Flashback Onur:
Selin Eylül'ün odasında bekliyordu görmüştüm nasıl girdiğini. Bir süre sonra Eylül de gelmişti kapıyı tam kapatmamıştı, kapalı olmadığını farketmemiş'di. Bende gittim herşeyi dinledim. Selin herşeyi biliyordu o Aliye yetiştirmeden önce benim onu hemen yok etmem gerektiğini anladım. Umarım Eylül bu olaydan bir ders alacaktı. Kapıdan çıktığında ve sonrasında beni gördüğünde çok panik olmuştu.
Flashback Son.
~
Samo: Harika iş çıkardınız hocam.
Eylül: Teşekkür ederim. İşimiz.
Eylül Ameliyathaneden çıktığında Ali Eylül'e sarılmıştı Eylül çok tedirgin olmuştu Onur görecek diye ama o anın tadını da çıkarıyordu.
Ali Asaf: Teşekkür ederim Eylül kardeşimi kurtardın.
Eylül: Görevim.
Diyip çabuk gitmişti ordan. Vicdan azabı çekiyordu çünkü herşeyi kendine saklasaydı belkide hiç birşey olmayacaktı Selin'e. Onur girmişti odaya.
Eylül: Neden hep karşıma çıkıyorsun bir rahat ver ya!
Onur: Sen bana mecbursun bak sana yemin ederim Ali'ye aynısını yaparım ama o yaşamaz. Selin senin gibi çenesini kapalı tutamazsa onu öldürüm. Bu olay da sana ders olsun.
Onur bu sözünden sonra gülümseyerek çıkmıştı odadan. Eylül hemen arkasından masasında ne varsa yere fırlatmıştı ve yere oturup ağlamaya başlamıştı.
Eylül: Benim hayatım ne zaman düzelecek?!
~
Selin uyanmıştı ve abisi başında bekliyordu.
Ali Asaf: İyi misin?
Selin: İyim.
Ali Asaf: Ne olduğunu hatırlıyor musun, yani nasıl bıçaklandığını, kimin yaptığını?
Aslında herşeyi hatırlıyordu ama çok kötü bir anı olduğu için ve tabikide Onur onu tehdit ettiği için hiç birşey anlatamamıştı. Sadece gözünden bir damla yaş düşmüştü. Ali hemen sarılmıştı kardeşine.
Ali Asaf: Tamam şimdi anlatmak zorunda değilsin ama herşeyi hatırladığını biliyorum.
Özgül girmişti odaya
Özgül H.: Hocam polisler ifade almak için gelmiş, gelsinler mi?
Ali Asaf: Yok Özgül başka zaman gelsinler.
Özgül H.: Tamam Hocam.
Özgül dışarı çıkmıştı
Özgül H.: Hastamız şu an konuşacak durumda değil.
Polis: Tamam biz o zaman bir daha uğrarız.
~
Akşam Ali eve gitmişti ve o arada Eylül Selin yanına uğramıştı.
Eylül: Gelebilir miyim?
Selin: Gel.
Eylül: Ben çok özür dilerim bunlar hep benim yüzümden geldi başına.
Selin: Neyse olan oldu bu senin suçun değil ama anlamıyorum niye böyle zorla tehditle iş yapıyor?
Eylül geçmişte olanları anlatır.
Selin: Hmm anladım, bi abimle mutlu mesut yaşayamadınız.
Eylül: Biliyorum ama kaderimiz buymuş ne yapalım. Ben onu çok seviyorum ve çok zoruma gidiyor ona böyle davranmak.
Selin: Belli oluyor zaten ama abimle konuşsan o sana yardım eder.
Eylül: Olmaz ondan sonra biri mezara diğeri de hapise.
Selin: O da doğru.
Birden odaya Kemal gelmişti
Kemal: Müsait misin?
Selin: Tabi gel.
Eylül: Neyse ben gidiyorum sonra konuşuruz.
Selin: Tamam hadi görüşürüz. Herkese selam söyle.
Eylül: Söylerim.
Kemal: Ben rahatsız etmeseydim bölmedim umarım.
Eylül: Yok ben gidecektim zaten.
Eylül gitmişti
Kemal: Nasılsın?
Selin: İyim.
Kemal: Korkuttun bizi.
Selin: Bende korktum. Herşey hatırlıyorum. Korku filmi gibiydi.
Kemal: Korkma ben şey yani biz yani herkes senin yanında.
Selin: Tamam tamam sağol😂😂.
Kemal: Ben gidiyim sonra gelecem yanına bir daha.
Selin: Tamam.
~
Esma: Hoşgeldin Eylül!
Eylül: Hoşbulduk! Eee nasılsınız ne yapıyorsunuz?
Bahar: İyim de Oğuz uzun zamandır aramıyor biliyor musun?
Eylül: E haklı olarak da yani.
Bahar: Tamam biraz kıskanmış olabilirim ama yani bu kadar da kızmak olmaz.
Eylül ve Esma güler😂😂
Eylül: Sen ara onu.
Bahar: Olmaz!
Esma: Niye ya?
Eylül: Evet niye?
Bahar: Haklısınız en iyisi ben ayrıyım onu.
Bahar gider
Esma: Sen nasılsın Eylül? Çok yorgun görünüyorsun.
Eylül: Öyleyim zaten, biliyorsun Selin bıçaklandı onun ameliyatı başka ameliyatlar derken. Bu arada selam söyledi.
Esma: Aleyküm selam o nasıl?
Eylül: Eh işte. Herşey yoluna girecek inşallah.
Esma: İnşallah Eylül de keşke Ali ve senin aranda da herşey düzelse.
Eylül: İnşallah(ama çok sessiz söyler kimse duyamaz)
Esma: Birşey mi dedin?
Eylül: Yok hadi ben yatıyorum iyi geceler.
Esma: İyi geceler.
~
Ali Asaf: Ya Oğuz ben anlamıyoru niye hep kötü şeyler benim başıma geliyor ya. Önce Eylül sonra Selin'in bıçaklanması!
Oğuz: Tamam kardeşim olacağı varmış sen sakin ol Allah'ın izni ile herşey düzelecek. Eylül sana geri dönecek, Selin desen zaten kurtuldu.
Ali Asaf: Umarım herşey düzelir Oğuz.
~
Hastanede Eylül bir masada yalnız oturuyordu ve kahvesini içiyordu ki Ali gelip yanına oturana kadar.
Ali Asaf: Nasılsın?
Eylül: İyim sen?
Ali Asaf: Bende iyim, beni hala herşeyden çok sevdiğini biliyorum Eylül Erdem yakında sırrını çözerim.
Eylül: Bak Asaf bende sana söyledim ben artık Onur ile birlikteyim ve bunun arkasında birşey yok anla lütfen.
Diyip masadan kalkmıştı, ağlamamak için kendi zor tutuyordu. Sanki biri kalbine bıçak şaplamış gibiydi herşeyden çok sevdiği adama böyle kötü ve kırıcı davranmak zorundaydı.
~
Eylül odasına gelmişti ve Onur odasındaydı
Eylül: Defol git gözümün önünden ben senin yüzünden Ali'ye bu kadar kötü davranıyorum ben Ali'yi seviyorum anla artık dayanamıyorum kalbim açıyor nolur beni rahat bırak!
Onur: Aşada güzel rol yaptın tebrikler! Ama bende sensiz yaşayamadığım için evleneceksin benimle!
Eylül: Ne?!?
~
Bu bölüm pek içime sinmedi ama umarım siz beğenmişsinizdir. Birdahaki bölümde görüşmek üzere💕!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz❤️
RandomMucizelere inanın.... Elbet bir gün gelir ya.... Hayallerinizin peşinden gidin... Onların aşklarıda nekadar umutsuz gözüksede, onların mucizesi onları birleştirecekti.