Seviyorum ama Olmaz

730 38 0
                                    


Eylül sinirlenip çiçekleri de alıp Aliye hesap sormak için Hastaneye gider.
Esma: Nereye gidiyorsu....
Bahar: Allah allah nereye gitti bu sinirle?
Esma: Bende anlamadim vallah.
~
Hastaneye gittiğinde Alinin odasının kapısı biraz acıktır. Eylül kapıdan konuşmayı dinler.
Ali Asaf: Ya ne saçmalıyorsun git sene Sedef ben Eylülü seviyorum!
Sedef: Bu senin çocuğun sen bu çocuğa bakmak zorundasın.
Eylül bu sözleri duyduğu an elindeki herşeyi düşürür ve koşarak ordan uzaklaşır. Ali Eylülü görmüştür ve hemen peşinden koşar. Eylülü yakalar ve koludan tutar.
Ali Asaf: Yalan konuşuyor Eylül biz evlendik tamam ama aramızda hiç bişey geçmedi. Çünkü ben seni seviyorum.
Eylül: Nekadar sevdiğin belli benimle sakın bidaha konuşma ve öyle saçma sapan hediyeler ve notlar gönderme!
Ali Asaf: Hangi hediye ve nottan bahsetiyorsun?
Eylül: Bilmiyormuş gibi yapma.
Eylül kolunu çekip arabasına binip ağlayarak eve gider. Ağlar çünkü Ali Asafı çok seviyor kendini güçlü sansa bile aslında çok çabuk kırılıyor.
~
Odasına gider ve kapıyı kitler.
Esma: Eylül noldu niye ağlıyorsun?
Bahar: Eylül nolur aç kapıyı konuşalım.
O anda kapı çalar. Ali Asaf gelmiştir ama Bahar ve Esma onu içeri girmesine izin vermezler.
Ali Asaf: Eylül ile konuşmam lazım bırakın da konuşim.
Bahar: Ali şimdi zamanı değil sen git biz Eylül ile konuşuruz.
Esma: Yine üzdün Eylülü bir daha bu kapıya gelme anladın mı?
Bahar: Esma!
Ali Asaf: Sen bana haber verirsin Bahar ben gidiyorum ama ben suçsuzum inanın bana.
~
Ali Asaf gider ve Esma ile Bahar Eylülün yanına girmeyi başarır.
Esma: Eylül kuzum anlatırmısın bize ne olduğunu?
Eylül: Esma boşver bi anlık sinirdi geçti.
Bahar: Ne demek bi anlık nerdeyse 3 saat ağladın.
Eylül herşeyi Bahara ve Esmaya anlatırken gözleri dolar ve ağlamaya başlar.
Bahar: Niye bukadar ağlıyorsun Eylül sen Aliyi hani unutmuştun. Sen onu hala seviyorsun.
Eylül: Ben onu çok seviyordum, seviyorum hiç bir zaman da unutamadım.
Eylül ilk defa askını itiraf eder.
Esma: Artık Aliyi unutmamya çalış.
Bahar: Bence seviyorsan peşinden git.
Eylül: Yok Esma haklı artık kafamdan atmam lazım onu.
Bahar: Birşey sorucam sana bu notu ve çiceği kim gönderdi?
Eylül: Bilmiyorum.
Esma: Kim göndermiş olabilir ki?
~
Ali de Oğuza olanları anlatır.
Ali Asaf: Oğuz bari sen bana inan ben bilmez miyim aramızda birşey geçse. Bu kız hasta biz ayrıldığımızda kendini öldürmeye çalıştı.
Oğuz: Ben sana inanıyorum ama Eylülü tamamen kaybettin artık.
Ali Asaf: Napıcam ben ya. Eylül bi hediyeden bahsetti bana bir daha gönderme falan dedi sen biliyor musun hangi hediyeden bahsettiğini?
Oğuz: Evet biliyorum Bahar anlattı sabah Eylüle bir demet çiçekle ve bir mektup gelmiş Eylül demiş ona da.
Ali Asaf: Hmm ama ben göndermedim ki.
Oğuz: Acaba kim gönderdi.
Ali Asaf: Bilemedim ama sakın bir daha göndermesin Eylüle yoksa onu bulur o çiçeği yediririm ona.
~
Sabah erkenden Eylül kalkıp hastaneye gider, başı dönüyordu sabah kalktığında ama kimseye birşey söylemez. Odasına gider ve bugünki gelecek olan hastalarına bakar. O sırada Sedef Eylülün odasına sormadan girer.
Eylül: Çık dışarı seninle uğraşamam.
Sedef: Sen beni ve Aliyi ayıramıcaksın bizim çocuğumuz doğucak ve biz yine evleneceğiz.
Eylül: Evlenin ve mutlu olun şimdi çık dışarı.
Eylül Aliyi ne kadar sevse de onu ikinci kez kalbinden bıçaklayan biri ile birlikte olmak istemez.
Sedef çıkar ve Ali onu görür.
Ali Asaf: Senin ne işin var Eylülün yanında?
Sedef: Sanane.
Ali Asaf: Ben Eylül'ü seviyorum ve onunla elbet bir gün beraber olucaz bizi hiç bir zaman ayıramıcaksın.
Sedef: Ayırdım bile.
Sedef Aliyi hastanenin ortasında öper ve Eylül bu manzarayı görür.
Ali Asaf: Eylül!
Eylül görmemiş gibi yapar ve Acile iner. Başı hala dönüyordur. Acile bir Hasta gelir motor ile trafik kazası geçirmiştir.
Eylül: Alp serumu bağla. Samo sende bir ünite kan getir.
SamAlp: Tamam Hocam.
Eylül: Hadi hastayı Ameliyathaneye çekiyoruz Selim hoca bizi bekliyor.
Eylül Ameliyathaneye giderken nerdeyse bayılıyordu.
Samo: Hocam iyi misiniz biz götürebiliriz hastayı.
Eylül: Ben iyim birşeyim yok.
Samo: Tamam Hocam.
Ameliyathanenin önünde Eylül yine kötü olur ve bu sefer bayılır. Ali Asaf da tam Eylülün bayıldığı zaman Ameliyathanelere gelir.
SamAlp: Eylül Hocam!! Çabuk sediye getirin Çabuk!!!!!
Ali Asaf: Eylül (bağırarak söyler)
~
Acaba Eylül niye bayıldı? Ali gercekten doğruları mı söylüyordu? Eylüle çiçekleri kim gönderdi? Kim bilir!😊

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin