Kεφαλαιο 21

2.2K 185 30
                                    

                  -ΝΤΕΙΒ-

 Όταν χτύπησε το κινητό μου το τελευταίο πράγμα που περίμενα να ακούσω ήταν αυτό που άκουσα από την Εβελιν. Η Γκαμπι ηταν μεθυσμένη, οι τρεις του ήταν έξω και δεν μπορούσαν να μιλήσουν με τους άλλους και φυσικά ούτε να την πάνε σπίτι μόνες τους. Χωρίς δεύτερη σκέψη μπήκα στο SUV μου και ξεκίνησα. Μετά από λίγο τις βρήκα εκεί ακριβώς που μου είπε η Εβελιν. Πάρκαρα και κυριολεκτικά πετάχτηκα έξω.

-Ευχαριστώ που ήρθες. Μουρμούρισε η Εβελιν

-Φυσικά. Μετά κοίταξα την Γκαμπι.

-Γκαμπι? Ρώτησα. Εκείνη μου χαμογελάσε και μπορούσα να μυρίσω το ποτό στην αναπνοή της.

-Γεια σου όμορφε. Είπε με ένα σχεδόν μισοκοιμησμενο χαμόγελο. Χωρίς να το θέλω χαμογέλασα.

-Το ξέρω αυτό. 

-Θα μας βοηθήσεις? Ρώτησε η Ειμι

-Ναι σωστά. Αμ… θα την πάμε σπίτι της? Ρώτησα τα κορίτσια.

-Όχι. Εμείς θα πάρουμε το αμάξι της από δω και θα πάμε να βρούμε τον αδελφό της. Εσύ πήγαινε την σπίτι σου. Μου είπε η Εβελιν. Την κοίταξα έκπληκτος όπως και η Ειμι.

-Εβελιν δεν νομίζω να- Πήγε να πει η Ειμι αλλά η Εβελιν την διέκοψε.

-Κάντο οκ? Και μετά θα έρθει να την πάρει είτε ο Μπραντον η κάποιος από μας. Θα σε πάρω τηλέφωνο. Μπορείς να την χειριστείς έτσι? Ένα χαμόγελο συσπάστηκε στα χείλη μου.

-Μην υποτιμάς-Πήγα να πω αλλά σταμάτησα στο λεπτό και έπιασα την Γκαμπι η όποια με μια απρόβλεπτη κίνηση ξέφυγε από τα κορίτσια και πήγε να πέσει.

-Σε έπιασα. Της ψιθύρισα. Το βλέμμα της αντάμωσε το δικό μου και της χαμογέλασα

-Είσαι ο ήρωας μου. Μουρμούρισε και μετά έκλεισε τα μάτια της.

-Γκαμπι? Τα κορίτσια ήρθα από πάνω τις ανήσυχες.

-Ει απλά λιποθύμησε. Είναι λογικό. Είπα και την σήκωσα στα χεριά μου. ΟΙ δυο τους απλώς με κοίταζαν.

-Θα βοηθάτε αν ανοίγατε την πόρτα ξέρετε. Τους είπα και τους έκανα νόημα προς το αμάξι. Η Ειμι βλεφάρισε και άνοιξε την πόρτα. Προσεκτικά έβαλα την Γκαμπριελα μέσα και έκλεισα την πόρτα.

-Να την προσέχεις. Μου είπε η Εβελιν

-Πάντα. Πάρε τηλέφωνο. Της είπα και ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού μπήκα μέσα και έβαλα μπρος την μηχανή.

Ο Φυλακας Αγγελος σου 2: Αγγελοι και Νεφιλιμ {GWattys}Where stories live. Discover now