-Az egész az 1 évvel ezelőtti PlayIten kezdődött. Mind minden PlayItre akkor is elkísértem a tesóimat. Nagyon unatkoztam mert nem tudtam mit csinálni így elkezdtem fel le járkálni az épületben. Ekkor ismertem meg Ábelt és a haverját Ádámot. Elég jól elbeszélgettünk és az egész napot velük töltöttem. A nap végére elégé összebarátkoztunk és megbeszéltük, hogy majd még fogunk találkozni. PlayIt után aztán mégse találkoztunk csak néha beszéltem Ábellal. Fél éve aztán megkeresett Ádám és megint elkezdtünk beszélgetni. Ez után sokat találkoztunk egymással és mindig egymás társaságát kerestük. Aztán úgy 2 hónapja megcsókolt és kérte, hogy legyek a barátnője. Én természetesen belementem. Miután igent mondtam neki megváltozott. Már nem úgy viselkedett velem mint azelőtt. Olyan dolgokat tett amikkel nagyon megbántott. -itt egy kicsit megálltam és azon gondolkodtam, hogy elmondjam miket csinált, de aztán arra jutottam hogy azt inkább megtartom. -1 hónapja elmentünk ketten egy házibuliba ahol Ábel is ott volt. Ádám sokat ivott és nagyon berúgott. Ekkor történt az amivel tönkre tette a kapcsolatunkat. Lefeküdt egy vadidegen lánnyal és én véletlen rájuk nyitottam és ha ez még nem lett volna elég a fejemhez vágta, hogy amúgy nem is szeretett és hogy csak kihasznált. Ábel próbált szépíteni a dolgon hogy ez nem így van meg hogy részeg de nem nagyon hatott meg. Ekkor szakítottam meg minden kapcsolatot Ábellal és Ádámmal. Azóta egyikőjükkel sem találkoztam idáig. Röviden ennyi. -fújtam ki a már rég benntartott levegőt.-Azta. -ennyit tudott mondani. -Sajnálom ami történt.
-Nem kell nem a te hibád. Megtennél valamit?
-Persze.
-Ne viszonyulj máshogy Ábelhez amiatt amit most elmondtam neked és még valami. A tesóimnak se mondj semmit mert nem tudják.
-Megígérem de nekik mért nem mondtad el?
-Mert annak az lenne a vége hogy megkeresik Ádámot és én azt nem akarom.
-Értem, akkor tőlem sem fogják megtudni.
-Köszönöm.
-Nem tesz semmit. Bármikor kellenék csak szólj és már repülők is.
-Te Soproni vagy én meg Gyulai. Nem hiszem hogy csak azért vezetnél 5 órát mert nekem valami bajom van.
-Semmi se lehetetlen.
-Niki. -szólalt meg Beni a hátam mögött. -Ó, szia Barni.
-Csá tesó.
-Nem is tudtam, hogy ismeritek egymást.
-Ő volt az a fiú akinek tegnap neki mentem. -magyaráztam meg.
-Ügyes vagy. -simogatta meg a fejem.
-Tudod milyen vagyok ha nem figyelek az orrom elé. -nevettem fel.
-Örülök hogy megismertétek egymást. Húgi mehetünk?
-Egy perc és megyek
-Oké bent várlak.
-Mindent köszönök neked. Örülök hogy megismertelek és sok sikert a videózáshoz.
-Köszönöm. -megöleltük egymást majd elváltak utaink.
A mai nap még ott aludtunk Daniéknál de holnap már muszáj haza indulnunk nagy bánatunkra.
----
-Ígérd meg hogy nemsokára találkozni fogunk. -öleltem meg Danit a kocsi előtt.
-Előbb fogunk találkozni mint gondolnád.
-Ezt hogy érted?
-Majd megtudod
-Köszi sokat segítettél.
-Mint mindig.
-Szia Rami, vigyáz a bátyámra. -öleltem meg őt is.
-Ez csak természetes.
-Sziasztok. -szálltam be a kocsiba.
-Mit szólnál ha beülnénk valahova ebédelni Gyulán. Úgy is soká érünk haza.
-Tudod, hogy kajára nem tudok nemet mondani.
Az út nagy részét én megint átaludtam. Mikor Gyulára értünk Beni felébresztett. Beültünk a kedvenc éttermembe majd miután megettük a megrendelt kajánkat haza mentünk. Ott olyan látvány fogadott amit nem gondoltam volna.
-Nagyon boldog 18. szülinapot húgi. -jött oda hozzám Dani majd felemelt a levegőbe.
-Köszönöm. Akkor így érteted amit mondtál. Hogy értetek előbb ide mint mi?
-Beni hosszabb úton ment plusz elmentetek ebédelni. Tudtuk hogy az ennivalónak nem tudsz nemet mondani.
-Köszönöm nektek hogy itt vagytok.
Itt voltak a szüleim, Beni, Dani, Rami, Letti és Marci.
-Uh, ez nem csak kinder buenos torta? -csillant fel a szemem.
-De.
-Ti vagytok a legjobbak. -borultam szüleim nyakába. -Megkóstolhatom?
-Még nem mert várunk valakit. -karolta át a vállam.
-Kit? -ekkor megszólalt a csengő és Beni oda is rohant hogy kinyissa. Ahogy megláttam ki jött egyből odafutottam hozzá.
-Te mit keresel itt?
-Beni hívott meg ma , mert látta hogy milyen jól elvagyunk.
-Jó hogy itt vagy. -öleltem meg Barnit.
-Ki nem hagynám a felnőtté válásod. Milyen felnőttnek lenni?
-Ugyan olyan mint gyereknek.
-Csak most már le tudnak csukni. Úgyhogy ajánlani tudom, hogy ne ölj meg senkit.
-Megfogadom ezt a jó tanácsot.
Bemutattam mindenkinek Barnit majd kezdődhetett a buli. A buli fénypontja az volt mikor elkezdtünk karaokézni. El kell ismernünk hogy nem nekünk van a legszebb hangunk a világon de minket ez nem nagyon érdekelt. A szomszédok biztos ürültek neki.
ESTÁS LEYENDO
YouTuber testvéreként (befejezett)
FanficMindneki gondolkodót már azon hogy milyen egy youtuber testvérének lenni. Én átéltem ezt a helyzetett hisz Nagy Benedeknek és Nagy Dánielnek a húga vagyok. Néha trágár szavakat tartalmaz 2018.05.17 #192 2018.06.05 #52