Öyle mi?

430 24 4
                                    

Ali hemen Eylül'ün yanına koşmuştu onu yerden alıp kucağında arabaya taşımıştı, o arada Esma da gelmişti ve Ali, Eylül ve Esma hastaneye doğru yol almışlardı. Hastaneye gelmek üzerlerdi Eylül hala baygındı.
Hastanede
Ali Asaf: Sedye getirin hemen!
Ali hemen Eylül'e muayene etmişti ve Eylül'ü bir odaya almışlardı ve Eylül yavaş yavaş uyanıyordu.
Esma: Ali bak uyanıyor.
Ali hemen kalkıp yanına gitmişti, Eylül'e birşey olacak diye kafayı yiyordu çünkü onu herşeyden çok seviyordu.
Ali Asaf: İyi misin Eylül?
Eylül: İyim de noldu?
Esma: Bayıldın.
Ali Asaf: Daha doğrusu cevap vermeden önce bayıldın ama bi sorun görünmüyor şu an.
Eylül: Tamam teşekkür ederim.
Ali Asaf: Biraz sonra Özgül H. gelir kan tahlili yapılması gerekiyor.
Eylül: Tamam.
Ali Asaf: Ben gidiyorum görüşürüz.
Ali çıkar çıkmaz Eylül ağlamaya başlamıştı Esma hemen yanına gidip ona sarılmıştı.
Esma: Ağlama Eylül bu yolu sen seçtin.
Eylül: Esma canım yanıyor ben onu çok seviyorum onun bana soğuk davranmasına dayanamıyorum.
Esma: Ama Eylül nasıl davranmasını bekliyordun?
Eylül: Haklısın.
Esma: Sana birşey söyleyim mi, herkes den önce Ali hemen senin yanına koştu ve seni buraya getirdi seni herşeyden çok sevdiği için böyle şeyler yapıyor ama sen gidip Onur'lan evlenmeye kalkıyorsun neden Eylül?
Eylül cevap veremeden Özgül H. girmişti odaya.
Eylül: Esma bana bi su alıp gelebilir misin?
Esma: Tabi
Esma gitmişti Özgül de kan alıyordu
Eylül: Özgül hamilelik testi yap bende lütfen ama ikimiz hariç kimse bilmeyecek sen bile sonucu görmeden bana getireceksin tamam mı!
Özgül: Tamam hocam.
~
Eylül hastaneden çıkıp kendi evine girmişti Onur hala ortalıklarda yoktu. Selin de yeni gelmişti Eylül'lere.
Selin: Nasılsın Eylül?
Eylül: İyim sağol.
Selin: Neden bayılmışsın?
Esma ve Bahar mutfakta birşeyler hazırlıyorlardı.
Eylül: Kimseye söylemeyeceksin tamam mı söz ver.
Selin: Söz kimseye söylemem.
Eylül: Galiba Hamileyim ama emin değilim.
Selin: Ne!!(bağırarak)
Eylül: Sessiz ol!
Bahar gelmişti
Bahar: Birşey mi oldu?!
Eylül: Yok ayamı çarptım.
Bahar: Tamam.
Bahar gitmişti
Selin: Kimden?
Eylül: Ali'den tabiki kimden olacak.
Selin: Sordum sadece. Ne zaman sonuç çıkacak?
Eylül: Bugün çıktı galiba ama fazla insan vardı etrafımda o yüzden yarin alırım.
Selin: Banada haber ver.
Eylül: Tamam
~
Eylül sabah erken kalkmıştı çünkü kimse uyanmadan gitmek istiyordu ama tam kapıdan çıkmak isterken...
Esma: Nereye Eylül sen daha dün bayılmadın mı? Ali ne dedi evde kal dedi ama sen dinlememekte ısrar ediyorsun.
Eylül: Uff Esma başımda sabah sabah yine çok konuştun ben iyim o dündü bugün bugün dün değil o yüzden ben şimdi gidiyorum.
Esma: Git Eylül Git!
~
Eylül Hastaneye gitmişti ve o odasına gelir gelmez Özgül H. istediği raporu getirmişti.
Eylül: Sen gidebilirsin Özgül.
Özgül H.: Tamam hocam.
Özgül H. gitmiş Selin'de gelmişti
Selin: Eee ne çıktı?
Eylül: Daha bakmadım.
Eylül sonuçlara bakmıştı
Eylül: Yok hamile değilim ama neden bayıldım ben o zaman?
Selin: Bence bir check-up yaptır.
Eylül: Bakarım.
Selin'in telefonu çalar arayan Kemal'dir
Selin: Efendim?
Kemal: Acile bir hasta geldi bir gelebilir misin?
Selin: Geliyorum.
Eylül: Ne olmuş?
Selin: Bir hasta gelmiş de Acile bir gel diyor Kemal.
Eylül: Sende pek bi iyi anlaşıyorsun bu Kemal'le.
Selin: Ben gidiyorum Eylül.
Eylül: Git tabi git, Onur nerde niye ortalıklarda yok?
Selin: Bilmem, sende keyfini çıkar.
~
Selin Acile inmişti
Selin: Ne oldu?
Kemal: Bu beyin röntgenine bir bakar mısın?
Selin Röntgene resmine bakıyordu
Selin: Bu hastanın beyininde bir tümör var çok küçük ama belli.
Kemal: Nasıl ya ben niye görmedim?
Kemal bir daha bakar
Kemal: Evet haklısın da biz bu çocuğun ailesine nasıl söyleyeceğiz bunu?
Selin: Kaç yaşında?
Kemal: 12
Selin: Çok zor ama, bir kaç kontrol daha yapalım şimdilik birşey söylemeyelim. Hadi del yanına gidelim hastanın.
Kemal: Tamam.
~
Hastanın yanına gelmişlerdi
Selin: Merhaba ben uzm.dr. Selin Denizoğlu.
Hasta annesi: Merhaba doktor hanım nesi var kızımın.
Kemal ve Selin birden birbirlerine bakmıştı çünkü tam bir sonuç olmadan birşey söylemek istemiyorlardı.
Selin: Şey... şu an tam birşey söyleyemiyoruz bir kaç test yaptıktan sonra tabi siz de izin verirseniz net bir sonuç çıkar.
Hastan'nın babası: Tabikide ne gerekiyorsa yapalım, kötü birşey yok ama dimi?
Selin: Şu an bilemiyoruz. Benim gitmem gerekiyor başka bir sorunuz varsa Kemal beye sorabilir siniz.
Hastanın ailesi cevap vermeden Selin çok hızlı gitmişti ordan hastası 12 yaşındaydı ve ölebilirdi o küçük yaşta. Dayanamıyordu gözünden bir damla yaş düşmüştü birden bir ses duyduğu için hemen yüzünü silmişti
Kemal: Üzülme ben eminim sen bu kızı kurtaracaksın.
Sonra Selin'e sarılmıştı. Tabikide Selin şok olmuştu ama o anın da tadını çıkarmıyor değildi.
Selin: Şey biri görür de yanlış anlamasınlar.
Kemal: Kimse yanlış anlamaz çünkü ben seni seviyorum......
~
Eylül'ün telefonu çalmıştı bilinmeyen bir numara arıyordu
X: Beni buraya tıktığın için benden kurtuldun sanma burdan çıktıktan sonra sana gösterecem günü
Selin: Onur?!
Onur: Ya Onur beni tıktın hapise ama benden o kadar kolay kurtulamazsın Eylül hanım çıktığımda ilk işim Aliyi öldürmek olacak.
Eylül: B-ben birşey yapmadım ben kimseye birşey söylemedim.
Telefon kapanmıştı Eylül hemen bir daha aramıştı ama kimse açmamıştı
Özgül H. gelmişti
Özgül H.: Size birşey söylemem lazım hocam bunu size vermem lazım
Eylül: Şimdi değil Özgül.
Eylül gitmek istemişti
Özgül H.: Çok önemli ama hocam.
Deyince Özgül H. Eylül durmuştu
Eylül: Ne oldu söyle!
.....
~
Acaba Özgül H. bu kadar önemli ne söyleyecekti? Onur'u kim şikayet etti?Birdahaki bölümde görüşmek üzere👋🏼💕

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin