~
Medyayı açın diye yazdığım yerde açın💕
~
Herkes şok olmuştu Ali hemen peşinden koşmuştu ama yetişememişti. Diğerleri de gelmişti.
Esma: Ali bunu Eylül söylemez, ya daha bir kaç saat önce evleneceğiz diye sevinen kız şimdi böyle birşeyi yapmaz.
Bahar: Ali gerçekten bence bunun arkasında birşey var.
Ali Asaf: Bilmiyorum.
~
Arabada Eylül hala ağlıyordu.
Onur: Ağlamayı kes. Olması gereken oldu.
Eylül: Sen bir pisliksin herşey senin yüzünden ben seni hiç bir zaman sevmeyecem tamam mı anladım mı.
Onur arabayı durdurur ve bağırarak konuşmaya başlar.
Onur: Hadi git Aliye de söyle bunları bak o zaman neler oluyor. İlk önce en yakınındakilere zarar veririm bak görürsün. O yüzden kimseye doğruyu anlatmaya sakın kalkma tamam mı!
~
Evin önüne gelmişlerdi ve Eylül arabadan inip eve girmişti bir süre sonra Ali, Esma ve Bahar gelmişti. Eylül Aliyi görünce gitmek istemişti ama Ali izin vermemişti.
Bahar: Biz sizi yalnız bırakalım.
~
Medyayı burda açın💕
~
Ali Asaf: Ne oluyor Eylül niye böyle birşey yaptın daha dün çok istedin nikah günümüzü alalım diye şimdi ne oldu Eylül!
Eylül:.....
Ali Asaf: Susma Eylü Susma! (Bağırarak)
Eylül: İstemiyorum zorlama!
Eylül ordan hemen gitmişti ve odasının kapısını kitlemişti. Yine ağlamaya başlamıştı ama mecburdu çünkü Aliyi çok ama çok seviyordu ve ona ve sevdiklerine zarar gelmesini istemiyordu. Ali'nin gözünden de bir yaş düşmüştü ve Alide gitmişti. Bahar ve Esma Eylül'ün yanına gitmişti.
Esma: Hayırdır Eylül ne oluyor?
Eylül: Birşey olduğu yok sadece istemiyorum.
Bahar: Ne demek istemiyorum Eylül sen senelerden beri bu anı bekliyorsun şimdi ne oluyor. Hemde ordan Onurla el ele gittin, Onur mu doğru karar?
Eylül: Bak anlamak istemiyorsun ama gördüm ki Onur daha doğru bir kararmış ben Aliyi o kadar sevmiyormuşum. Bitti bu kadar arkadınsa birşey yok!
~
Ali bir Bara gitmişti ve çok sarhoş olmuştu o anda Sedef gelmişti. Selin ve Oğuz heryerde Aliyi arıyordu ama bulamıyorlardı.
Sedef: Noldu Alicim?
Ali Asaf: Ne mi oldu bıraktı beni başkasına gitti. Beni sevmemiş hiç. (Sarhoş bir şekilde söylemiştir)
Sedef: Bak Ali ama beni seçseydin böyle şeyler olmazdı.
Ali Asaf: Haklısın Evet!
Sedef gittikçe Aliye yaklaşmıştı ve Aliyi öpmüştü, o anın da fotoğrafını çekmişti. Biraz Sonra da Selin ve Oğuz gelmişti.
Selin: Abi nerdesin sen ya?
Ali Asaf: Burdayım!
Oğuz: Ne kadar içmişsin sen böyle ya!
Ali Asaf: Herşey acından be kardeşim.
Oğuz: Neyse gidelim artık.
Selin ve Oğuz Aliyi eve götürmüştü ve Ali hemen uyumuştu.
Selin: Herşey için teşekkür ederim. Yani benimle abimi aradığın için.
Oğuz: Ne demek o benim en yakın arkadaşım ama biliyor musun bence Baharın dediği doğru bu işin arkasından birşey çıkacak ama.
Selin: Bencede.
Oğuz: Hadi hastanede görüşürüz iyi geceler.
Selin: İyi geceler.
~
Selin tam yatıcakken telefonuna bir mesaj gelmişti Eylül'den:
Yârin sabah saat 9:00'da ...cafede buluşalım sana söylemem gereken çok önemli şeyler var. Ama kimse bilmesin yanıma geleceğini lütfen.
~
Sedef ve Onur'un telefon görüşmesi:
Sedef: Size çok teşekkür ederim Onur bey. Sayenizde Eylül ve Ali ayrıldı hemde sonsuza kadar.
Onur: İkimizin de işi görülmüş oldu bu sayede bir aksaklık olursa yine görüşürüz.
Sedef: Görüşürüz.
~
Sabah Ali'nin evinde:
Ali Asaf: Başım çok ağrıyor!
Selin: Eee o kadar içersen olacağı o hem Eylül için deymezdi.
Ali Asaf: Öyleymiş. Sen nereye?
Selin: Hastaneye hatırlayabiliyorsan ben doktorum.
Ali Asaf: Hahaha.
Selin: Hadi görüşürüz.
~
Eylül karar vermişti Selin'e herşeyi anlatacaktı çünkü böyle bir yükün altında tek başına kalmak istemiyordu. Selin geldiğinde ona sarılmıştı. Selin şok olmuştu ama oda Eylül'e sarılmıştı çünkü Eylül ağlıyordu.
Selin: Şimdi de ağla abimden ayrılan sen ağlayan da sen ne mantık?
Eylül: Senin bilmediğin şeyler var o yüzden çağırdım seni zaten.
Selin: Bilmediğim ne olabilir ki?
Eylül: Bak ben biriyle el ele çıktım ya ordan.
Selin: Evet.
Eylül: O adam beni tehdit etti sevdiklerine zarar veririm dedi Aliyi öldürüm dedi ve bu şekilde başka tehditlerdede bulundu. Normalde hiç birşeyden ve hiç kimseden korkmam ama işin içinde sevdiklerim oldumu iş değişiyor ve ben biliyorum ki bu adam dediği herşeyi yapar.
Selin: Ama niye polise söylemiyorsun?
Eylül: Çünkü polise söylediğin an Ali ölmüş olur dedi ve bunu yapar biliyorum. Lütfen beni anla ben Aliyi çok ama çok seviyorum o yüzden bu işe katlanmam lazım ve kimse hiç birşeyi bilmiyor rica ederim sende kimseye hiç birşey söyleme yoksa abinin başını yakarsın. Zamanı geldimi herşey düzelecek biliyorum.
Selin: Tamam söz ikimizin arasında kalacak. Senin birşeye ihtiyacın olursa veya biriyle konuşmak istersen ben senin için her zaman burdayım tamam mı!
Eylül: Çok teşekkür ederim beni dinleyen birine gerçekten çok ihtiyacım vardı. Ben sana birşey sormak istiyorum.
Selin: Sor tabi.
Eylül: Ali çok kızdı mı yada dün ne oldu benim evden gittikten sonra?
Selin: Bir bara gitmiş çok sarhoştu Sedef de oradaydı yani saçma sapan resimler gelirse hiç şaşırma çünkü ben gittiğimde abimden eser yoktu.
Eylül: Tamam. Aliye
Onur gelmişti oraya Eylül fark etmemişti bir anda onu görünce şaşırmıştı. Onur Eylül'ün Ali dediğini duymuştu ama bir tepki vermemişti.
Onur: Napıyorsun sevgilim?
Eylül: H-Hiç
Selin: Ben gidiyorum.
Selin ordan gitmişti ve Eylül tam gitmek isterken Onur onu kolundan tutmuştu.
Onur: İnşallah bir salaklık yapmadın yoksa ilk bu kızın sonu gelir!
~
Eylül nasıl kurtulacak bu Onurdan? Aliyi bu kadar severken nasıl dayanacak? Müzik eşliğinde okumayı seviyor musunuz yoksa gereksiz mi?🤔 Yorumlara yazın! +16 Vote oldumu yeni bölüm gelir!
Neyse yeni bölümde görüşmek üzere👋🏼💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz❤️
RandomMucizelere inanın.... Elbet bir gün gelir ya.... Hayallerinizin peşinden gidin... Onların aşklarıda nekadar umutsuz gözüksede, onların mucizesi onları birleştirecekti.