από την ομαδα οποτε δεν βρηκα την ευκαιρια να πω στα κοριτσια για την Μπριτνευ.Μετα το μαθημα επρεπε να τους το πω όμως και στον Ασερ το ιδιο.Ημουν σιγουρη ότι ο Τρεβορ θα το ειχε πει ηδη στον Τζαρεντ.
YOU ARE READING
Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}
FantasyH Γκαμπι και ο Ασερ περασαν πολλα για να ειναι μαζι. Και επιτελους τα καταφεραν! Η μηπως οχι? Τι θα συμβει οταν ο αινιγματικος και γοητευτικος Ντειβ, συναντηθει με την Γκαμπριελα? Και ποιο ειναι το μυστικο που κρυβει? Οταν οι δυο τους αρχιζουν να δ...