Söz

709 34 4
                                    

~
Şarkıyı açın diye yazdığım yerde açın .😊
~
Ali Asaf: Sen böyle birşeyi nasıl söylemezsin Eylüle?
Oğuz: Tamam haklısın ama ben önce beraber bir duruma bakalım sonra Eylüle söyleriz dedim.
Ali Asaf: Tamam haklısın. Hadi tomografi sonuçlarına bakalım.
~
Kızların evindede baya bir sohbet vardır.
Esma: Siz şimdi beraber misiniz?
Bahar: Ay resmen sevgili oldunuz.
Esma: Birde çok yakışıyorlar dimi Bahar.
Bahar: Aynen
Esma: Eylül sen birşey demeyi düşünmüyor musun?
Eylül: Aslında birşey söylemek istiyorum ama sen ve bahar nefes almadan konuştuğunuz için.
Gülerler
Eylül: Bilmiyorum beraber miyiz değil miyiz, artık güvenebilir miyim ona onu da bilmiyorum. Ama çok seviyorum Ali'nin dedikleri gerçekten doğruysa onunla yeni bir başlangıça hazırım.
Esma: Ben senin hep arkandayım sen mutlu ol yeter.
Bahar: Biz senin hep arkandayız.
Eylül: Ben sizin gibi arkadaşları nasıl hakettim.
Esma: Eylül birşey dicem sana bu çiçekleri kim gönderdi Ali göndermediyse?
Eylül: Vallaha bilmiyorum ama buluruz. Benim biraz başım ağrıyor ben yatıyım. İyi geceler öptüm sizi.
Bahar&Esma: Bizde öptük. İyi geceler.
Bahar: Eylülün başı ağrımaz normalde noldu bu kıza?
Esma: Bilmiyorum neyse bizde yatalım.
~
Oğuz ve Ali hastanede nöbetçiler. Gece bir dünya hasta geldiği için Eylülün sonuçlarına daha yeni bakamaya zaman bulmuşlardı.
Oğuz: Eylül'ün durumu pek iyi gözükmüyor.
Ali Asaf: Evet tek bir şansı var oda ameliyat olmak. Bu ameliyat da çok zor ve çok riskli.
Oğuz: Bence önce Esma ve Bahara söyleyelim sonra Eylül'e.
Ali Asaf: İyi ara o zaman Baharı da gelsinler.
Oğuz Baharı arar ve onu ve Esma'yı hastaneye çağırır.
~
Eylül sabah erkenden hazırlanıp arabasına binip hastaneye gitmiştir. Odasında oturup hasta raporları inceliyordur, odasına Sinan bey gelene kadar.
Sinan: Müsait misin Eylül?
Eylül: Tabi Sinan amca gel otur. Sen yurt dışında değil miydin ne zaman geldin Bahar biliyor mu?
Sinan: Duydum ki benim kızlardan biri bayılmış geliyim demdim.(Eylül'ün kimsesi olmadığı için Sinan onu kızı gibi görüyor)Bahar bilmiyor geldiğimi sürpriz yapıyım dedim. Nasılsın bu arada?
Eylül: İyim biraz başım ağrıyor sadece biliyorsun Eylül Erdem'e kolay kolay birşey olmaz. Özletmiştin kendini geldiğin iyi oldu. Gitmiyorsun artık dimi?
Sinan: Öyle deme her insanın bir sınırı vardır. Siz beni gönderene kadar gitmeyi düşünmüyorum.
Eylül: Biz seni niye gönderelim ki?
Eylül'ün telefonu çalar, acile bir hasta gelmiştir.
Eylül: Sinan amca benim gitmem gerekiyor biliyorsun hastalar önemli.
Sinan: Tabi sen git bende Bahara bir bakiyim.
~
Burdan sonra şarkıyı açabilirsiniz
~
Ali ve Oğuz kızlara herşeyi anlatmıştır. Alp de herşeyi biliyordur ve aynı odadadır kızlar herşeyi öğrendiğinde. Ali'nin anlatırken gözleri dolmuştur çünkü sevdiği kadına daha yeni kavuşmuşken kaybedebilirdi.
Esma: N-Ne E-Eylül'ün beyninde t-tümör mü var?
Esma bayılır gibi olur Alp onu tutar ve koltuğa oturtur. Baharda yere oturup ağlamaya başlar. Oğuz yanına oturup ona sımsıkı sarılır. Esma&Bahar neye uğradığını bilmiyorlardır en iyi arkadaşlarını belkide kaydedebilirlerdi.
Ali Asaf: Tamam kolay değil ama toparlanıp Eylül'e destek olmamız lazım.
O anda Sinan girer odaya. Bahar hemen kalkar ve babasına sımsıkı sarılır.
Sinan: Kızım noldu? Niye ağlıyorsun?
Bahar: E-Eylül'ün beyninde büyük bir tümör var belki ölebilir.
Sinan'ın gözünden bir damla yaş akar ama hemen siler yüzünden.
Sinan: Sabah başı ağrıyordu zaten. Neyse böyle destek olamayız Eylül'e hadi Bahar Esma toparlanın. Eylül'ü çağırıp söyleyelim ve sonra onu kurtaralım.
Oğuz: Evet söz kurtarıcağız onu.
Oğuz Eylül'ü arayıp odasına çağırdı.
~
Ali herşeyi Eylül'e anlatıcaktı ama yapamadı sevdiği kadına belki öleceğini söyleyemedi.
Oğuz: Eylül şimdi sakin ol sana birşey söylemiz lazım.
Eylül: Hepiniz toplandığınıza göre kötü bir haber ama söyle.
Oğuz: Aslında tam da öyle. Senin beyninde büyük bir tümör var ve bir hafta içinde ameliyat olman lazım yoksa...
Eylül: Tamam dur daha fazla birşey duymak istemiyorum.
Eylül güçlü durmaya çalışıyordu ama yapamadı gözünden yaşlar akmaya başladı. Orayı hemen terk etti koşarak hastaneden çıktı kimseyi görmek istemiyordu. Sanki herşey boğuyordu onu. Sadece kafasını toparlamak istiyordu. Sevdiklerini bile görmek istemiyordu.
~
Deniz kenarına oturdu ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Güçlü Eylül Erdem şu anda herşeyden korkuyordu ilk defa düşündüğü kadar güçlü olmadığını gördü . Ali Asaf peşinden koşmuştu onu sonunda buldu ve ona sımsıkı sarıldı. Ali de ağlıyordu.
Ali Asaf: Tamam ağlama sevgilim sen kurtulacaksın.
Eylül: Ali bende doktorum bunu unutma ben olabilicek herşeyi biliyorum. Kurtulmamın nerdeyse imkansız olduğunu da.
Ali Asaf: Bizde imkansız birşey yoktur bunu unutma doktor.
Eylül az da olsa güler. Ali gelmişti ve sanki herşeyi unutmuş gibiydi tüm korkuları yok olmuştu birden.
Eylül: Sonunda doktor olduğumu öğrenebildim. Ama boşuna ümitlenmiyorum.
Ali Asaf: O nasıl bir söz Eylül. Sen bana güvenmiyor musun?
Eylül: Güveniyorum ama..
Ali Asaf: Ama yok ben seni kurtarıcam.
Eylül: Söz mü?
Ali Asaf: Söz.
~
Yeni bölüm geldi ama Yorumların az olmasına gerçekten çok üzülüyorum😔.Biraz üzücü bir bölüm oldu ama kim bilir?😔🙃 Şarkıyı beğendiniz mi? Gelecek bölümlerde de şarkı koyeyim mi?🤔
Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.💕

Umutsuz❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin