Όταν μπήκα στο δωμάτιο μου περίμενα να είμαι μονή μου αλλά να που τελικά έκανα λάθος. Στο κρεβάτι μου καθόντουσαν η Εβελιν και η Ειμι.
-Γύρισες. Είπε η Ειμι και με κοίταξε. Τι στο καλό?
-Ναι…. τι..έγινε κάτι? Ρώτησα ανήσυχη
-Εσύ θα μας πεις. Ήσουν χάλια το πρωί που σε είδα και παρόλο που μου φώναξες αποφάσισα να μην θυμώσω. Έτσι πηρά την Ειμι και ήρθε από δω και σε περιμέναμε. Εξήγησε η Εβελιν.
-Οου…. Σορρυ γι αυτό. Είπα κλείνοντας την πόρτα. Οι δυο τους έκανα χώρο και εγώ κάθισα ανάμεσα τους. Η Ειμι μίλησε πρώτη.
-Έχει να κάνει με τον Ασερ έτσι?
-Εγω…. Ήθελα πραγματικά να τους πω τι έγινε με έμενα και τον Ασερ? Ήξερα ότι η Εβελιν δεν τον συμπαθούσε πολύ όποτε δεν θα ήταν τόσο καλό να της πω τι έκανε αλλά… και πάλι. Ήταν φιλές μου και οι δυο. Ήμασταν τόσα χρόνια φιλές δεν μπορούσα να τους κρατήσω κάτι τέτοιο. Έτσι πηρά μια βαθειά ανάσα και τους διηγήθηκα τι έγινε.
Μόλις έλιωσα είχαν μείνει και οι δυο έκπληκτες.
-Τι έκανε? Ρώτησε η Ειμι
-Αυτό που σου είπα…
-Όποτε με λίγα λόγια σε πήδηξε και μετά είπε ότι δεν θέλει να τα βρείτε και ότι ήταν απλώς σεξ και εσύ… έπεσες πάνω στον Ντειβ τον όποιο φίλησες για να σπάσεις τα νευρά του Ασερ, και μετά θα βγείτε αλλά πριν έρθεις εδώ σε βρήκε ο Ασερ ξανά και… πήγε πάλι κάτι να γίνει αλλά σταμάτησες? Ανακεφαλαίωσε η Εβελιν και εγώ έγνεψα καταφατικά.
-Οοου…. Αυτό… αυτό δεν το περίμενα ποτέ απ τον Ασερ ειδικά μετά από όσα έχετε περάσει. Είπε η Ειμι ξαφνιασμενη. Δεν εισαι η μονη, σκεφτηκα.
-Ναι το ξέρω… Και… δεν μου αρέσει αυτή η πλευρά του. Καθόλου. Είπα κοιτώντας τα χεριά μου αμήχανα. Η Ειμι χάιδεψε τον ωμό μου.
-Αυτό σημαίνει ότι τελείωσε? Δεν τον αγαπάς πια? Η ερώτηση της με έπιασε απροετοίμαστη. Τον αγαπούσα? Ήξερα ότι είχε δίκιο σε αυτό που είχε πει στο δάσος, ότι ασκούσε τεραστία επιρροή πάνω μου και ότι μου άρεσε ότι είχε γίνει αλλά… δεν ήθελα να ήμαστε έτσι. Σε μια ανοιχτή σχέση. Αυτό το ήξερα ότι δεν το ήθελα. Αλλά να που ο Ασερ το εννοούσε. Αλλά και πάλι… θα μπορούσα? Μικρή… ποτέ θα το καταλάβεις? Μπορώ να σε κάνω ότι θέλω. Τον άκουσα να λέει στο μυαλό μου. Έκλεισα τα μάτια μου. Φύγε!
-Γκαμπι? Ρώτησε η Εβελιν
-Ναι σορρυ… Δεν ξέρω. Είπα χαμηλόφωνα. Η Ειμι μου χαμογέλασε με ένα μικρό χαμόγελο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}
Viễn tưởngH Γκαμπι και ο Ασερ περασαν πολλα για να ειναι μαζι. Και επιτελους τα καταφεραν! Η μηπως οχι? Τι θα συμβει οταν ο αινιγματικος και γοητευτικος Ντειβ, συναντηθει με την Γκαμπριελα? Και ποιο ειναι το μυστικο που κρυβει? Οταν οι δυο τους αρχιζουν να δ...