Bebek meselesi

559 27 15
                                    

Eylül: A-Ali....
Ali Asaf: Anca Ali dersin işte sen bizi bitirdin Eylül!
Ali Asaf raporu Eylüle fırlatıp bir hışımla çıkmıştı odadan.
Eylül'ün birden başı çok dönmüştü günlerdir iyi değildi ama bugün çok kötü olmuştu. Tesadüfen Selin geçiyordu Eylül'ün odasının yanından ve Eylül'ün iyi olmadığını görmüştü, yanına gitmişti.
Selin: Eylül iyi misin?
Eylül: Değilim kendimi çok kötü hissediyorum.
Demişti ve bayılmıştı
Selin: Çabuk Sedye getirin!! (Bağırarak)
Samo girmişti odaya
Samo: Eylül Hocaya ne oldu?!
Selin: Soru sorma dediğimi yap sedye getir!!!
Samo koşup hemen sedye getirmişti ve Eylül'ü kontrol etmek için bir odaya almışlardı. Oğuz ve Selin bakıyordu Eylüle. Yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.
Eylül: Noldu bana?
Selin: Bayıldın ama şu an iyisin tansiyonun normal, kanın da da birşey çıkmadı. Tek ultrason yapmadık.
Oğuz: Ne için ultrason?
Eylül: Hamile'mişim
Oğuz: Ne!!
Selin: Tamam sorular sonra bebeğe bakalım.
Samo odaya ultrasonu getirmişti ve Oğuz ultrasonu alıp Eylülün bebeğini bakıyordu.
Oğuz: Bebeğinde bir sorun gözükmüyor Eylül sende gördün Selin ama ben kadın doğum uzmanı değilim biliyorsun.
Eylül: Tamam sağol.
Selin: Abimi ne yapacağız?
Oğuz: Ali delirmiştir.
Eylül: Doğru raporları yüzüme fırlatıp gitti.
Eylülün gözleri su ile doluyordu ama ağlamamak için eliyle silmişti gözlerini. Eylül duygusal bir insan değildi ama galiba bu bebek onu çok değiştirecekti.
Oğuz: Neyse ben gidiyorum görüşürüz.
Eylül: Bahara söyleme tamam mı.
Oğuz: Tamam.
Selin: Görüşürüz.
Eylül hızlı kakmak istemişti ama birden başı dönmüştü.
Selin: Kafayı mı yedin Eylül sen? O kadar hızlı kalkılır mı hemde kolunda serum takılı.
Eylül: Görmedim.
Selin: Abime söyleyecek misin bu çocuk onun çocuğu oluğunu?
Eylül: Şu an hayır düşünmem lazım herşey benim için çok yeni bu duruma alışmam lazım. Çünkü bildiğin gibi bana verilen test sonucu negatif çıkmıştı.
Selin: Biliyorum. Ama unutma ki bu çocuk seni duyuyor artık iki kişi için düşünmen lazım ve babasından ayrı tutma ne olur Onur hapisteyken zamanın var nolur dikkat et ona.
Eylül: Dikkat edilen hiç birşey olmasına izin vermeyecem söz veriyorum ama ben ne yapacağımı bilmiyorum Ali beni zaten asla affetmez.
Selin: Sen ona böyle bir haberle gel seni her türlü affeder. Serumun bitsin ondan sonra eve git dinlen tamam mı.
Eylül: Tamam.
~
Oğuz Ali'nin kapısına gidip iki kere kapıya vurduktan sonra içeri girmişti.
Oğuz: Müsait misin?
Ali Asaf: Gel Oğuz.
Oğuz: Sen Eylülün yüzüne raporları fırlatıp gittikten sonra kız bayıldı 2 Saat kendine gelemedi.
Ali Asaf: Bayıldı mı?
Oğuz: Evet artık daha dikkatli davran ona.
Ali Asaf: Çünkü "başkasından" hamile dimi.
Oğuz: Ben aslında sadece hamile diyecektim. Ama sakin ol biraz.
Ali Asaf: Nasıl sakin olayım? Düşün sene Bahar başkasından hamile olsaydı o zaman ne yapardın?
Oğuz: Haklısın Ali. Ama unutma artık Eylül içinde bir can taşıyor kıza fazla çıkışma!
Ali Asaf: Tamam.
Oğuz: Ben gidiyorum iş çıkışı bir yerlere gidelim mi?
Ali Asaf: Olabilir haberleşiriz.
~
Kemal Selinin yanına gelmişti
Selin: Hoşgeldin canım.
Kemal: Hoşbulduk canım.
Yanına gidip öpmüştü onu
Selim: Ya abim girse şu an odaya?!!!
Kemal: Kızınca daha güzel oluyorsun.
Selin: Ben ne diyorum sen ne diyorsun?
Kemal: Gelmedi ama bu akşam konuşacasın dimi.
Selin: Bu akşam olmaz bu ara sinirli olabilir bana patlamasın.
Kemal: Yine ne oldu? (Biraz sinirli gibi)
Selin: Eylül hamile ve ilk abim öğrendi. Eylülün yanındaydım zaten şimdi o eve gitti ama abim burda daha.
Kemal: Sen Eylüle niye bakıyorsun ki? Sana yaptıklarından sonra? Hemde hep onun yüzünden konuşamıyorsun abinle!
Selin: Bakmadım sadece doktorluk görevimi yaptım bayılmıştı ilk ben gördüm. Hem bilerek bana birşey yapmadı yapmaz da! Sen niye bu kadar sinirlisin?!
Kemal: Çünkü hep birşey giriyor araya ben abine benimle birlikte olduğunu bilmesini istiyorum bunu gizlemek istemiyorum abinin arkadaşı olduğum için anladın mı. Elini tutup burdan çıkmak istiyorum. Elini tutarak hastaneye girmek istiyorum! (Bağırarak)
Selin: Ben istemiyorum mu sanıyorsun?!
Kemal: Ama birşey de yapmıyorsun abin ne diyebilir ki git konul işte! (Bağırarak)
Selin: Bağırma bana!
Kemal: Bağırmıyorum! (Bağırarak)
Selin: Barıyorsun!
Diyip çıkmıştı odadan bahçeye çıkmıştı ağlıyordu insanların ona bağırmasına dayanamıyordu elbette bir sebebi vardı...
~
Eylül eve gitmişti pek iyi değildi hayatında artık çok şey değişecekti, herşeyin iye gitmesini umuyordu.
Esma: Hayırdır Eylül sen bu saatte eve gelmezdin?
Bahar: Birşey mi oldu?
Eylül: Kendimi pek iyi hissetmiyorum o yüzden geldin şimdi yatarım biraz geçer.
Esma: Tamam birşey istersen bana söyle gelirim yanına.
Eylül: Tamam.
Eylül odasına gitmişti sadece uyumak istiyordu.
Bahar: Bu kızda birşey var ama hadi hayırlısı.
Esma: Benede birşey var ama bize söylemiyor.
~
Kemal Selini arıyordu ama hiç biryerde bulamamıştı, bahçeye çıktığında bankta oturduğunu görmüştü ve yanına gitmişti ona bu kadar bağırdı için ve sert çıkıştığı için çok üzgündü içi içini yiyordu resmen. Selin Kemal'in yanına oturduğunu fark edince kalkmak istemişti ama Kemal kolundan tutup onu geri oturtmuştu, ağlamıştı kızaran gözlerinden bunu görebiliyordu.
Kemal: Ben özür dilerim bugün olanlar için benim niyetim o değildi seni kırmak asla değildi.
Selin: Kırdın ama.
Kemal: Keşke kafam kırılsaydı ama nolur bu salak aşığı affet
Selin tebessüm etmişti, Kemal'e küs kalamıyordu
Selin: Bilemedim.
Kemal: Sana söz veriyorum böyle birşey  bir daha asla yaşanmayacak.
Selin: Tamam afettim.
Kemal: Gerçekten mi?
Selin: Gerçekten.
Kemal: Yok sen sadece öyle diyorsun kızgınsın belli.
Selin: Hayır kızgın değilim gerçekten affettim sadece bir daha birbirimize bağırmayalım güzelce konuşup çözelim tamam mı?
Kemal: Sana söz veriyorum.
Selin: Şimdi de sadece sarıl bana burda oturalım.
Kemal: Ama hastanedeyiz!
Selin: Olsun!
Kemal Selin'e sarılmıştı ve öylece orda oturuyorlardı.....
~
Eylül telefonuna gelen mesaj sesiyle uyanmıştı mesaj Alidendi
Mesaj:
Sana bugün kötü davrandığım içim özür dilerim sana veya bebeğine zarar vermek istememiştim. Sana ve Onura mutluluklar diliyorum. Artık sana hiç birşey demeyeceğim çünkü bizim hikayemiz bitti...
~
Biliyorum artık daha sık yeni bölüm yazacağım demiştim ama yetiştiremedim çok üzgünüm isterseniz yeni bölüm gelmeden önce kısa bir bilgi verebilirim. Yorumlara Yazın ve Vote vermeyi unutmayın. Birdahaki bölümde görüşmek üzere!👋🏼💕

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin