Herşey nasıl başlıyor part 2

1.1K 42 1
                                    

Ali Asaf Oğuzu dinleyip Eylüle duygularını söylemeye karar vermişti. Sabah üniversteye gitti ve Eylülün yanina doğru yürümeye başladı.
Ali Asaf: Eylül konuşabilir miyiz?
Eylül: Tabi noldu?
Bahar: Neyse ben gidiyim.
Ali Asaf: Eylül akşam beraber bişeyler içmeye gidelim mi?
Eylül: Hayir, şey bu akşam müsait değilim. Başka bir gün gitsek?
Ali Asaf: Tamam benim için sorun değil. Ozaman hafta sonu gidicez ve itiraz istemiyorum.
Eylül: Tamam itiraz yok hafta sonu gidelim.
Eylül ve Ali sınıfa gider.
~
Bahar ve Eylül eve gittiklerinde. Bahar Eylülü sorguya çeker.
Bahar: Bugün ne konuştunuz Ali Asafla baş başa?
Esma: Bide baş başa konuşmuşlar.
Eylül: Hic önemli bişey yok.
Esma&Bahar: Tabi tabi inandık.
Bahar: Senlen konuşduktan sonra bi morali bozuldu adamın ne dedin ki?
Eylül: Hiç de öyle birşey olmadı. Neyse ben en iyisi anlatıyım yoksa bu akşam bitmeyecek. Bahar&Esma: Hadi çabuk anlat.
Eylül: Bana sordu ki bu akşam bişeyler içelim mi diye.
Esma: Eee sen ne dedin?
Eylül: Hayır işim var dedim.
Bahar: Demekki oyüzden adamın morali bozuktu.
Esma: Niye öyle dedin Eylül?
Eylül: Bi dakika susarsanız devamını anlatıcam. 1. Ben onu daha bir haftadır tanıyorum niye bisey içmeye gidiyim? 2. Ali ozaman hafta sonu gidicez itiraz yok dedi bende mecbur evet dedim yani hafta sonu gidicez.
Esma: Süper, çok güzel olman lazım Eylül güzel bir saç makyaj lazim. Tanışırsın daha. Bahar: Aynen, güzel bir elbise de alalım. ayakkabı çanta falan.
Eylül: Yok artık sanki ali benim sevgilim miş gibi bende ilk randevuya gidiyormuşum gibi. Hem Bahar sen kendine elbise falan filan al iki gün sonra Oğuz ile çıkarsanız şaşırmam.
Esma: Bahar hiç anlatmıyorsun. Bide eylül bence o günden sonra zaten sevgili olacaksınız.
Bahar: Yok öyle bişey saçmalama Eylül.
Eylül: Nasil oluyormuş Bahar neyse ben yatıyorum. Iyi geceler.
Esma&Bahar: Iyi geceler.
Esma: Sende Bahar hiç bişey anlatmıyorsun.
Bahar: Bişey yok da ondan. Neyse yarın anlatırım.
Esma: Iyi ama yarın kaçış yok.
Bahar: Tamam yok.
~
Ali de Oğuza herşey anlatıyordu.
Ali Asaf: Eylüle sordum bu akşam bişey içelim mi diye.
Oguz: Eee
Ali Asaf: Hayır işim var dedi.
Oguz: Kötü olmuş ama bence naz da olabilir.
Ali Asaf: Yok naz değil bence de hafta sonu görüşeceyiz ama oda benim zorumla.
Oguz: Iyi e'nazından görüşeceksiniz.
~
Hafta sonu olmuştu Eylül hazırdı ve Ali Asafın gelmesini bekliyordu. Eylül odasından çıktı ve Esma ile Baharın yanına gitti.
Esma: Eylül çok güzel olmuşsun.
Bahr: Gerçekten çok güzelsin maşallah. Kesin beyenir seni.(Gülerek söyler)
Eylül: Sağol bide yani niye beğensin beni alt tarafı bir yemek yiyeceğiz.
Bahar: Belki senin için bir yemek ama Ali Asaf seni gerçekten seviyo ona bir şans vermeye çalış e'nazından kırma adamı.
Eylül: Bahar en son birine şans verdiğimde ne yaşadım siz biliyorsunuz.
Esma: Biliyoruz ama herkez Onur gibi öküz değil.
Eylül: Başdan o da öküz değildi ama sonradan olanı gördük.
Zil çalar
Bahar: Eylül kapıyı aç çabuk Esma biz de onları dinleyebilecemiz biryere saklanalım.
Eylül: Yok artık Bahar.
Eylül kapıyı açar, Ali Asaf bir demet çiçekle kapının önünde duruyordur.
Ali Asaf: Çok güzel olmuşsun, bunlar senin için.
Eylül: Teşekkür ederim.
Eylül ve Ali Asaf yemek yiyecekleri yere giderler ve Eylülün çok hoşuna gitmiştir. Uzun bir süre muhabet ederler. Yemekten sonra deniz kenarında yürüler.
Ali Asaf: Beğendin mi bugünki organizasyonu?
Eylül: Evet gerçekten herşey çok güzeldi teşekkür ederim.
Ali Asaf: Rica ederim, oturtalım mı şöyle?
Eylül: Tamam oturtalım.
Beraber uzun bir süre konusmadan yıldızlara bakarlar.
Ali Asaf: Eylül sana birşey sormak istiyorum.
Eylül: Sor tabi.
Ali Asaf: Eylül ben sana ilk görüşte aşık oldum benim sevgilim olur musun?
Eylül: (Eylül hala korksa da Ali Asafa bir şans verme kararı almıştı) Ali bende sana aşık oldum.
Eylülün bu sözleriyle Ali Eylülü öper. Bu mutlu geceden sonra Ali Eylülü eve bırakır ve Eylül Arabadan inmeden önce konuşurlar.
Ali Asaf: Biz şimdi sevgili mi olduk?
Eylül: Galiba biraz öyle oldu. Neyse beni evde daha sorguya çekecekler ben en iyisi gidiyim.
Ali Asaf güler.
Ali Asaf: Kim çekecek seni sorguya annen baban mı?
Eylül: Yok benim Annem ben küçükken öldü bir üvey annem var oda beni hep döverdi babam da çok kötü bir insandı o da döverdi beni bana ikisi de hiç bir zaman  iyi davranmadı. Babannem ölene kadar bana baktı, o zaman zaten Bahar ve Esmayı tanıyordum onlar hep yanımda oldu Baharın Babası ve Esmanın Ailesi dahil, Babanem öldükten sonra üçümüz beraber yaşamaya karar vermiştik ondan beri de beraber yaşıyoruz zaten. Bu arada beni sorguya çekenler Bahar ve Esma.
Ali Asaf: Başın sağolsun. Ben çok özür dilerim yani seni kırmak istememiştim.
Eylül: Sağol yok kırmadın beni alışkınım zaten.
Ali Asaf: Olsun yine özür dilerim yarın okulda görüşürüz.
Eylül: Görüşürüz.
Ali Eylüle sarilir ve Eylül eve girer.
................
Işık'lar kapalıdır ve Eylül Bahar ve Esmadan kurtulduğunu sanır ki Işık'lar açılana kadar.
Bahar: Hadi çabuk anlat n'aptınız?
Esma: Ama en ince detayına kadar anlat.
Eylül: Hiç öyle yemek yedik ondan sonra eve geldim hiç önemli bişey yok, ha bu arada sevgilisi var yani hiç umutlanmayın.
Esma: Bizdeki şans da kimsede yok.
Bahar: Yok yok da, kim sevgilisi?
Eylül: Kız mavi gözlü kumral artı aynı sınıfa gidiyorlar.
Esma: Bahar benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?
Bahar: Galiba evet. Eylül siz sevgili mi oldunuz?
Eylül: Evet.
Esma: Hadi şimdi doğruyu anlat.
Eylül: Tamam tamam anlatıyorum. (Eylül herşeyi anlatır)
Esma: Öptü mü???????
Bahar: Bide beni sevmiyo falan diyordun.
Eylül: Evet öptü ve evet seviyor galiba. Ama benim artık yatmam lazim yoksa okula gidemicem  yarın. Iyi geceler.
Bahar&Esma: Iyi geceler.
~
Oğuz: Hoşgeldiniz Ali Bey. Nasıl geçti geceniz?
Ali Asaf: Süper geçti Oğuz Eylül ile sevgili olduk.
Oğuz: Tebrik ederim kardeşim ben sana dedim herşey iyi olacak diye.
Ali Asaf: Sağol kardeşim, evet dedin iyiki gitmişim. Neyse ben yatıyorum yarın üniversiteye gidicez malum. İyi geceler.
Oğuz: Doğru iyi geceler.
~
Ali ve Eylül çok mutlulardı ama mutlulukları maalesef fazla uzun sürmeyecekti.
~
Bir kaç ay sonra.
Eylül okula doğru gidiyordu ki Ali Asafı başka bir kız ile el ele görüdü ve elindeki herşeyi düşürüp arabaya doğru koşmaya başladı. Ali peşinden koştu kolundan tuttu.
Ali Asaf: Çok özür dilerim mecburdum yoksa canın yanacaktı.
Eylül: Şimdi yanmıyor mu sanıyorsun. Benim bir daha karşıma çıkma.
Eylül bu sözlerinden sonra ağlayarak gitti ve yine biri onun kalbini kırmıştı. Ali Eylül'ü çok sevsede o kızla birlikte olmaya mecburdu.
~
Onların hikayesi işte böyle başlamıştı ve çabuk bitmişti 11 sene sonra ilk defa yine birbirlerini aynı hastanede görmüşlerdi.

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin