Eylül bu mesajın üstüne ağlamaya başlamıştı Esma duymuştu ve yanına gelmişti
Esma: Noldu Eylül?
Mesajı göstermişti, aslında en yakın arkadaşına hatta kardeşine hamile olduğunu böyle söylemek istememişti.
Esma: Ne!!
Diye bağırınca Bahar da gelmişti odaya ve mesajı okumuştu
Bahar: Herşey iyi olacak Eylül sana söz veriyorum!
Eylüle sarılmıştı Bahar bu ona çok iyi geliyordu artık ağlamıyordu.
Esma: Bize anlatmak ister misin?
Eylül bugün olan biteni anlatmıştı ikisine de, onlarda daha fazla üstüne gitmek istememişti
Bahar: Demek Oğuz biliyordu ve söylemedi bana.
Eylül: Ben öyle istedim onun bi suçu yok.
Esma elini Eylül'ün karnına koymuştu
Esma: Çabuk doğu tamam mı teyzecim beni böyle merakta bekletme
Eylül ve Bahar gülmüştü
Bahar: Tamam teyzesi çabuk doğar söz, o iş yaş Esma.
Eylül: Ağlancak halimde güldürdün beni Esma
Esma: Niye ağlanacak halin varmış?
Eylül: Bilemem, hani hamileyim annem yok babam yok bu çocuğun babası yanında olamıyor.
Bahar: Ama iki tane teyzesi var.
Eylül: Doğru.
Esma: Kendini nasıl hissediyorsun Eylül?
Eylül: Çok tuhaf içimde minik bir canlı var beni duyuyor ve sanki onu hissedebiliyormuşum gibi geliyor bana aslında pilav tanesi kadar boyu var.
Bahar: Duyuyor tabi iyi düşüneceğiz herşey iyi olacak. Birşey soracam ama kızmayacaksın.
Eylül: Babası kim diye soracaksın dimi?
Bahar: Evet.
Eylül: Babası şimdilik bana kalsın tamam mı.
Esma: Sen bilirsin Eylül.
Bahar: İstediğin zaman söylersin.
Eylül: Nolur kızmayın küsmeyin bana.
Esma: Küsmedik. Sen söylemek istediğin zaman söylersin. Şimdi ne yiyelim canın birşey çekiyor mu?
Bahar: Evet dimi bunun birde aşermesi var😂
Eylül: Ya öyle demeyin birşey istemiyorum Esma yemicem.
Esma: Öyle birşey yok kalk hadi bu çocuk ne yiyecek sen yemiyorsun.
Bahar: Hadi kalk öyle yok.
Eylül: Üff tamam kalktım.
Kapı çalmıştı
Bahar: Ben giderim
Selin gelmişti
Esma: Yavaş kalk Eylül ben seni biliyorum.
Eylül: Başım dönüyor zaten çabuk kalkınca.
Beraber yemek yiyorlardı
Eylül: Bu domates çok kötü kokuyor midemi bulandırdı kaldırabilir miyiz lütfen.
Hepsi gülmüştü Esma masadan almıştı Domatesleri.
Eylül: Komik mi yani?
Selin: Komik, ama birde tatlı.
Esma: O da doğru
Bahar: Yaaa devran döner taş döner Eylül hanım böyle uğraştırır bu çocuk seni. Aferin teyzecim böyle devam et.
Eylül: Annecim...
Eylüle bir tuhaf gelmişti
Eylül: ...dinleme bu teyzelerini tamam mı
Herkes gülmüştü yine yemek bitmişti masayı toplamaya başlamışlardı. Eylül esnemeye başlamıştı
Esma: Uykun mu geldi?
Eylül: Y-esnetmişti-Yok
Bahar: Hadi git yat!
Selin: Bende gidiyim zaten.
Eylül: Herkese iyi geceler ben yatıyorum.
Hepsi: İyi geceler!
Eylül odasına gitmişti, yatmıştı yatağına bebeğini seviyordu, bu bebeğin herşeyi düzelteceğini düşünüyordu. Bebeğini severken uyuya kalmıştı eli karnında.
~
Selin eve gidiyordu bu sefer abisiyle konuşacaktı kararlıydı. Eve gitmişti abisi koltukta oturuyordu.
Ali Asaf: Hoşgeldin!
Selin: Hoşbulduk abi geç oldu biraz ama Eylüllere uğradım biraz.
Ali Asaf: İyi yapmışsın iyi miydi?
Selin: İyidi sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında?
Ali Asaf: Onurdan çocuk yapmış çocuğa yazık olmuş. Ama ne diyim anneli babalı büyüsün.
Selin: Sen emin misin Onurdan olduğuna ben Eylülün böyle birşey dediğini hatırlamıyorum.
Ali Asaf: Demesi mi gerek?
Selin: Neyse de ben aslında sana başka birşey anlatmak istiyorum.
Ali Asaf: Ne gibi?
Selin: Neyse boşver geç oldu zaten ben yatim.
Ali Asaf: Söyle öyle yat.
Selin: Önemli birşey değildi zaten yarin konuşuruz.
Ali Asaf: Evet kargalar uyanmadan sen sabah hastaneye gidersin konuşamayız.
Selin: Yok kargalar uyandıktan sonra giderim.
Selin tam gitmek isterken
Ali Asaf: Niye kolayca abi benim sevgilim Kemal sana söylemek istiyordum ama söyleyemiyordum bana kızarsın diye demedin?
Selin: İşte kızarsın diye abi. Dur! Sen ne dedin benim Kemal'le birlikte olduğumu sen nerden biliyorsun?
Ali Asaf: Kemal söyledi baktı ki sen söyleyim diyene kadar seneler geçecek en iyisi ben söyleyim dedi Kemal. Ama benim neye kızacağımı düşündün ki?
Selin: Bilmem yani önce Emre vardı ya hani böyle tuhaf oldu ama ben Kemal'i seviyorum abi o da beni.
Ali Asaf: Seni çok sevdiğini anladım zaten. Geçmiş de geçmişte kaldı tamam mı niye ayrıldığını az çok tahmin edebiliyorum ama olsun. Umarım çok mutlu olursunuz benim gibi değil.
Selin: Abi öyle deme ben eminim ki sizin aranız da düzelecek.
Ali Asaf: Ben pek emin değilim.
~
Eylül sabah erkenden kalkıp üstünü gitmişti yine tam kapıdan çıkmak isterken yakalanmıştı.
Bahar: Nerye sabah sabah!
Eylül sıçramıştı
Bahar: Korkutmak istememiştim.
Eylül: Olsun duymadım seni, hastaneye gidiyorum başka nereye gidiyim?
Bahar: Eylül dinlenseydin biraz?
Eylül: Ben orda dinleniyorum.
Bahar: İyi sen bilirsin.
~
Eylül hastaneye gelmişti, akşama kadar hiç mola vermeden çalışmıştı hala acil deydi. Birden başı yine dönmüştü ve Eylül ilk bulduğu yere oturmuştu.
Selin: İyi misin Eylül?
Eylül: Değilim başım döndü yine karnım sancıyor, umarım birşey olmamıştır.
Selin: Olmamıştır ama aslında bir bebeğe bakılsa iyi olur da benim ameliyatım var Oğuz gitti Bahar da bir hastayla ilgileniyor. Sende öğren artık kendini bu kadar yormamam lazım.
Eylül: Haklısın. Neyse ben bir eve gidiyim.
Ali Asaf: Ben bakarım. Ultrasonu getirin!
Eylül: Gerek yok!
Ali Asaf: Var!
Selin: Neyse ben gidiyorum.
Selin gitmişti Eylülü bir odaya almışlardı ve Ali Eylülün bebeğine bakıyordu. Ali bu çocuğun ikisinden olmasını çok isterdi ama...
Ali Asaf: Bir sorun yok korkmana gerek yok.
Eylül: Tamam teşekkür ederim.
Ali Asaf: Ne demek görevim, ama babasını hissedemediğinden çocuk böyle şeyler yapıyordur.
Ali tam kalkıp gitmek isterken
Eylül: Ali bu çocuk aslında.....
~
Bugün bu kitapa başlayalı tam bir sene oldu zaman ne kadar da çabuk geçiyor, beni şimdiye kadar destekleyen tüm okuyucularıma teşekkür etmek istiyorum siz iyiki varsınız.❤️❤️🎉🎉Yorum yazıp Vote bırakmayı unutmayın. +17 Vote olmadan önce yeni bölüm gelmeyecek. Birdahaki bölümde görüşmek üzere💕👋🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz❤️
RandomMucizelere inanın.... Elbet bir gün gelir ya.... Hayallerinizin peşinden gidin... Onların aşklarıda nekadar umutsuz gözüksede, onların mucizesi onları birleştirecekti.