Sil baştan

433 16 6
                                    

Yeni sezon yeni şeyler yeni mutluluklar yeni üzüntüler herşeyin yenisi. Bakalım yeni sezon hoşunuza gidecek mi!
~
Eylül ve Ali evlerinde koltuğunun üzerinde oturuyorlardır. Eylül başını Ali'nin omzuna yaslamıştır.
Ali'nin (iç sesi):
Artık herşey çok güzel olacak minik prensesiniz doğmak üzere. Eylül'le evlendik Sedef ve Onur artık hayatımızdan defolup gitti. Artık sadece mutlu  olacağız. Herşey çok güzel olacak.
Eylül: Nereye daldın?
Ali Asaf: Artık çok mutlu olacağımızı düşünüyordum. Herşeyin artık düzeldiğini. Sedef ve Onur'dan kurtulduk ,Esma ve Alp evlendi, Selin ve Kemal çok mutlu e Bahar ve Oğuz da öyle. Bide babalarımızla aramız düzelseydi.
Eylül: Doğru ama genellikle mutluluklar çok kısa sürüyor ve ben bundan korkuyorum. Ben babamı affedemiyorum, senin babanın yaptığını da.
Ali Asaf: Bizim mutluluğumuz kısa sürmeyecek yeter artık üzüldüğümüz mutlu olmak bizim de hakkımız.
Ali elini Eylül'ün karnına koyar
Bide prensesimiz doğsaydı.
Eylül: Belki yerinde rahattır.
İkisinde güler
Eylül: Az kaldı zaten.
Ali'nin telefonu çalar
Ali Asaf: Çalmasa şaşardım zaten.
Telefonu açar
Ali Asaf: Efendim Samo?
Samo: Hocam hastaneye gelebilir misiniz acil bir durum var.
Ali Asaf: Tamam geliyorum.
Telefonu kapatır
Ali Asaf: Ben gidiyorum acil durum varmış.
Eylül: Tamam görüşürüz doktor bey.
Ali Asaf: Görüşecez doktor hanım.
Eylül'ü yanağından öpüp çıkmıştı Ali evden.
~
Ali hastaneye gelmişti hemen üstünü değiştirip Samo'nun yanına gitmişti.
Ali Asaf: Söyle Samo acil durum neydi?
Samo: Selin hoca sizi çağırmamı istedi, onun acil bir hastası var bence o anlatsın size.
Selin'in odasına gitmişti Ali
Selin: Hoşgeldin Abi.
Ali Asaf: Hoşbulduk. Acil bir hastan varmış söyle.
Selin: Ben sana raporları veriyim o arada'da anlatıyım hastanın durumunu.
Ali Asaf: Tamam.
Selin raporları verir
Selin: Kız 17 yaşında beyninde tümör var, kötü huylu ve acil ameliyat edilmesi gerekiyor başka hiç birşey işe yaramaz çünkü.
Ali Asaf: Doğru ama tümör çok hassas bir yerde, bir hatada bile hastayı öldürebilir, ama eğer ameliyat olmazsa da en fazla 1-2 ay yaşar. Ailesi ne diyor?
Selin: Ne desinler yeter ki iyi olsun gereken herşeyi yaparız diyorlar.
Ali Asaf: Kız?
Selin: Pek ümitli değil. İşe yaramıcanı düşünüyor.
Ali Asaf: Amerika'daki hastalarından mı?
Selin: Evet en son durumu iyiydi, ameliyat şart değildi ama uzun süredir görmedim, durumu çok kötüye gitmiş ben görmeyeli bak eski raporları da var.
Aliye verir
Ali Asaf: Haklısın, doktoru tedaviyi doğru yapamamış.
Selin: Ailesi de bana güvendiği için buraya getirmiş.
Ali Asaf: O zaman güvenlerini boşa çıkarmayacağız. Haber ver ameliyatı yapcam diye.
Selin: Tamam sende gel nasıl olsa ameliyatı sen yapacaksın.
Ali Asaf: Sen beni yanlış anladın galiba yapacam diye haber ver dedim yani sen yapacaksın. Sen bu ameliyatı yapabilirsin biliyorum ben sen çok iyi bir cerrahsın biraz kendine güven. Ameliyat'da seni assist edecem.
Selin kalkıp abisine sarılır
Selin: Çok teşekkür ederim.
Ali Asaf: Ne demek hadi gel beraber gidelim yanlarına.
Selin: Tamam. Bu arada Eylül nasıl?
Ali Asaf: İyi zaten bugün değilse yarın minik prensesim de doğacak.
Selin: Evet ya zaman nasıl çabuk geçiyor.
Ali Asaf: Sen söyle bakim Kemal nasıl?
Selin: Abi yaaa!
Ali Asaf: Soru sordum sadece.
Selin: Tabi tabi.
Ali ve Selin hastanın yanına doğru gidiyorlardır.
~
Zil çalar Eylül kalkıp kapıyı açar
Eylül: Hoşgeldin Esma!
Esma: Hoşbulduk canım.
Esma elini Eylülün karnına koyar.
Esma: Sen nasılsın teyzesinin prensesi.
Eylül: İyi teyzesi az kaldı işte.
Esma: Odası hazır mı?
Eylül: Evet sen görmedin dimi.
Esma: Evet görmedim, hadi göster.
Eylül: Gel gösteriyim. Birşey sorcam Ali git Eylülün yanına dedi dimi.
Esma: Yoo ben kendim geldim.
Eylül: Yalan!
Esma: Dorğu Ali dedi geliyim diye, ya biliyorsun ben rahatsız etmek istemiyorum yoksa bende seve seve gelirim biliyorsun zaten.
Eylül: Ne rahatsızlığı Esma ya! Hem Ali fazla telaşlı çok erken işi de bıraktırdı bana, evde de hiç birşey yaptırmıyor, ben alışkım değilim benim çalışmam gerekiyor hastalarıma bakmam gerekiyor.
Esma: Ali çok iyi yaptı Eylül çok fazla stresse giriyordun zaten iyi oldu iyi. Siz isim düşündünüz mü?
Eylül: Uff Esma beni korusan şaşardım zaten. Karar verdik hatta ama doğduğunda öğreneceksiniz.
Esma: Bana söyle nolur. Gerçekten kimseye söylemem.
Eylül: Sen kimseye söylemicen? Hayır Ali'yle öyle karar verdik kimseye demicez.
Bebeğin odasına girerler

Eylül: Nasıl olmuş?Esma: Çok güzel olmuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylül: Nasıl olmuş?
Esma: Çok güzel olmuş.
Eylül: Herşeyi Ali seçti ve kendi kurdu.
Esma: Çok seviniyor dimi?
Eylül: Evet o kadar heyecanlı ki.
Esma: Normal değil mi baba olacak.
Eylül: Evet doğru aslında.
~
Ali ve Selin'in ameliyatında herşey çok iyi gidiyordur ta ki:
Ali Asaf: Dur!
Selin: Noldu?
Ali Asaf: Görmüyor müsün nerdeyse yanlış yere denk geliyordu.
Selin birdaha bakar ve Ali'nin dediği doğrudur nasıl görmemiştir.
Selin: Sen devam edebilir misin benim yerime?
Ali Asaf: Şimdiye kadar herşeyi çok doğru yaptın tamam nerdeyse bir hata yapıyordun ama ben gördüm devam edebilirsin çok dikkatli ol bir hata daha yaparsan seni böyle ameliyatlara alamam.
Selin: Tamam.
Bir süre sonra
Selin ve Ali ameliyattan çıkar kızın ailesi kapıda bekliyordur Ali ve Selin'i görünce hemen aya kalkmışlardır.
Annesi: Nasıl kızım?
Babası: Herşey iyi dimi?!
Selin: Ameliyat başarılı geçti tümörden kurtulduk şu an bir sorun hasta uyanınca daha detaylı Bilgi vericem.
Annesi: Çok teşekkür ederiz ikinize'de kızım hayatını kurtardınız.
Babası: Çok teşekkür ederiz.
Ali Asaf: Ne demek bu bizim görevimiz. Geçmiş olsun.
Ali ve Selin giderler
Ali Asaf: Çok iyi iş çıkardın.
Selin: Sayende.
Ali Asaf: Ben hiç birşey yapmadım çok yeteneklisin emin çok başarılı bir cerrah olacaksın.
Selin: Teşekkür ederim.
Ali Asaf: Ben gidiyorum görüşürüz.
Selin: Görüşürüz.
~
Eylül ve Esma oturuyorlardır. Birden Eylülün sancısı gelir.
Eylül: Esma çok kötü sancım geldi.
Esma: Hemen ambulansı arıyom.
Eylül: Çabuk ara. Çanta yukarda.
Esma ambulansı arar çantayı alır ve hastaneye giderler........
~
Umarım bu sezonda daha çok Vote ve Yorum gelir ne kadar çok Vote ve Yorum gelirse o kadar çabuk yeni bölüm gelir. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir ve birdahaki bölümde görüşmek üzere.👋🏼💕

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin