Eylül'ün Üniversitedeki ilk günü çok heyecanlı ama en yakın arkadaşlarından biri yanında. Bahar ve Eylül sınıfa doğru giderken Eylül birden birine çarptı ve düşüyordu ki tanımadığı o Adam onu tutana kadar. İlk görüşte aşk diyorlar ya işte aynen o gerçekleşmişti.
Eylül: Pardon çok özür dilerim.
Ali Asaf: Sorun deyil. Herhalde sende benim gibi yenisin?
Eylül: Evet öyle bugün ilk günüm.
Ali Asaf: Güzel demek ki aynı sınıfa gideceyiz. Bu arada ben Ali Asaf.
Eylül: Bende Eylül.
Bahar: Hadi Eylül geç kaldık gidelim!
Eylül: Tamam geliyorum. Beni tuttuğunuz için teşekkür ederim Ali Asaf Bey.
Ali Asaf: Rica ederim.Eylül ve Bahar koşarak sınıfa giderler. İlk günleri bitmişti ve Esma ile beraber oturdukları eve doğru gittiler.
~
Akşam olmuştu oturup ilk gün hakkında konuşuyorlardı.Esma: Eee nasıl geçti bakalım ilk gün?
Bahar: Bence çok güzeldi Eylül'ün bi Adamın üstüne düşmesi hariç.
Eylül: Bahar!!!
Esma: Yok artık çabuk anlatın.
Bahar: Eylülcüm sen mi anlatıcan ben mi anlatıyım?
Eylül: Uff Bahar Uff!! İyi tamam anlatıcam. Şöyle oldu........(Eylül tüm Hikayeyi anlatır)
Esma: Böyle bişey zaten sadece senin başına gelir.
Bahar: Ama sanki beyendi seni.(Bahar ve Esma güler)
Eylül: Siz iyice kafayı yediniz ben yatıyorum. İyi geceler.
Bahar&Esma: İyi geceler.
~
Üniversitede yine Ali Asafı görmüştü. Onun yanına gitti.Eylül: Ben dün icin yine çok özür dilerim.
Ali Asaf: Sıkıntı yok. Gel otur sende bi kahve iç.
Eylül: Olur.Eylül oturur ve uzun süre sohbet ederler. Eylül galiba korktuğu bir duyguyu yaşıyordu. AŞK.
Eylül Aliye ilk görüşte aşık olmuştu.
~
Eve geldiklerinde tabi Bahar gördüğü ve duyduğu herşeyi Esma'ya aktarmıştır.Esma: Eylül sen bu adama aşık olmuş olma?
Eylül: Esma saçmalama iki gündür tanıdığım adama niye aşık oliyim.( Aslında Eylülün kafasından dediğinin tam tersi geçer)
Bahar: Valla bana hiç öyle gelmedi çok da iyi anlaşıyorsunuz.
Eylül: Bahar!! Neyse siz yine kafayı yediniz ben en iyisi gidip yatıyım.
Eylül gider.
Esma: Bu böyle kızdığına göre kesin aşık.
Bahar: Bencede ama inat işte itiraf etmiyor.
Esma: Etmez. Neyse geç oldu bizde yatalım.
Bahar ve Esma da yatar.
~
Ali Asaf ve Oğuz evinde de baya bi sohbet vardır. Oğuz da Ali'nin en yakın Arkadaşıdır. Ali'nin Babası yurt dışında yaşıyor ama aralarında bir kavga yoktur. Annesi de o küçükken ölmüştür.Ali Asaf: Oğuz sana bişey anlatmam lazım.
Oğuz: Söyle kardeşim.
Ali Asaf: Geçen bir kız düşüyordu ya ben tuttum gördün zaten.
Oğuz: Evet gördüm. Eee?
Ali Asaf: Ben galiba aşık oldum bu kıza.
Oğuz: E ne güzel bence o da seni sevdi zaten. Yârin git kızın yanına bişeyler içelim mi diye sor veya bir yemeğe davet et konuş onunla.
Ali Asaf: Keşke o kadar kolay olsa biliyorsun biz böyle bir engeli aşamayız. Tamam şimdi burda değil ama her an o büyük engel gelebilir o zaman n'apıcam?
Oğuz: Bence Ali Asaf ne olursa olsun duyguların için savaş, siz birbirinizi severseniz aşamıcanız engel yok.
~
Ali ve Eylül n'kadar da birbirlerini sevse de onlar için umutsuz bir aşk olacaktı. Acaba Eylül niye aşktan korkuyordu ve Ali'nin korktuğu o büyük engel neydi? Ama belki herşeye rağmen birbirlerine açılacaklardır kim bilir?
~
Hello birinci bölümün ilk partı geldi. Düşüncelerinizi bekliyorum😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz❤️
RandomMucizelere inanın.... Elbet bir gün gelir ya.... Hayallerinizin peşinden gidin... Onların aşklarıda nekadar umutsuz gözüksede, onların mucizesi onları birleştirecekti.