Gerçekleşen Hayaller

460 19 1
                                    

Kapıyı açtıklarında Baharı görürler.
Esma: Uff Bahar sen miydin Eylül geldi diye çok korktum.
Selin: Bende neyse biz gidelim.
Bahar: Banada anlatsaydınız ne olduğunu.
Esma: Gel hadi Eylül gelmeden anlatıyım.
Selin ve Ali gider. Esma herşeyi anlatır Bahara.
Bahar: Bu adam çok romantik ya. Birazda Oğuz birşeyler öğrense.
Esma: Aynen Alp beni seviyor mu onu bile bilmiyorum.
Bahar: Eylül konuşacaktı onunla dimi?
Esma: Evet de daha hiç bir haber yok.
Bahar: Bence o da seni seviyor.
Esma: Hadi İnşallah! Acaba Eylül ne dicek?
Bahar: Bence Evet der!
Tam o anda Eylül girer odaya.
Eylül: Kim evet der?
Esma: Sen ne zaman geldin duymadık.
Bahar: Kimse!
Eylül: Şimdi geldim. İyi bakalım kimse demesin. Ben açım Esma sen yemek yaptın mı?
Esma: Mutfakta masa hazır otur ye!
Eylül: Sağol kuzum!
Der ve mutfağa gider.
~
Oğuz ve Ali bir kafede buluşurlar.
Oğuz: Halettin mi herşeyi?
Ali Asaf: Hemen hemen herşey hazır yüzükleri de aldım.
Oğuz: Süper birşeye ihtiyacın olursa haber ver.
Ali Asaf: Sağol kardeşim ama zaten Selin çoğu şeye koşuşturuyor sağolsun.
Oğuz: Evet senin için iyi oldu gelmesi. Niye buraya da getirmedin?
Ali Asaf: Yorgunum yarin ameliyatım var dedi. Bende eve bıraktım.
Oğuz: İyi yapmışsın. Sence Eylül ne der?
Ali Asaf: Bilmem bu Eylül yani hiç belli olmaz! Ama resmen üç gün kaldı.
Oğuz: Aynen!
~
Ertesi gün hastanede Ali Eylülün odasına gider ve yanağından öper Eylülü.
Eylül: Ali ya hastanedeyiz!
Ali Asaf: Tamam da biz hiç başka bir yere gidiyoz mu sanki.
Eylül: Öyle ama biz doktoruz alicim.
Ali Asaf: Biliyorum Prensesim.
Eylül: Hadi Ali acile gidelim.
Ali Asaf: Biraz daha baş başa kalsaydık!
Eylül: Olmaz hadi!
Tam Eylül ve Ali odadan çıkacakken Alp kapıya vurup içeri girer.
Alp: İkinizi bir arada bulduğum iyi oldu çok acil bir vaka geliyor hemen acile gelmeniz lazım.
Ali ve Eylül hemen acile iner Oğuz, Bahar ve Selin de oradadır.
Eylül: Bilgi ver Alp!
Alp: Trafik kazası 31 yaşında erkek beyin kanaması var olay yerinde kalbi durmuş ve kol ve bacak kırıkları var. 28 yaşında kadın iç kanaması var kalbi de pek stabil değil. Bir de 5 aylık bebek var onunda durumu stabil değil. (İnşallah doğrudur böyle😂😂)
Eylül: Ali sen ve Alp erkek hastayı alın Oğuz sen ve Bahar kadın hastayı alın. Selin sen ve ben de bebeğe bakalım.
Herkes tamam der ve hemen hastalar gelir gelmez muayene etme başlarlar. Erkek hasta ve kadın hasta hemen ameliyathaneye alınır ve bebek de yoğun bakıma. Hastaların yakını gelir.
Yakınlardan biri: Doktor hanım nasıllar iyi mi nolur birşey söyleyin.
Eylül Ali'ye bakar ve ikisinde hastaların hele
ki bebeğin bunu belki atlatamayacağını biliyorlar sonra Eylül yerine Ali cevap verir.
Ali Asaf: Şu an net birşey söyleyemeyiz herşeye hazırlıklı olun.
Birden kadın ağlamaya başlar.
Başka bir yakın: Peki torunum doktor bey ona ne olacak?
O adam bu soruyu sorunca Eylül en hızlı şekilde ordan ayrılmıştı çünkü ne kadar sert gözükse de böyle durumlarda çok çabuk sarsılıyordu.
Ali Asaf: Size hiç birşey için söz vermiyorum çünkü hasta daha çok küçük atlatamayabilir! Size ameliyatlar bitti mi haber verilecek!
Ali hemen hazırlanıp ameliyathaneye gider, Eylül de bebeğin yanına yoğun bakıma. Selin oradadır.
Eylül: Durumu nasıl?
Selin: Pek iyi değil kalp ritimleri ama beyinde bir sorun yok.
Eylül: Bu mucize gibi birşey.
Selin: Evet aynen bide kalbi düzelse kurtulacak küçük savaşçı. Sen burda durursan ben bi iki dakika yakınlarının yanına gidip gelim.
Eylül: Tamam ben burdayım.
~
Selin: Alp!
Alp: Efendim hocam
Selin: Yakınları nerde bu bebeğin?
Alp: Ameliyathanenin önünde bekliyorlar.
Selin: Tamam sağol.
Selin gider
Samo: Bakıyorum tüm doktorlar seni çağırıyor hemen unutulduk.
Alp: Ee iyi olanı çağırıyorlar.
Samo: Sağol ya!
Alp Güler
Alp: Şaka be ilk görene soruyorlar işte
~
Selin: Merhaba ben trafik kazası yapan bebek hasta için bilgi verecektim.
Bebeğin Dedesi: Nolur kızım iyi birşey söyle burda çaresiz bekliyoruz.
Bebeğin Anneannesi: Kızım bak zaten hiç bir bilgi vermiyorlar kızım ve damadımdan da hiç bir haber çıkmadı bari sen güzel birşey söyle.
Selin: Bakın ben size sadece olanı söyleyebiliyorum kızınızın ve damadınızın ameliyatı daha sürdüğü için bir haber gelmedi daha. Torununuzun da kalp ritimlerinde sorun var bunlar düzelmezse 24-48h aralığında yaşaması çok zor.
Bebeğin Anneannesi: Bari bi iki dakika görseydim nolur doktor hanım.
Selin: Tamam ama sadece bir kişi.
Bebeğin Dedesi: Hadi hanım sen git gör ben bekliyorum burda.
~
48 saat sonra hepsi kurtulmuştu hepsinin durumu iyidi. Hiç bir sorun çıkmamıştı sanki bir mucize gibiydi böyle büyük bir trafik kazasında hiç bir can kaybının olmaması
~
Ertesi gün akşam üstü ( Ali'nin evlenme teklif edeceği gün)
Eylül: Ben çıkıyorum Esma hadi görüşürüz!
Esma: Bu kılıkla mı?
Eylül: Ne varmış?
Esma: Hiç olmamış Eylül.
Eylül: Sağol Esma!
Eylül Esma zoruyla bir elbise giyinmişti ve şaçlarını topuz yapmıştı.
Eylül: Oldu mu?

(Bu elbise çantasız)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu elbise çantasız)

(Bu elbise çantasız)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ayakkabılar)

(Ayakkabılar)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Saç modeli)

Esma: Çok güzel oldu hadi bekletme eniştemi.
Eylül: Off Esma Of.
~
Eylül'den
Böyle çok güzel süslü bir köpründen geçiyordum hala ne olduğunu anlamamıştım tanımadığım insanlar elime mavi gül veriyordu köprünün sonunda da E❤️A yazıyordu köprünün sonuna geldim ve arkamı döndüğümde Ali vardı başka kimse yoktu.
Ali'den
Eylül her zamanki gibi çok güzel olmuştu ve herşeyden habersiz köprünün sonuna doğru yürüyordu. Birden tek beni arkasında görünce çok şaşırmıştı.
Yazar'dan
Ali Asaf: Eylül hayatımın anmalı hikayemiz ne kadar umutsuz gözükse de herşeyin üstesinden gelebildik ve ben artık geri kalan tüm hayatımı seninle geçirmek istiyorum.
Ali dizinin üstüne çöker ve elindeki yüzük kutusunu açar.
Ali Asaf: Benimle Evlenir Misin?
Eylül çok şaşırmıştır.
Eylül: E-Evet!
Eylül'den
Birden konfetiler patlatıldı ve tüm tanıdıklarım ortaya çıktı herkes bize tebrik etti ve ben bir kez daha Aliye sım sıkı sarıldım
Birden silah sesi duydun iki kere ateş edildi...
Yazar'dan
Eylül: Ali!!!
~
Umarım beğenmişsinizdir daha fazla yorumlara devam yazan olduğu için yeni bölüm geldi final yerine. Bağızlarınızdan zaten yazmıyorsun diye yorumlar geldiği için daha fazla yeni bölüm yazmaya çalışacağım. Yeni Bölümde görüşmek üzere!👋🏼💕

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin