Eylül: Ali hastanedeyiz!
Ali Asaf: Üf Eylül ama ya.
Eylül: Burası yeri değil ama.
Ali Asaf: İyi tamam. Eylül!
Eylül: Efendim.
Ali Asaf: Selin gidecem diyor çok kötü davrandım ben ona nolur yardım et ikna edelim gitmesin.
Eylül: Yardım ederim ama o iş biraz zor, bide Selin senin öz kardeşin diye biliyordum.
Ali Asaf: Yok o Babamın gerçek kızı o yüzden biz öz kardeş olmuyoruz.
Eylül: Tabi ya ben tamamen unuttum.
Ali Asaf: Neyse ben acile iniyorum görüşürüz.
Eylül: Tamam canım hadi git sen.
~
Ali Acile iner ve Acilde Selini görür konuşmak için yanına gider.
Ali Asaf: Konuşabilir miyiz?
Selin: Tabi ne istemiştin?
Ali Asaf: Eylül beni afeti daha doğrusu o fotoğraflar bir yanlış anlaşılma.
Selin: Ne güzel senin için e bana niye anlatıyorsun bunu?
Ali Asaf: Hani diyorum sende mi abini afetsen?
Selin: Beni istemeyen abimi mi?
Selin bu lafı üzerine Acilden çıkar.
Oğuz: Çok güzel lafı koydu sana.
Ali Asaf: Sen kimin tarafındasın?
Oğuz: Hakklı olnanın bu durumda da Selinin tarafı oluyor sonuçta kıza resmen niye geldin git dedin.
Ali Asaf: Uf Oğuz gerçekleri söylemesen nolur sanki.
Oğuz: Dost acı söyler kardeşim ama istersen benim Selinle gireceğim bir ameliyat vardı sen gir onunla benim yerime.
Ali Asaf: Tamam süper olur.
~
Ameliyat saati gelmişti ve Selin ameliyathaneye girmeden önce Oğuz'un odasına uğramıştı. Kapıya vurur.
Oğuz: Gel!!
Selin: Hadi ameliyat saati geldi inmiyor muyuz ameliyathaneye.
Oğuz: Şey benim elim biraz ağrıyor da Ali girecek benim yerime.
Selin: Eminim ki elin ağrıyordur sende benim tarafımı tutmuyorsun sağol ya.
Selin sinirli bir şekilde çıkar ve arkasından kapıyı çarpar. Bahar da herşeyi görmüştür ve Oğuz'un yanına gider.
Bahar: Gelebilir miyim Oğuz?
Oğuz: Tabiki gel.
Bahar: Bu Selin niye kapıyı çarpıp çıktı öyle yani seninle ne alakası var?
Oğuz: Bizim bir ameliyatımız vardı aslında ama benim yerime Ali girecek ya ona kızdı.
Bahar: Hmm neyse bir daha karışma onların işlerine bide sen çok fazla mı Selinin etrafında dolanıyorsun?
Oğuz: Yok artık Bahar, birşey sorcam sen beni kıskanıyor musun?
Bahar: Neyini kıskancam be senin. Ben gidiyorum seninle de konuşmaya gelmiyor.
Oğuz: Tamam dur.
Demeye kalmadan Bahar odayı terketmişti.
~
Ameliyathanenin önümde Selin elerini yıkayıp ameliyat için hazırlanıyordu. Ameliyathaneye girdi ve abisinin onu beklediğini gördü.
Ali Asaf: Geç kaldın sanki.
Selin: Bi sorunun mu var?
Ali Asaf: Yok.
Selin: İyi o zaman ameliyata başlayalım.
Ali Asaf: Ben asistanlık edecem sen yapacaksın ameliyatı.
Selin: Yok olmaz ben bu ameliyatlı sadece bir kere yaptım şimdiye kadar.
Ali Asaf: Ama başarılıydın ben emin bir kere daha başarabilirsin sonuçta sen benim kardeşimsin. Hadi başlayalım.
Selin Ameliyata başlamıştır herşey iyi gidiyordur, ta ki hastanın beyninde kanama başlayana kadar.
Selin: A-Abi ne yapacaz?
Selin panik olur
Ali Asaf: Tamam sakin ol sen yaparsın. Vakumu verin çabuk!
Selin ve Ali kanamayı durdurur ve ameliyat başarı ile biter, ameliyathaneden çıkarlar.
Ali Asaf: Ben demiştim sen yaparsın diye.
Selin: Sen olmasaydım biraz zordu. Teşekkür ederim.
Ali Asaf: Selin!
Selin: Efendim.
Ali Asaf: Artık böyle soğuk davranmasan diyorum eskisi gibi olsak?
Selin: Ben soğuk davranmıyorum sadece bu kadar istenmediğini bilmiyordum.
Ali Asaf: Sen burda isteniyorsun senin burda kalmanı ben istiyorum tamam mı o sinirle söylenmiş yanlış bir söz.
Selin: Herşeye tamam sinirle söyledin yanlışlıkla oldu ama ben gitmek istiyorsam ne yapacaksın.
Ali Seline sarılır
Ali Asaf: Böyle sıkı sıkı sarılırım kardeşime ve gitmesine izin vermem.
Selin: Öyle mi?
Selin Güler Ali Asaf da bunu görür ve kardeşinin onu affettiğini anlar ve çok mutlu olur çünkü ne kadar da öz kardeşi olmasa Selini canından çok seviyordur.
Ali Asaf: Bu arada Emre nasıl?
Selin: Şeytan görsün onun yüzünü!
Ali Asaf: Niye noldu sana zarar vermeye mi kalktı?
Selin: Şey y-yok boşver bugün konuşmayalım bu konuyu olur mu?
Ali Asaf: Sen o yüzden mi geldin buraya ondan kaçmak için mi?
Selin: Abi bak başka zaman herşeyi anlatıcam tamam mı şimdi canımı sıkmak istemiyorum.
Ali Asaf: Tamam ama sana birşey yaptıysa onu gider öldürürüm.
Selin: Tamam abi öldürürsün hadi ben gidiyorum.
Ali Asaf: Kaç bakalım.
~
Eylül odasında oturuyordur birden odaya Onur gelir.
Eylül: Çık odamdan manyak!
Onur: Hayır sevgilim olmaz, sen ben hariç biriyle sevgili mi oldun ha
Agresif bir şekilde söyler ve Eylül kendini savunabilse de biraz korkmuştur.
Eylül: Sanane ya sanane rahat bırak beni.
Onur: Nasıl sanane ya sen benimsin anladın mı ve başkasıyla birlikte olamazsın izin vermem!
Eylül odadan çıkmak için dışarı çıkarken onur onu tutar ve duvara yapıştırır ve Eylüle gittikçe yaklaşmaya başlar.
Eylül: Bırak beni pis manyak.
Onur: Bırakmam.
Eylül: Ali yardım et!
Oğuz: O seni duyamaz şimdi.
Onur iyice Eylüle yaklaşmıştır, Eylül kurtulmaya çalışıyordu ama imkansız kurtulamıyordu. Tam Onur Eylülü öpmeye kalkarken Ali Eylülün odasına girer.
~
Sizce Ali ne tepki verecek? Emre kim? Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir. Yorum ve Voteler geldiği sürece yeni bölüm de gelecek bilginiz olsun. Bide Selin, Onur ve Sedef karakterlerinin bir tanıtımını yapıcam.
Birdahaki bölümde görüşmek üzere👋🏼💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz❤️
RastgeleMucizelere inanın.... Elbet bir gün gelir ya.... Hayallerinizin peşinden gidin... Onların aşklarıda nekadar umutsuz gözüksede, onların mucizesi onları birleştirecekti.