Planlar Programlar

448 18 3
                                    

Eylül: Ali yardım et!
Ali Onura bir yumruk atar ve Onur o yumruğun etkisiyle yere düşer. Ali onu boğazından tutar ve duvara yapıştırır.
Eylül: Ali değmez bunu dövmeye bırak gitsin.
Ali Asaf: Bi karışma Eylül, sana gelince sen kimin sevgilisini öpmeye kalktın öküz? Bir daha Eylüle dokunmaya kalkarsan seni öldürüm anladın mı?
Onur: Anlamadım ne yapıcaksın?
Ali Onur'a tam bir tane daha yumruk atıcakken Eylül Aliyi durdurur.
Eylül: Ali değmez boşver gitsin hadi.
Onur odadan çıkar ve der ki.
Onur: Görürsün Eylül paşa paşa geri döneceksin bana.
Ali Asaf: Sen ne diyosun ya!!!
Eylül: Ali boşver hadi gel otur.
Ali Asaf: Gerizekalı ya neymiş ona paşa paşa geri gönecekmişsin.
Eylül kahkaha atmaya başlar.
Ali Asaf: Çok mu komik.
Eylül: Evet çünkü hiç bir dünyada böyle birşey olmayacak.
Ali Asaf: Öyle mi?
Eylül: Öyle.
Selin Eylül'ün odasına girer
Selin: İkinizi bir arada gördüğüm iyi oldu?
Ali Asaf: Niye noldu?
Selin: Benim eşyalarım şimdi Eylül'ün evinde ve ben artık herhalde senin evinde kalıcam abi, yani nasıl yapalım diye soracaktım.
Ali Asaf: Tabiki benim evimde kalıcaksın akşam ben işten sonra gider alırım eşyalarını, sana evin adresini mesaj atarım al bu da anahtar sen eve gidersin.
Selin: Tamam o zaman akşama görüşürüz.
~
Onur: Merhabe Sedef Hanımla mı görüşüyorum?
Sedef: Evet buyurun?
Onur: Ben Onur Eylül Erdem'in eski sevgilisi sizde Ali'nin bildiğim kadar.
Sedef: Evet.
Onur: Biz iş birliği yapıp onları ayırabiliriz sizde öyle düşünüyorsanız iki saat sonra size mesaj atacağım kafeye gelin.
Onur telefonu kapatır ve Sedefe kafenin yerini mesaj olarak atar.
~
Eylül: Ali diyorum ki bi akşam baş başa birşeyler mi yapsak?
Ali Asaf: Sen mi diyorsun bunu?
Eylül: İyi geri aldım.
Eylül tam gidecekken kolundan tutar ve geri yanına çeker.
Ali Asaf: Ben çok isterim. Ne zaman ve ne yapalım?
Eylül: Banane!
Ali Asaf: Tiripler de atarmış.
Der ve Eylül'ü dudağından öper.
Eylül: Ali ya hastenedeyiz.
Ali Asaf: Ya tripli tripli konuşmayı bırakırsın yada odada değil hastanenin ortasına seni sürükler ben bu kızı seviyorum derim ve öperim.
Eylül: Yapamazsın.
Ali Asa: Deneyelim o zaman.
Eylül: Yok tamam. Sen düşün ne yapalım diye Cumartesi akşam zamanım var.
Ali Asaf: İyi saat 7de Cumartesi alırım seni.
Eylül: Tamam.
Eylül Ali'nin yanağına bir öpücük kondurur ve en hızlı şekilde odadan çıkar ve Acile gider.
~
2 saat sonra Sedef ve Onur bir kafede buluşurlar.
Onur: Merhaba Sedef Hanım geldiğiniz için teşekkür ederim.
Sedef: Aliyi geri kazanmak için bir yol varsa herşeyi yaparım.(Sedef artık hamile değildir)
Onur: Süper bende aynısını Eylül için. Şöyle bir fikrim vardı. Artık Eylül'e normal davranıncam yani artık sevmiyormuş gibi birdahaki hafta hastanenin bir organizasyonu var. Orda bir türlü Eylül'ü bayıltıp kaçırmamız lazım sonra istediğimiz gibi hareket ederiz.
Sedef: İyi fikir bunu beğendim. Tamam sen bana ne zaman ne yapacağımı mesaj at gerisi halledilir.
Onur: İyi o zaman görüşmek üzere.
Sedef: İyi günler.
~
Ertesi Gün
Onur: Eylül konuşabilir miyiz?
Ali Asaf: Konuşamazsınız!
Onur: Önemli ama Ali gitsin.
Eylül: Bana ne söyleyeceksen Aliye de söyleyeceksin.
Onur: Tamam, aslında ben sadece senden özür dilicektim olanlar için. Seni hiç rahatsız etmeyecem artık söz veriyorum.
Eylül: Tamam.
Onur yanlarımdan gider
Eylül: Ali bunun arkasında bir numara varmış gibi geliyor bana.
Ali Asaf: Banada Eylül banada. Birdahaki hafta o organizasyona geliyorsun dimi.
Eylül: E sen gidersen bende giderim.
Ali Asaf: Ha bide Eylül sen yarin kendin gelebilir misin.
Eylül: Tabi.
Ali Asaf: İyi o zaman mesaj atarım adresi.
Eylül: Tamam sen gitmiyor musun artık dünden beri hastanedesin.
Ali Asaf: Gidiyorum.
~
Yolda Ali Selin'i arar
Ali Asaf: Selin ben geliyorum, ben geldimmi hazır ol da Eylül evde değilken Eylül'lere gidelim yarinki sürpriz için.
Selin: Tamam abi ben Esma'yı aradım zaten bekliyor bizi.
Ali Asaf: Tamam 10dk sonra çık dışarı.
Selin: Tamam.
~
Esmalara giderler
Esma: Hoşgeldiniz
Ali Asaf: Merhaba
Esma: Hadi geçin içeri de Eylül gelmeden konuşalım.
Ali Asaf: Tamam. Şimdi Esma ben Eylül'e evlenme teklif edecem ya ben birşeyler hazırladım aslında. Bak şimdi Eylül gelecek ve böyle bir süslü köprüden geçecek sonra bir dünya insan onun eline güller verecek ve o köprünün sonunda böyle büyük harflerle yazılı E ❤️ A yazacak sonra ben gelicem işte gerisini tahmin edebilirsin zaten.
Esma: Ay ne romantik.
Selin: Bencede.
Ali Asaf: Dahası da var işte o da inşallah Evet derse havai fişekler patlayacak sonra müzik eşliğinde dans ederiz hep beraber ama Eylül cevabını verdikten sonra herkes ortaya çıkabilir.
Esma: Ay süper olucak ya.
Selin: Esma sen bize Eylül'ün bir yüzüğünü verebilir misin.
Esma: Tabi hemen getiriyim.
~
Oğuz: Eve mi gidiyorsun Eylül?
Eylül: Evet niye sordun saat erken de ondan.
Eylül: İşim bitti gidiyorum.
Oğuz: İyi yârin görüşürüz.
Eylül: Görüşürüz.
Eylül gider gitmez Oğuz hemen Aliyi arar.
Ali Asaf: Alo
Oğuz: Ali hemen çıkın evden Eylül eve geliyor.
Ali Asaf: Tamam Tamam sağol aradığın için.
~
Esma yüzüğü getirir
Ali Asaf: Sağol Esma. Hadi Selin gidelim Eylül gelmeden.
Esma: Ne demek.
Ali ve Selin tam kapıdan çıkacakken biri zile basar.
~
Hayat ne kadar suratına kapıyı çarpsada güçlü ol mutlu ol hep bardağın dolu tarafına bak kimsenin seni mutsuz etmesine izin verme. Kim seni mutlu ediyorsa git ona sımsıkı sarıl ve onu asla bırakma!
~
Bir ara Yorumlar çok güzel geliyordu ama artıl hiç gelmiyor gerçekten çok üzülüyorum yani bir satır bile birşey yazsanız ona bile çok mutlu oluyorum, o yüzden Yorum yazarsanız gerçekten çok mutlu olurum.Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir birdahaki bölümde görüşmek üzere💕👋🏼

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin