-Minek hoztál ide?-Itt nyugodtan együtt lehetünk és senki nem zavarhat.
-Úgyse úszod meg. A barátaim meg fognak találni.
-Nem hiszem hogy Barni egyhamar itt lenne.
-Mit csináltál vele?
-Lehet hogy semmit, lehet hogy valamit.
-Ha bántottad esküszöm nem állok jót magamért.
-Mit tudnál tenni ellenem? -lépet közelebb hozzám és a keze közé fogta az arcom. -Itt ülsz előttem lekötözve egy széken. Mozdulni sem tudsz. Mit tudnál tenni?
-Az legyen az én dolgom.
-Nem változtál semmit. -engedte el az arcom és elindult az ajtó felé. -Mindig is teteted hogy erős vagy, de belül össze vagy törve. Még jobban meg foglak törni. A végére könyörögni fogsz hogy kíméljelek meg. -ezzel hátat fordított nekem és kiment a szobából.
Mért kell ezt tennie velem? Mindig is azt hittem hogy szeret, de most már nem vagyok benne olyan biztos.
Még mindig emlékszem a legelső találkozásunkra. Ábel mutatott be minket egymásnak. Egy sima egyszerű fekete farmert és egy kék rövid ujjú pólót viselt. Mogyoróbarna szeme csak úgy csillogtak mikor megláttak engem. Percekig csak egymás szemébe néztünk. Ha mondhatnám elvesztünk egymás szemeibe.
Ő volt az első aki elhitette velem hogy tényleg szép vagyok és hogy tényleg tetszhetek valakinek, de neki hála elvesztettem az összes önbizalmam.
---
-Niki. -jött be a szobába életem megkeserítője.
-Várj mielőtt mondasz valamit had tegyek fel neked egy találós kérdést.
-Had halljam.
-Tudod mi a különbség közted és egy nyomorék seggfej balfasz utolsó senki között? Semmi
-Most én jövök. Tudod ki az az ember aki helyett Barnival van? Ez a lány. -mutatott fel a telefonját rajta egy lány képével. Nagyon szép volt a lány. Hosszú barna haja a vállára omlott és szürkés szemei csak úgy ragyogtak. Úgy nézet ki mint egy model. Természetesen volt szép.
-Ki ez?
-Barni barátnője.
-Nincs is barátnője.
-De van csak neked nem mondta el.
-Az nem lehet. -nem tudom mért lepődtem meg ezen. Hogy hihettem azt hogy egy ilyen pasinak nincs barátnője? De mért zavar ez ennyire, hisz nem is tetszik. Csak barátok vagyunk vagy esetleg kicsit többet érzek iránta? Fogalmam sincs.
-Azt hitted, hogy szerelmes beléd? Egy ilyen lányba mint te nem fog csak így beleszeretni. Ne is reménykedj.
-Nem hittem azt hogy össze fogunk jönni. Ő csak egy nagyon jó barátom.
-Ha te mondod. -ment ki a szobából.
Mért zavar ennyire hogy mégis van barátnője? Nem is ez zavar. Inkább hogy nem mondott nekem igazat. Mibe hazudhatott még nekem? Talán nem is kedvel esetleg ő is csak ki akar használni mint Ádám.
Ahogy gondolkodtam ezen végigfolyt az arcomon egy könnycsepp. Vissza kell fognom magam nehogy meglásson így Ádám.
----
Már több mint egy hete, hogy ezen a helyen vagyok. Ádám még eleinte kedves volt velem. Aztán egyre rosszabb lett. Kevesebbszer hozott nekem kaját és vizet. Volt hogy napokig nem jött be hozzám. De legalább már a székhez nem voltam hozzákötözve.
Már 2 napja hogy nem jött be hozzám. Kezdtem már megszokni hogy egyedül vagyok és hogy csak fekszek egész nap. Sajnos a mai napom nem így telt. Ádám idegesen jött be a szobába. Teljesség tombolt.
-Mért vagy most ilyen?
-Nem volt jó napom és le kell nyugodnom. -lépet egy hatalmasat felém, én meg hátra. -Nem akarlak bántani.
-Higgyem is el.
Nem mondott semmit csak még közelebb jött hozzá. Lefogta a kezeimet és erőszakosan megcsókolt. Ellöktem magamtól és felpofoztam, de őt ez nem nagyon hatotta meg. Vissza jött hozzám és megint megcsókolt. Másodszorra már nem tudtam ellökni mert túl erősen fogott. Csókolózás közben amit én nem viszonoztam rálökött az ágyra és felém kerekedet. Levette a pólóm majd a nadrágom is egy percre se szakítva meg csókunkat. Mikor már csak egy szál fehérneműben feküdtem az ágyon ő is levette a ruháit. Éppen a bokszere felé nyúlt amikor berúgták az ajtót és megpillantottam a megmentőimet.
YOU ARE READING
YouTuber testvéreként (befejezett)
FanfictionMindneki gondolkodót már azon hogy milyen egy youtuber testvérének lenni. Én átéltem ezt a helyzetett hisz Nagy Benedeknek és Nagy Dánielnek a húga vagyok. Néha trágár szavakat tartalmaz 2018.05.17 #192 2018.06.05 #52