Piątek, godzina 7:00.
Dziś jest zakończenie całorocznej charówki zwanej szkołą. Jeszcze czekają nas dwu-godzinne przemowy, gala, występy i wręczenie świadectw. I wakacje. Wreszcie upragnione wakacje. Od sytuacji na komendzie policji byłam na kilku sesjach u psychologa wraz z Amy. Policja wciąż nie dopadła 3 moich koszmarów. Ale to kwestia czasu, jak wpadną w ich sidła. W lipcu wybieram się wraz z rodzicami i Amy na Bahamy na dwa tygodnie. Już się cieszę. Przeciągnęłam się na łóżku, ciesząc się na lipcowy wyjazd. Chętna wstałam i ruszyłam ku szafie. Wybrałam outfit:
Zdecydowałam się na kremową, koronkową sukienkę bez rękawów, a do tego dobrałam różowe szpilki, by oddać akcent sukience i nie zamdlić jej cielistymi czy białymi szpilkami. Do tego kolczyki, długie zwisające białe i bransoletka. Pomalowałam się delikatnie, usta maznęłam różową szminką pod kolor butów. Jeżeli chodzi o włosy, to podkręciłam końcówki i ułożyłam je na bok.
***
-Jezu Amy, długo jeszcze?- zapytałam przyjaciółki siedzącej obok mnie na gali. Występy trwają od godziny i już mnie szczerze nudzą. Smętne piosenki maturzystów, dyplomy dla kujonów za wygrane w konkursach i jakieś wygibasy zwane polonezem 3 klas. Amy kiwnęła twierdząco głową, a ja czułam, że umieram.
____________________
Wreszcie po 2 godzinach głos zabrał dyrektor, pan Levan. Lubię go, miałam-a raczej mam i będę miała- z nim fizykę.
-Drodzy uczniowie! -Po wysłuchaniu i obejrzeniu części artystycznej, czas na rozdanie świadectw. -Jako pierwsi świadectwa dostaną uczniowie ze średnią powyżej 4,75.- odparł, a ja wiedziałam, że ja będę w tej grupie.
Dyrektor zaczął wyczytywać uczniów zgodnie ze średnią- od najwyższej. Pierwsza była jak rok temu- oczywiście była to Caroline Carter- dziewczyna z mat-fizu.
-Caroline Carter- średnia 5,25,
-Olivier Victor Pavelas- średnia 5,20. -Alexandria Roven-Pear - również 5,2,
-Sevilla O'Brien- 5,12.
Czekałam niecierpliwiąc się z każdym następnym wyczytanym nazwiskiem na moje świadectwo ukończenia 2 klasy liceum. Wreszcie się doczekałam.
-Rosalie Anabell Adams- 5,0.- podeszłam z dumą i gracją do mównicy, gdzie pan Levan wręczał nagrody po wyczytaniu mojego nazwiska. Tak, moje pełne imię brzmi Rosalie Anabell. Rose i Rosie to tylko zdrobnienia. Dał mi dyplom i atlas zwierząt oraz świadectwo z czerwonym paskiem. Wróciłam na miejsce i zaczęłam przeglądać atlas wraz z Am. On poszła po świadectwo później. Zdecydowanie późnieej. Była 59 na 200 osób ze szkoły, a ja piąta. Jej średnia wynosiła 3,2. Czyli dramy nie ma. Zdała, plus są słabsze średnie.
*Amy*
Wakacje czas start! Jesteśmy już z Rosie po gali, mamy świadectwa. Moje jest bez paska i jestem na 59. miejscu na 200 osób ze szkoły. I tak, że zdałam, bo nieźle musiałam bajerować Justice'a by mnie przepuścił. A prawo, to nie łatwizna i przelewki. Musiałam wkuć cały kodeks karny plus artykuły, eh. Ale było- minęło. Są wakacje! Niedługo z Rose i jej startymi jedziemy na 2-tygodniowe wczasy na Bahamy. Jupi! Już myślę o tych ciachach na plaży, słońcu i kąpieli w ciepłej wodzie.
***
-Rose! -Zrobisz popcorn? -zapytała mnie Amy, gdy odpalała film w laptopie. Po gali poszłam się przebrać i od godziny siedzimy u Amy na chacie i się opierdalamy. Plotkujemy, obgadujemy uczniów ze szkoły, a zwłaszcza maturzystów, hihi.
-Jasne! -Rzuciłam i wyszłam z pokoju i udałam się w kierunku kuchni. Wyjelam popcorn i wsadziłam go do mikrofalówki. Czekając, weszłam na Tumblr'a. Moją uwagę od sukienek odwrócił SMS.
od: Nieznany
-To jeszcze nie koniec. Spotkamy się wkrótce, szybciej niż myślisz.
~x
Jaki kurwa nie koniec?! Oj nie.
Z moich myśli wyciągnął mnie dzwonek sprzętu informujący, że popcorn jest gotowy. Wzięłam go z mikrofali parząc dłonie zaniosłam do Amy. Postanowiłam jej nic nie mówić o tajemniczym SMS'e. Nie chce jej martwić, ale mam już swoje podejrzenia...
Więc tak:
1. Kilka nowych osób się w tym rozdziale pojawiło, ale nie dodam ich do obsady, tylko tu napiszę jak ich sobie wyobrażam:
Caroline Carter- Ariana Grande (Victorius)
Olivier Victor Pavelas- Michael Clifford (5 sos)
Alexandria Roven-Pear - Jennette McCurdy (ICarly)
Sevilla O'Brien- Madison Beer
Pan Edvard Levan- Tim Cook
2. Średnie i 'obrzędy' zakończenia roku są bardziej inspirowane polskimi szkołami (a by najmiej moją :D)
3. Jeszcze napiszę pewnie jutro prologos i będzie ending :( Ale mam kilka asów w rękawie (:
4. Wydarzenia\szczegóły się mogą nie zgadzać od tych z wcześniejszych rozdziałów.
5. Zmieniłam daty urodzenia dziewczyn, by w epilogu miały 18-ste urodzinki *o*
6. Spojler: w epilogu będzie hot 18-stka bohaterek i wakacje na Bahamach.
* Nie tak wyobrażałam sobie ich zakończenie roku i galę, lecz nie mogłam znaleść nic innego\lepszego ;(
CZYTASZ
Zamiana Ról |Zakończone
Teen FictionNietypowe fan-fiction z ekstra obsadą dla nastolatek takich jak ty! Opowiada ono o grupce przyjaciół i ich licealnych przygodach. Nie zabraknie tu scen seksu, przemocy, wulgaryzmów. *Tytuł nie jest przypadkowy- dwie główne bohaterki- Rosalie Adams i...