Rüya

599 36 6
                                    

Esma: Uyan Ali!
Ali panik içinde uyanır
Ali Asaf: Eylül! Eylül iyi dimi?
Esma: İyi birşeyi yok inşallah daha haber gelmedi de sen demin Eylül diye sayıklıyordun. Kabus mu gördün?
Ali Asaf: Evet Eylül ölüyordu. Esma nasıl korktum bilemezsin.
Esma: Tamam ama Eylüle birşey olmayacak.
Ali Asaf: İnşallah Esma.
~
8 Saat sonra Eylül nihayet çıkar ameliyattan. Herşey iyi geçmiştir ve Eylülü yoğun bakıma alırlar. Ali Asaf yanına girer.
Ali Asaf: Acıların en büyüğü nedir biliyor musun Eylül? Sevdiğin birini kaybetmek en büyük açıdır, niye mi? Çünkü o sana iyi gelir o iyi kalbiyle tatlı sesiyle seni her kötü anında güldüren kişidir o. Ama sana her koşulda yardım eden o en sevdiğin kişiyi kaybedersen işte tam o zaman yapayalnız kalırsın. Ama Eylül biz birbirimizi hiç bir zaman bırakmayacağız ve birbirimize hiç bu acıyı çektirmeyeceğiz.
Ali tam dışarı çıkarken bir ses duyar
Eylül: Ali!
Ali hemen Eylülün yanına geri gider ve elini tutar. Oğuz da içeri girip kontrollerini yapar.
~
Herşeyi kontrol edildikten sonra Eylülü normal bir odaya alırlar.
Esma: Ben sana dedim iyi olacaksın diye.
Bahar: Evet ameliyatın süper geçti.
Oğuz: Yani kendimi övmeyi sevmem ama yani iyi iş çıkardığımı düşünüyorum.
Odadaki herkes güler
Eylül: Sana çok teşekkür ederim Oğuz.
Oğuz: Rica ederim sonra bana başka senin kadar iyi rakip çıkmaz dedim o yüzden yani.
Eylül: İyi savaşa devam yani.
Oğuz: Herhalde.
Samo: Geçmiş olsun hocam inşallah çabuk iyileşirsiniz.
Eylül: Sağol Samo.
Alp: Samo doğru söylüyor çabuk iyileşin de sahalar geri dönün hocam.
Eylül: Sağol Alp sahaları boş bırakmayı düşünmüyorum zaten Efsane gibi geri dönücem.
Alp: Siz zaten efsanesiniz.
Eylül: Duydun dimi Oğuz.
Oğuz: Zaten Eylül Hoca iyileşti hemen Oğuz Hoca satıldı.
Eylül: Ali nerde?
Tam o anda Ali 100 mavi gül ile gelir içeri
Ali Asaf: Mavigözlü Prensesim için tam 100 tane gül.
Eylül: Yok artık Ali.
Esma: Baksana Bahar enişte romantik çıktı.
Bahar: Aynen en azından birimiz şanslı.
Eylül: Ne eniştesi Esma ya!?
Esma: E Ali senin sevgilim değil mi?
Ali Asaf: Evet ben senin sevgilin miyim değil miyim?
Eylül: Şey...
Ali Asaf: Ney?
Eylül: Sevigilimsin oldu mu?
Ali Asaf: Süper oldu.
Ali Eylülü yanağımdan öper.
Esbah&Samalp: Ooooo
Oğuz: İtiraf geldi.
Eylül: Çok kötüsünüz.
Oğuz: Hastamızı bu kadar rahatsız ettiğimiz yeter sevgilisi dursun yanında biz gidelim.
Esma: Ama dursaydık.
Eylül: Oğuz!!!!
Oğuz: Tamam tamam. Hadi Esma yarin gelirsin.
Esma: İyi tamam. Kuzucum sen kendine dikkat et birşey olursa ara Ali burda zaten.
Bahar: Hadi öptüm kuzum.
Eylül: Tamam görüşürüz bende öptüm.
~
Herkes evine gider Ali de Eylülün yanına yatar. Eylül kafasını Ali'nin koluna koyar.

Eylül: Ali sana birşey söylemem gerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylül: Ali sana birşey söylemem gerek.
Ali Asaf: Söyle prenses.
Eylül: Seni seviyorum Ali. Ne olursa olsun seviyorum ama bak iyim burda. Bunu sana belkide hiç söylemedim ama ben seni çok seviyorum. Geç kaldım bunu söylemekte ama şimdi söyleyim bari.
Ali Asaf: Bende seni çok seviyorum bende burda iyim burda senin yanında.
Ali ve Eylül birbirlerine daha fazla yaklaşır ve Ali Eylülün dudaklarına bir buse kondurur. Mutluluk içinde uyurlar.
~
2 hafta sonra
Eylül bu günü sabırsızlıkla bekliyordu çünkü nihayet işine geri başlayabilirdi. Üstünü giyer ve hastaneye gider. Hastaneye gittiğinde herkes Eylüle bakar çünkü bugün pek bir güzeldir.
Bunları giyindi:

 Bunları giyindi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylül odasına gider ve Lalenin (5 yaşındaki kız hasta) test sonuçlarına bakar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylül odasına gider ve Lalenin (5 yaşındaki kız hasta) test sonuçlarına bakar. İki gün sonra test sonuçlarını öğrenmek için Lale ve Ailesi hastaneye gelmeleri gerekir. Eylül acile gider ve herkese selam verir.
Bahar: Eylül ne kadar güzel olmuşsun sen böyle.
Özgül H.: Evet hocam maşallah çok güzelsiniz.
Eylül: Sağolun.
Ali girer acile ve Eylülün yanına gider.
Ali Asaf: Hayırdır Eylül herhalde kendine yeni sevgili arıyorsun bu eteğin daha kısası yok muydu.
Eylül: Hayır yoktu birde benim bir sevgilim var baya yakışıklı gamzeli birde.
Ali Asaf: Hhm başka özelliği var mı?
Eylül: Evet var çok kıskanç.
Ali Asaf: Ben mi kıskancım?
Eylül: Yok sen değil sevigilim.
Ali Asaf: Eylül!
Eylül: Tamam tamam ama yani insan güzel olmuşsun felan der yani.
Ali Asaf: Benim dememe gerek yok aslında ama  çok güzel olmuşsun Eylül prensesler gibi.
Eylül: Sağol.
Bahar: Romantik konuşmanız bittiyse ben gidiyim diyordum.
Eylül: Tamam sen git.
Bahar: Bu arada bugün ve yarin bir yeni doktor gelecek. Birde Esma bir dünya yemek yapmış tüm tayfa gelsin dedi. Ben Samo, Alp ve Oğuz'a söylerim sende Selim Abiye söyle.
Eylül: Tamam söylerim.
~
Yeni doktorla tanışmak için toplantı odasına giderler. Kız Ali'yi görünce koşarak sarılır Aliye bu durum Eylülün hoşuna gitmez.
Eylül: Ali hayırdır!
Ali Asaf: Şey Eylül bu benim kardeşim Selin.
Eylül: Kardeşin mi?
Selin: Evet kendisi benim abim.
Eylül: Ben şey kardeşi olduğunu bilmiyordum.
Selin: Biz en iyisi yeniden tanışalım. Ben Selin Denizoğlu buraya beyin cerrahı olarak geldim
Eylül: Bende Eylül Erdem bende beyin cerrahıyım.
Selin: E tabi birde abimin sevgilisisin.
Eylül: Nerden anladın?
Selin: Demin hesap sorduğun için olabilir mi?
Eylül: Doğru.
Ali Asaf: Niye söylemedin gelicem diye?
Selin: Sürpriz olsun dedim.
Ali Asaf: İyi yapmışsın. Artık ne yaptın ne ettin o görüşmediğimiz 5 sene içerisinde hepsini öğrenmek istiyorum.
Selin: Konuşuruz daha burdayım.
Eylül: Kızı sık boğaz etme Ali isterse anlatır.
Özgül H.: Yarin gelecek olan yeni doktor bugün gelecekmiş.
Yeni doktor içeri girer ve Eylül o doktoru gördüğümde şok olur. Yeni Doktor Eylüle doğru yürümeye başlar ve Eylülün tam önünde durur.
X Doktor: Merhaba Eylülcüm hala maşallah aynı güzelliğindesin eminim beni çok özlemişsindir e uzun zamandır görüşemiyorduk neyse uzun lafın kısası artık hiç bir yere ayrılmıyorum ve burdayım.
~
Acaba X kim?🤔 Yorum ve Vote bekliyorum. Gelecek bölümde görüşmek üzere.👋💕

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin