Kusura bakmayın biliyorum nerdeyse 1 aydır yeni bölüm gelmiyor ama bu aralar çok sınavlarım vardı.💕 İnşallah yeni bölümü beğenirsiniz.😘
(Medyayı acın diye yazdığım yerde acın💕)
Ali Eylülden önce uyanıp kahvaltıyı hazırlar. Eylülde yavaş yavaş uyanır ama nerde olduğunu bilmez.
Eylül: Nerdeyim ben ya?
O anda Ali girer.
Ali Asaf: Günaydın uykucu güzel.
Eylül: Günaydın da ben buraya nasıl geldim.
Ali Asaf: Dün gece film izleyelim diye bizim eve geldik sende yolda gelirken uyuya kaldın. Bende seni buraya taşıdım.
Eylül: Ben yandım Esma beni yiyecek.
Ali Asaf: Niye ya?
Eylül. Saçma sapan birşey yaparım diye korkuyor.
Ali Asaf: Nasıl yani?
Eylül'ün cevap vermek istemediğini görünce üstelemez ve bir daha sormaz. Eylül telefona bakar.
Eylül: 133 kere aramış! Bir daha dışarı göndermecek beni.
Ali Asaf: Nefes almadan seni arıyor galiba. Neyse birşey olmaz ara hemen.
Eylül: Sen öyle san.
Esmayı arar.
Esma: Eylül iyi misin? Eylül nerdesin sen 100 kere aradım insan bir haber veriri birşey der kimse nerde olduğunu bilmiyor! Nasıl merak ettim biliyor musun? Bir daha peşinden ayrılmacam.
Eylül: Esma bi nefes al. Bide 100 kere değil 133 kere aradın.Ben iyim tamam biliyorum haber verseydim iyi olurdu ama uyuya kaldım.
Esma: Uyuya mı kaldın? Nerde?!
Eylül: Bahara birşey söylemek yok tamam mı?
Esma: Tamam. Söyle hadi!
Eylül: Ali Asafın evindeyim.
Esma: Yok artık Eylül. Neyse hadi eve gel Baharda hastanede nöbetçiydi zaten oda gelir birazdan.
Eylül: Tamam geliyorum.
Ali Asaf: Okadar kızcanı düşünmedim.
Eylül: Ben dedim sana.
Ali Asaf: Evet dedin. Neyse hadi kahvaltı hazır doktor hanım buyrun aşaya inelim.
Eylül: Tamam inelim doktor bey.
Gülerler
~
Kahvaltı bittikten sonra Eylül evine, Alide hastaneye gider.
Esma: Sonunda evin yolunu bulabildin Eylül!
Eylül gider Esmaya sarılır. Esmayı biraz da olsa yumuşatmak için.
Eylül: Tamam kızma hadi içeri oturalım. Bahar nerde?
Esma: Hemen kendini affettir zaten. Bahar gelmedi daha, bu arada sana bir mektup geldi.
Eylül: Kimden acaba? Nereye koydun?
Esma: Üstünde isim yoktu. Odanda dolabın üstünde. Bu arada sana birşey anlatmam lazım.
Eylül: Hayırdır aşık mı oldun.
Esma: Evet!
Eylül: Kime?!
Esma: Alp'e!
Eylül: Ay ne güzel Esma Alp biraz çapkın ama çok yakışırsınız. Ben onun bi azını ararım acaba oda seni seviyor mu diye.
Esma: Çok teşekkür ederim kuzum benim.
Eylül: Demin fırça çekince iyidi ama şimdi kuzum olduk.
Esma: Ben bi delilik yaparsın diye korktum.
Eylül: Biliyorum ben zaten şaka olarak söyledim.
Esma: Bahar gelsin de hafta sonu için bir organizasyon yapalım.
Eylül: Sebep?
Esma: E Ameliyatın iyi geçecek iyi olucaksın ya o yüzden.
Eylül: Of Esma Of!
Esma: Söylenme hadi git mektubuna bak.
Eylül odasına gider ve metkubu açar okumaya başlar. Mektupta bunlar yazar:
Denizgözlü kız beyninde tümör varmış ama merak etme ameliyatına yetişemezsemde yakın zamanda yanına gelip sana destek olucam seni çok seviyorum bir tanem. En sevdiğin O.
Eylül: O. kim ya ben böyle birini tanımıyorum. Esma bir gelir misin?
Esma: Efendim Eylül.
Eylül: Şu mektubu bir oku sana.
Esma: Tamam ver mektubu.
Eylül: Al.
Esma: Birşey dicem ama kızmacaksın.
Eylül: Tamam kızmacam.
Esma: Bu O. Onur olmasın? Sonuçta o seni seviyordu ayrıldığında.
Eylül: Ne saçmalıyorsun Esma! O hastaydı hatırlamıyor musun! İntahar ederim dedi benimle birlikte olmazsan. Hatta dedi ki Esma ve Baharla görüşme onlarala çok zaman geçiriyorsun.
Esma: Doğru.
Eve Bahar girer. Eylül Esmadan mektubu alır ve saklar.
Eylül: Bahara birşey söylemek yok tamam mı?
Esma: Tamam.
Bahar: Niye sustunuz? Bu arada Eylül dün akşam herhalde evin yolunu bulamadın.
Eylül: Birşey konuşmuyorduk ki. Geldim ya eve allah alllah küçük çocuk muhammenlesi yapmayın bana!
Esma: Çocuk değilsin ama sorumsuzsun. Neyse Bahar dün Eylül nerde kalmış biliyor musun?
Bahar: Tahmin ediyim. Hhm Alide kalmış olmasın?
Esma: Evet nerden bildin?!
Bahar: Kuşlar söyledi.
Eylül: Hıhı o kuşun adı Oğuz olmasın? Bide Esma yani iyiki birşey söyleme dedim!
Bahar: Kim bilir!
Esma: Ben o zaman çay koyeyim.
Eylül: Kaç hemen zaten.
~(Burda acın Medyayı💕)
Eylül hastaneye gider. Eylül Ameliyat hakkında konuşmak için Ali ve Oğuz'un yanına gider. Ali Eylül'ün konuşmada n'kadar üzgün olduğunu görür, ama elinden hiç birşey gelmiyordur.
Oğuz: O zaman Eylül sen bugün hastanede kal yarın sabah Ameliyatını yapalım.
Eylül düşüncelere dalıp Oğuz'u duymuyordur.
Oğuz: Eylül!
Ali Asaf: Eylül!
Ali korkup Eylüle hafif itekler.
Eylül: Hı noldu?
Ali Asaf: Derinlere daldın noldu?
Eylül: Yok birşey. Oğuz ne diyordun sen?
Oğuz: Bu gece burda kal yarın sabah Ameliyatını yapalım diyordum.
Eylül: Tamam.
Eylül bu lafının üstüne kalkar ve odasına gider. Çok düşüncelidir bügün. Ali hemen peşinden gider.
Ali Asaf: Aşkım noldu niye bu kadar düşüncelisin?
Eylül hiç birşey demeden Aliye sarılır.
Ali Asaf: Korkutma beni noldu Eylül?
Eylül: Çok korkuyorum Ali.
Ali Asaf: Korkma Mavigözlü Prensesim sana hiç birşey olmayacak.
Eylül: Görüceyiz.
Ali Asaf: Eylül öyle deme.
Eylül: Tamam. Ama önce sen beni dinle eyer bana birşey olursa kesinlikle peşimden ağlama ve kalbini aşka kapatma. Kendine seni benim kadar seven birini bul ve mutlu ol.
Ali Asaf(kızarak): Ne saçmalıyorsun Eylül ben sen hariç kimseyi sevemem anladın mı?!
Eylül: Ama Ali!
Ali Asaf: Ali mali yok, ben gidiyorum.
Ali bir sinirle odadan çıkar ve Acile doğru gider. Ali Eylül'e yeni kavuşmuşken kaybetmekten korktuğu için öyle tepki vermişti Eylül'e. Çok sevdiğinden öyle davranıyordu.
~
Ameliyat günü:
Eylül sevdiklerine son kez sarılıyormuş gibi sım sıkı sarılır.
Ali Asaf: Sevgilim sen başarırsın ben biliyorum biz seni bekliyor olucaz tamam mı.
Esma: Eylül Erdem bir tümöre yenilmez. Seni burda bekliyoruz. (Esma kendini ağlamak için çok zor tutuğu için dışarı çıkar)
Bahar: Evet Eylül en güçlü insan.
Eylül'ün iç sesi: İşte herkes beni öyle biliyor "çok güçlü".
Oğuz: Herşeyi iyi geçicek merak etmeyin.
Eylülü Ameliyata alırlar. Sevdiği tüm kişiler onu bekliyordur.
~
Uzun bir süre sonra:
İşte hayat her zamamki gibi göstermişti bana ters yüzünü. Hayat hiç bir zaman benim dostum değildi hep beni sırtımdan vurdu. Her zaman ve heryerde hayat beni delik deşik etti ve bitirdi beni. Hayatın iyi yüzünü görenler için ne mutlu. Bu sefer Hayat beni tamamen bitirmişti. Hoşçakal sevgilim, hayatın sana iyi yüzünü göstermesi dileğiyle. Seni çok seviyorum.
Esma: Nolur Eylül hayır ölemezsin!
Bahar: Olamaz Eylül nolur uyan!
Ali Asaf: Eylül!
~
Yeni bölüm nasıl?🤔 Yorum ve Vote gelmediği sürece yeni bölüm gelmeyecek. Gerçekten bu kadar az hatta hiç yorum gelmemesine çok üzülüyorum çok emek veriyorum ama emeğimin karşılığını alamıyorum ve çok üzülüyorum.😢 Bunu dikkate alırsanız sevinirim. Yeni bölümde görüşmek üzere😘👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz❤️
AléatoireMucizelere inanın.... Elbet bir gün gelir ya.... Hayallerinizin peşinden gidin... Onların aşklarıda nekadar umutsuz gözüksede, onların mucizesi onları birleştirecekti.