-Ugye ma nálam alszol? -nézet rám azzal a gyönyörű kék szemeivel. Kezemet az államra tettem és úgy tetettem mintha gondolkodnék.
-Nem. -mondtam egyszerűen. Láttam a döbbenetet az arcán. Nem értette hogy mért mondtam nemet azok után amit mondott nekem.
-Mért? Azt hittem újra jóban vagyunk. Sajnálom még egyszer. -hajtotta le a fejet. Látszott rajta hogy szomorú.
-Nyugi. -nyúltam az álla alá és felemeltem a fejét hogy rám nézzen. -Újra jobban vagyunk.
-De.
-Nincs semmi de. Jobban vagyunk. Nem haragszom rad mert nem a te hibád ami történt. Rosszul éreztem magam mert elfelejtettél de haragudni nem haragszom rad.
-Akkor mért nem alszol nálam?
-Dani. -adtam egy egyszerű választ.
-Velük nem lesz semmi baj. -villant fel egy mosoly az arcán. -nekik köszönhettem hogy most itt vagyok és el tudtam neked mondani amit szerettem volna.
-Ezt hogy érted?
-Mikor visszatért az emlékezetem őt hívtam fel hogy mi van veled. Elmondott mindent hogy vissza mentél Gyulára és hogy nagyon szomorú vagy miattam. Kieszeltünk egy tervet és most itt vagyunk.
-Meg kell neki köszönöm. -húzódott most már az én számra is mosolyra.
-Akkor nálam alszol? -váltott át a kedves mosolya és egy perverz mosolyra.
-Igen.
-Szuper. -húzott magához közelebb és erős karjai közé zárt majd visszaindultunk Daniékhoz.
-Dani. -álltam elé dühöt tettetve.
-Igen húgicám? -mosolygott rám kedvesen.
-Ne hidd hogy most nem haragszom rád.
-Én nem csináltam semmit.
-Nem az én hátam mögött beszélted meg Barnival hogy ide jöjjön ugye?
-Nem én soha.
-Hazudsz.
-De én csak jót akartam. -hajtotta le a fejet.
-Tudom és köszönöm. -borultam a nyakába és az arcára nyomtam egy puszit.
-Megbeszéltétek?
-Nektek hála meg.
-És?
-Kibékültünk.
-És?
-Ma nála alszok.
-Ez szuper. Akkor csak okosan és ha kelek hívj.
-Oksi szeretlek. -öleltem meg újra
-Én is. Ja és Niki.
-Igen.
-Holnap ne kés a suliból.
-Rendi.
-Szia Rami. -öleltem meg őt is.
-Szia Nagylány. Örülök nektek.
-Köszönjük. Sziasztok. -búcsúztatam el tőlük és oda mentem Barnihoz.
-Mehetünk?
-Igen. -beültünk az autójába és elindultunk hozzájuk. Nagyon boldog voltam hogy újra láttam az anyukáját.
-Szia Niki. -ölelt meg.
-Szia.
-Rég láttalak hogy vagy?
-Most már teljesen jól hogy újra itt vagyok.
-Mi is örülünk neked.
-Anyu mi felmegyünk a szobámba.
-Rendben. Jó éjszakát.
-Neked is. -elindultunk a lépcső felé majd bementünk a szobájába.
-Örülök hogy újra itt vagy. -ölelt meg Barni majd hosszasan megcsókolt.
-Én is. Nagyon hiányzott már az idióta fejed.
-Milyen idióta? Én teljesen normális vagyok. Kikérem magamnak. -háborodott fel.
-Kikéred? Adják hozzá poharat? -hangosan elkezdtem nevetni a saját viccemen.
-És még én vagyok idióta.
-Én nem vagyok az. Ez a normális énem.
-Megszoksz vagy megszöksz.
-Már akartam mondani. Elmegyek fürdeni. Kérhetek egy pólót.
-Válasz egyet a szekrényemből.
-Köszi. -közelebb hajoltam hozza és lágy csókot nyomtam az arcára. Kivettem a szekrényből egy kék pólót majd elmentem fürdeni. Miután végeztem vissza mentem Barnihoz.
-Mondtam már hogy milyen jól áll az ÉN pólóm. -emelte ki az én szót.
-Nem még valahogy nem mondtad nekem.
-Akkor most mondom. Nagyon jól áll a pólóm és azt akarom hogy soha ne vedd le. Habár ha belegondolok póló nélkül jobb lennél. -még közelebb jött hozzám már ha ez lehetséges volt és megcsókolt.
ESTÁS LEYENDO
YouTuber testvéreként (befejezett)
FanficMindneki gondolkodót már azon hogy milyen egy youtuber testvérének lenni. Én átéltem ezt a helyzetett hisz Nagy Benedeknek és Nagy Dánielnek a húga vagyok. Néha trágár szavakat tartalmaz 2018.05.17 #192 2018.06.05 #52