31. rész

791 54 7
                                    

Kerestünk egy jó kávézott és beültünk. Rendeltünk mindketten kávét majd leültünk egy asztalhoz. Egy ideig csak néztük egymást aztán Barni megszólalt.

-Hogyan ismerkedtünk meg?

-Dani ideköltözött és Benivel meglátogattuk. Este sétáltam egyet. Nagyon elgondolkodtam és véletlen neked mentem. Nagyon aranyos voltál csak mosolyogtál és sokszor bocsánatot kértél. Aztán másnap mindketten elmentünk a PlayItre külön külön. Ott történt valami ami miatt sírtam és te vigasztaltál meg.

-De kedves vagyok.

-Igen nagyon az voltál.

-Mesélj még valamit. Mért sírtál? -mindent elmeséltem ami velünk történt. Semmit nem hagytam ki.

-Összességében ennyi. -fújtam ki erőteljesen a levegőt.

-Azta mi aztán nem unatkoztunk.

-Ez igaz.

-Szerettük egymást?

-Igen azt hiszem.

-Sajnálom.

-Mit?

-Hogy elfelejtettelek. Azt hogy nem emlékszem hogy szerettelek. Azt hogy Bettinát szeretem.

-Ez nem a te hibád. Nem tehetsz ezekről. -a beszélgetésünket Bettina zavarta meg.

-Édes. -csókolta meg Barnit.

-Szia drágám. -olyan rossz volt látni hogy nem engem csókol Barni hanem valaki mást.

-Mehetünk?

-Hova?

-Nem tudom valahova csak töltsünk el együtt időt.

-Niki nem baj ha most elmegyek?

-Nem dehogy. Menj csak. -szomorúan otthagytam őket és hazamentem. Ott bementem a szobámba és kidőltem az ágyamon. Egyedül akartam lenni egy kicsit de ezt valaki megzavarta.

-Szia.

-Menj ki légyszíves. Egyedül szeretnék lenni.

-Nem hagylak egyedül.

-Menj ki.

-Pedig most velem fogsz lenni. Ha tetszik ha nem.

-Beni csak egy kicsit pihennem kell és egyedül lennem. Barni elfelejtett és visszament a volt barátnőjéhez. Ezt fel kell dolgoznom.

-Niki.

-Beni légyszíves.

-Ha szükséged van valamire csak szólj. -szomorúan kiment a szobámból és becsukta az ajtót maga mögött.  Lekapcsoltam a villanyt és próbáltam kicsit pihenni,de nem nagyon ment. Folyton csak Barnin járt az eszem és hogy hogyan fogom emlékeztetni ránk. Nem jutottam sok mindenre az üggyel kapcsolatban mert elaludtam.

Késő este vagy reggel nem tudom mi van a telefonom csörgésére keltem. Ránéztem az órára és akkor tudatosult bennem hogy már másnap reggel van. Vagyis nem is reggel mert már 10 óra volt. A telefonomat nagy nehezen megtaláltam és anélkül hogy megnéztem volna ki hív felvettem.

-Szia Niki. Nem zavarok ügye?

-Barni szia. Nem nem zavarsz.

-Tudunk ma találkozni?

-Persze. Mikor? -nagyon boldog voltam hogy Barni felhívott. Egy kis esélyt láttam arra hogy Barninak visszatért az emlékezete.

-Most lehetne a parkba?

-Igen. 10 perc és ott leszek

-Szuper szia.

-Szia. -gyorsan elkészültem és már rohantam is ki a parkba. Mikor odaértem már Barni is ott volt.

-Szia. -léptem hozzá közel.

-Szia. Bocsánat hogy csak így iderángattalak.

-Semmi baj.

-Muszáj beszélnünk.

-Miről?

-Nem találkozhatunk többet.

-Mért?

-Hazudtál nekem.

-Én nem hazudtam semmiről. Amit tegnap mondtam színtiszta igazság volt.

-Bettina nem ezt állította. Azt mondta hogy mi sose voltunk együtt csak tönkre akartad tenni a kapcsolatunkat.

-Ez hülyeség. Boldogok voltunk együtt. Bettina meg egy pszichopata. Azért is szakítottál vele.

-Ne beszélj róla így. Szeretem őt.

-Remélem boldogok lesztek együtt. -hátat fordítottam neki és hazamentem. Nem akarom elhinni hogy Barni ezt csinálja velem. Én akartam tönkretenni  az ő kapcsolatukat? Ez pont fordítva volt.  -Beni. -kiabáltam mikor beléptem a házba

-Igen?

-Menjünk haza Gyulára.

-Mi mért?

-Barni közölte velem hogy soha többé nem találkozhatunk. Bettina a volt barátnője olyan dolgokat mesélt neki amik nem igazak és inkább neki hitt mint nekem. Haza szeretnék menni.

-Szívesen haza vinnélek de nem tudok vezetni. -mutatott a lábára.

-Haza megyek vonattal.

-Nem mehetsz.

-Mért? Nem fog semmi történni. Nem tudok itt maradni.

-Haza mehetsz ha Rami visz el.

-Nekem az is jó. -összepakoltam a cuccom és már indultunk is Gyulára. Szomorúan hagytam el Sopront. -Rami köszönöm hogy haza hoztál.

-Nagyon szívesen kis csaj. Vigyáz magadra. -megölelt majd bementem az üres házba.

Mivel anyáék még nem voltak otthon így egyedül voltam egy hatalmas házban

YouTuber testvéreként (befejezett)Where stories live. Discover now