~
Medyayı burda açabilirsiniz 💕
~
Eylül: Kafayı mı yedin sen?
Onur: Hayır! Benimle evleneceksin.
Eylül: Asla seninle evlenmem bir gün biriyle evleneceksem o da Ali Asafla.
Onur: Bak bana yarım bıraktığım işi tamamlatmak zorunda bırakma. Al bu da düğün kartı 01.01 de düğün.
Eylül: Bak tamam bir evde yaşayalım ama evlenmeyelim lütfen. Herkes evli diye bilsin ama gerçekte öyle olmasın. Tek böyle kabul ederim.
Onur: Tamam ama kimseye bunun yalan bir evlilik olduğunu söylemeye kalkma sakın.
Onur gitmişti Eylülde ağlamaya başlamıştı.
Odaya birden Ali girince Eylül hemen göz yaşlarını silmişti.
Ali Asaf: Noldu Eylül?
Eylül: Yok birşey.
Ali Asaf: Niye ağlıyorsun.
Eylül: Ağlamıyorum.
Ali Onur'un bıraktığı düğün kartını görmüştü.
Ali Asaf: Bunun yüzünden mi?
Eylül: ......
Ali Asaf: Anladım
Diyip birden Eylül'ü kendine çekip öpmeye başlamıştı Eylül'de karşılık veriyordu çünkü Aliyi öpmeyi çok özlemişti...
~
Eylül Selin'in yanına gitmişti.
Eylül: Öptü beni çok korktum Onur görecek diye.
Selin: İyi yakalanmadınız.
Eylül: Evet ama onu ne kadar çok özlediğimi fark ettim.
Selin: Sen abimi seviyorsun da ondan.
Eylül: Evet hemde çok. Bu arada evleniyorum yalandan ama herkes gerçek diye bilecek.
Selin: Hayırlı olsun pek diyemicem de yani.
Eylül: Zorla ikna ettim yalandan evlenmeye o gerçek olsun işitiyor.
Selin: Ondan sonra birde boşanmaya uğraş.
~
Eylül: Alp bi gelir misin odama.
Alp: Hemen geliyorum Hocam.
Eylül: Ben sana birşey soracam.
Alp: Sorun hocam.
Eylül: Sen Esma'yı seviyor musun?
Alp: Çok seviyorum Hocam.
Eylül: E o da seni neyi bekliyorsunuz anlamıyorum ki.
Alp: Haklısınız aslında Hocam teşekkür ederim.
Diyip odadan çıkmıştı Alp.
~
Eylül üzgün bir şekilde eve gitmişti şimdi hayatı nasıl devam edecekti bu işkenceye ne kadar daha dayanabilirdi. Hiç birşeye bir cevabı yoktu. Sadece acı çekiyordu.
Esma: Hoşgeldin Eylül.
Eylül: Hoşbulduk Esma.
Esma: Biliyor musun bugün beni Alp aradı yarın akşam beraber yemek yiyeceğiz.
Eylül: Ne güze yani yeni yıla beraber gireceksiniz.
Esma: Evet.
Eylül: Bahar evde mi.
Esma: Salonda oturuyor.
Eylül: Tamam hadi sende gel size birşey söylemem gerek.
Eylül düğün kartını Esma&Bahara vermişti
Bahar: Sen kafayı mı yedin Eylül ne evlenmesi? Ben bu düğüne gelmem.
Eylül: Sen bilirsin.
Esma: Eylül sen emin misin?
Eylül: Evet ben... Neyse ben gidiyorum.
Eylül hemen evden çıkmıştı ağlıyordu ama kimseye derdini anlatamıyordu.
~
Sahile gidip Deniz kenarına oturmuştu ve öylece denizi izliyordu yanına birden Ali gelene kadar.
Ali Asaf: Pek mutlu gözükmüyorsun Eylül Erdem.
Eylül: Mutlu değilim ondandır.
Ali Asaf: Neden? Sonuçta sevdiğin adamla evleniyorsun öyle değil mi?
Eylül'ün gözünden bir yaş düşmüştü Ali'yle böyle olmaya dayanamıyordu. Kalkıp gitmek istemişti ama Ali onu kolundan tutmuştu.
Ali Asaf: Hadi gel beraber kafa dağıtalım arkadaş olarak.
Bu kelimeyi Ali nasıl söyleyebilmişti kendisi bile bilmiyordu ama Eylül'ün kalbi acımıştı her halinden belliydi.
Eylül: Tamam olur.
Bir bara girmişlerdi ikiside sarhoştu çok fazla içmişlerdi ve akşam Ali'nin evine gitmişlerdi bilinç dışı tabikide ve pek istenmedik birşey yaşandı.( anlayın artık)
~
Kızlar evinde sabah
Esma: Bahar Eylül eve gelmemiş nerde bu kız?
Bahar: Gelmemiş mi? Ara hemen.
Esma Eylül'ü arar
Eylül telefonun sesine uyanır ve Ali'nin yanında uyuduğunu görür
Eylül: Efendim?
Esma: Nerdesin sen?
Eylül: Sabah erken yürüşe çıktım geliyorum!
Esma: İyi tamam.
Eylül hemen üstünü giyip çantasını alıp Ali uyanmadan evden çıkmıştı
~
Eylül eve gitmişti hemen duş almıştı sonra kahvaltı sofrasına oturmuştu
Esma: Sen bugün ne yapacaksın Eylül?
Eylül: Bilmem herhalde erkenden uyurum yarın düğün var ya.
Bahar: Doğru düğün var ben bu akşam Oğuz'la dışarı çıkacam istiyorsan sende gel.
Eylül: Yok sağol biraz hastaneye giderim ondan sonra evde otururum bugün.
Bahar: İyi sen bilirsin.
Esma: Eylül sen kararlı mısın Onur'la evlenmeye? Bak ben senin her zaman yanındayım ama, bu sefer yanlış karar verdiğini düşünüyorum.
Eylül: Ben eminim daha fazla sormayın hadi görüşürüz ben gidiyorum..
Eylül çantasını alıp hastaneye gitmişti ve Acilde hastaları muayene ediyordu.
~
Selin taburcu olmuştu ve işinin başına dönmüştü. Selin odasında hasta raporlarına bakıyordu birden kapıya biri vurana kadar.
Kemal: Girebilir miyim?
Selin: Tabikide gel.
Kemal: Nasılsın?
Selin: İyim çok şükür sen?
Kemal: Bende iyim birşey soracam bu akşam ne yapıyorsun?
Selin: Bir planım yok neden sordun?
Kemal: Bu akşam beraber birşey yapalım mı diye soracaktım.
Selin: Olur aslında.
Kemal: Tamam o zaman ben seni alim evden.
Selin: Yok sen bana adresi söyle ben gelirim.
Kemal: Tamam olur mesaj atarım şimdi adresi. Saat 8 senin için iyi mi?
Selin: İyi olur.
Kemal: Ben gidiyorum o zaman hastalar bekler.
Selin: Tamam sen git.
~
Kemal çıkar Eylül gelir odaya
Eylül: Nasılsın?
Selin: İyim de sen pek iyi görünmüyorsun.
Eylül: İyi değilim zaten ben bu sene yeni yıla Ali Asafla girerim diye düşündüm ama olmadı senelerdir bekliyorum biliyor musun.
Selin: Nasip yapacak birşey yok ama ben eminim bu günler de geçecek.
Eylül: Umarım, sen ne yapıyorsun bu akşam?
Selin: Şey...
Eylül: Ney?
Selin: Kemal beni yemeğe davet etti.
Eylül: Ne güzel. En azından aramızda mutlu olanlar var. Ben gidiyorum yarin gelirsen düğünde görüşürüz.
Selin: Gelirim yarin görüşürüz.
~
Herkes programını yapmıştı ve yeni yıla sevdiği kişiyle girmişti. Eylül ve Ali hariç onlar bir sene daha birbirlerinden ayrı yeni yıla giriyorlardı. Tek istekleri 2019'dan herşeyin daha iyi olmasıydı artık beraber el ele olmak istiyorlardı hiç bir engel olmasın itiyorlardı hep birbirleri için yaşamak istiyorlardı. Bakalım yeni yıl onlara mutluluk getirebilecek miydi.
~
Ertesi gün düğün günü
Herşey hazırdı davetliler gelmişti Ali Asaf bile gelmişti bu ona çok acı veriyordu tabiki Eylüle de öyle ama Eylül mecburdu.
Herşey Onur'un istediği gibi gidiyordu ama Onur Eylül'e doğruyu söylememişti bu aslında gerçek bir nikah olacaktı. Artık son noktaya gelmişlerdi.
N.M.: Siz Eylül Erdem hiç kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadın sayın Onur Kara'yı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Eylül çok düşünüyordu çok stres altındaydı birden çok başı dönmeye başlamıştı ve birden bayılmıştı bu durum onu bi nevi kurtarmıştı ama acaba Eylül'ün nesi var??
Herkes: EYLÜL!!!!
~
Bu bölüm biraz uzun oldu ama umarım beğenmişsinizdir. Yorum yazarsanız çok sevinirim ve Vote verirseniz. Birdahaki bölümde görüşmek üzere👋🏼👋🏼💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz❤️
RandomMucizelere inanın.... Elbet bir gün gelir ya.... Hayallerinizin peşinden gidin... Onların aşklarıda nekadar umutsuz gözüksede, onların mucizesi onları birleştirecekti.