Acaba?

429 20 3
                                    

Ali Eylül'ün yanında oturuyordu ama ağlıyordu. Eylül Aliyi öyle görünce elini hemen karnına koymuştu.
Eylül: Ö-ölmedi dimi?
Ali Asaf: B-ben çok üzgünüm Eylül bebeğimiz öldü.
Eylül: Yalan söylüyorsun benim bebeğim ölmez.
Eylül etrafındaki herşeyi alıp ortalığa fırlatmıştı.
Birden Eylül yattığı yerden sıçrayarak ve ağlayarak uyanmıştı hemen elini karına koymuştu gördüğü herşeyin kabus olduğunu umuyordu. Etrafında bir dünya insan vardı babası ve İpek bile.
Eylül: E-Esma birşey olmadı dimi?
Eylül hala ağlıyordu. Esma Aliye bakmıştı ve hiç birşey söylememişti.
Eylül: Bir cevap versene, niye cevap vermiyorsun? Ö-öldü mü?
Ecem girmişti odaya
Eylül: Ecem kimse cevap vermiyor noldu?
Ecem: Çok ağır bir ameliyat geçirdin ama bebeğin çok direndi ve senin gibi savaşçı çıktı ve yaşama tutundu merak etme yaşıyor.
Eylül derin bir oh çekmişti bebeğine birşey oldu diye çok korkmuştu. Esma ve Bahar ona sımsıkı sarılmıştı.
Bahar: Birşey olmadı asla olmasına izin vermiyecez tamam mı.
Esma: Ağlama artık Eylül nolur.
Eylül: Tamam ağlamıyorum ama çok korktum.
Ecem: Birdahakine kurtulmaz ben sana söylim biraz dikkat et nolur Eylül seni stresse sokacak herşeyden uzak dur hatta izin al evde dur bir süre dinlen birazcık dinle beni.
Eylül: Tamam dinlicem artık yeterki bebeğime birşey olmasın.
Ecem: Teşekkür ederim emin ol ben sadece senin iyiliğin için söylüyorum.
Eylül: Biliyorum.
Ecem: Neyse görüşürüz ,biliyorum ama sevmesende mecbur biraz daha burda kalacaksın Eylül.
Eylül: Olsun yapacak birşey yok herşey için teşekkür ederim görüşürüz.
Vedat: Geçmiş olsun kızım ben hamile olduğunu bilmiyordum.
Eylül: Senin kızın yanında duran kız ben değilim tamam mı hem sen benim hakkımda neyi biliyorsun ki bunu bilecen?
Vedat: Haklısın ama bundan sonra herşey değişecek.
Diyip çıkmıştı Vedat odadan. İpek de geçmiş olsun diyip babasının peşinden çıkmıştı odadan.
~
Bir süre sonra:
Bahar: Hadi biz çıkalım da Eylül de uyusun biraz Ali zaten sen burdası.
Ali Asaf: Ben burdayım.
Eylül: Bence Esma burda dursun.
Ali Asaf: Aslında ben burda kalmak istiyorum.
Eylül: Ben istemiyorum ama hadi sende eve git Esma durur burda dimi Esma?
Esma: Tabi dururum benim için sorun değil.
Ali Asaf: Neyse o zaman ben sabah gelirim.
Ali Eylül'ü yanağından öpmek istemişti ama Eylül kendini geri çekmişti çünkü babasının babaannesini öldürdüğünü unutmamıştı ve asla da unutmayacaktı. Herkes gitmişti.
Esma: Ben anlamıyorum Eylül sen niye Ali'ye böyle davranıyorsun onun bir suçu yok ki, o da istemezdi sana ve bebeğine böyle şeylerin olmasını.
Eylül: Herşeyin suçlusu o ben bayılmadan önce onun yanından gitmeye çalışıyordum ve duyduklarımı da ömrüm boyunca unutmicam.
Esma: Neyi Eylül seni bu kadar nefretle dolduracak ne yaptı?
Eylül: Neyse boşver, ben biraz uyim.
Esma: Anlatmayacak mısın?
Eylül cevap vermemişti Esma da daha fazla üstüne gitmemişti.
~
Bir kaç gün sonra Eylül yine işinin başına dönmüştü Ali'yle araları hala iyi değildi ama kimse de nedenini bilmiyordu. Bugün Eylül bebeğinin cinsiyetini öğrenecekti. Bu arada Bahar gitmemişti kızlar ikna etmeyi başarmıştı. Kızların evde:
Bahar: Kaç gün geçti hala hiç bir kelime konuşmadılar.
Oğuz: Ben Aliye sordum ama hiç birşey söylemedi.
Esma: Aslında Eylül bana anlatacaktı galiba o akşam ne olduğunu sonra birden vazgeçti, bana sadece bayılmadan önce onun yanından gitmeye çalışıyordum dedi.
Bahar: Ama neden acaba?
Alp: Eylül hocadan öğrenebilecekmişiz gibi durmuyor bence Selin Hocaya sorun.
Esma: Aslında iyi fikir belki Ali birşey anlatmıştır ona sonuçta kardeşi dimi.
Bahar: O zaman ben konuşurum zaten hastaneye gidicez.
Oğuz: Doğru aslında çıksak iyi olur hadi.
Esma hariç hepsi hastaneye gider
~
Onur: Sonunda çıktım hapis'den, sana çok teşekkür ederim Sedef.
Sedef: Ne demek Onur sonuçta Ali'yle Eylülü sonsuza kadar ayrımaya yardım edeceksin bana.
Onur: Tabiki onların aşkı dünya ne kadar sonsuz olsa da sonunu biz getirecez. Aklımda aslında çok iyi bir fikir var.
Sedef: E söyle!
~
Eylül odasında oturuyordu hasta raporlarına bakıyordu biri kapıyı çalana kadar Eylül kim olduğuna bakmadan gel demişti.
İpek: Odana almazsın diye düşünüyordum.
Eylül: Kimin geldiğine bakmamıştım.
İpek: Ben senle konuşmak içim geldim.
Eylül: Bizim konuşacak birşeyinizin olduğunu düşünmüyorum.
İpek: Sen konuşma o zaman ama beni dinle, bak babam ne kadar inanmasan da seni bulmak için gerçekten çok uğraşdı, yaşadığı her gün sana yaptıkları için pişman oldu ne zaman senin adın geçse gözleri doluyordu. Geçmişi değiştiremez biliyorum ama gelecekte yanında olmak istiyor bende yanında olmak istiyorum ama beni istemezsen anlarım haklısın da sonuçta sana eziyet eden benim annem. Neyse beni dinlediğin için teşekkür ederim.
İpek tam gitmek isterken
Eylül: Senin hiç bir suçun yok sen bana her zaman iyi davranırdın.
İpek: Çünkü ben seni gerçekten seviyordum.
Eylül: Neyse sen git hadi sonra konuşuruz.
İpek: Tamam ama lütfen babamı bi dinle.
İpek gitmişti üstüne Ziyanur gelmişti
Eylül: Çıkar mısınız lütfen.
Ziyanur: Eylül lütfen dinle.
Eylül: Katil siniz siz hemde babaannemin katili.
Ziyanur: Babaannenin ameliyatını sadece ben yapmadım sadece bende suçluyum dedim. Haklısın katil olarak görüyor olabilirsin ama Ali'nin şimdiye kadar bundan haberi yoktu. Şimdide benden nefret ediyor. Aliye kötü davranma onun bir suçu yok ondan nefret etme karnındaki çocuk bunu hissetmiyor mu sanıyorsun.
Eylül: Benim çocuğumu bu işe karıştırmayın. Ali suçlu değil ama Ali'nin babası suçlu. Babaannenin katili onun babası.
Ziyanur: Aliyi benim yüzümden çocuğundan ve sevdiği kadından ayrı bırakma. Onun hiç bir suçu yok seneler önce de benim yüzünden ayrılmıştı senden. Ben gidiyorum ama Ali'nin hiç bir suçu yok bunu asla unutma.
Ziyanur gitmişti ama aslında dedikleri doğru muydu? Ama Ali suçlu olmasada babası suçluydu.
~
Kemal ve Selin hastanenin kafesinde oturuyorlardı birden Bahar gelmişti yanlarına.
Bahar: Merhaba!
Selin: Merhaba!
Bahar: Ben sana birşey soracaktım.
Selin: Sor otur sana.
Bahar sandalyeye oturmuştu
Bahar: Ali'yle Eylülün arası neden kötü sen biliyor musun yani abin birşey anlattı mı?
Selin: Bende aralarının kötü olduğunu farkettim ama birşey söylemedi bana.
Bahar: Tama birşey öğrenirsen bana da söyle.
Selin: Söylerim.
Bahar: Neyse görüşürüz ben gidiyim.
Selin: Görüşürüz.
~
Eylül baya bir düşündükten sonra Ali'nin yanına gitmeye karar vermişti.
Ali Asaf: Eylül!?
Eylül: Birşey söyleyip gidecem.
Ali Asaf: Söyle.
Eylül: Şimdi biraz sonra kontrolüm var bebeğimizin cinsiyetini de öğrenecem istiyorsan sende gel dicektim.
Ali Asaf: İstemez miyim tabiki gelicem.
~
Ecem ultrasonu Eylül'ün karnında gezdirip bebeğine bakıyordu.
Ecem: Bebeğin'de bir sorun yok herşey iyi gözüküyor.
Eylül: Çok şükür.
Ali Asaf: Cinsiyeti?
Ecem: Tahmin var mı?
Eylül: Aslında benim yok.
Ali Asaf: Tahminim yok ama minik bir Eylül olsa çok güzel olur.
Eylül tebessüm etmişti
Ecem: O zaman söyleyim bebeğiniz.....
~
Sizce Onur'un planı ne? Eylül'le Ali'nin bebeği kız mı erkek mi? Tahmini olan? Sizce Eylül boşuna mı Ali'ye kötü davranıyor? Biliyorum baya uzun süredir yeni bölüm gelmiyor ama umarım yeni bölümü beğenirsin! Bu arada 10k olmuşuz okuyan yorum yazan oy veren herkese çok çok teşekkür ederim. Vote ve Yorumları unutmayım birdahaki bölümde görüşmek üzere(Ne kadar çok Vote gelirse o kadar çabuk yeni bölüm gelir.)👋🏼💕

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin