36. rész

763 59 3
                                    

Bő két óra alatt Ábel oda ért Barnihoz. Csöngetett én meg kifutottam elé.

-Szia. -ugrottam a nyakába. -Örülök hogy itt vagy. Rég láttalak

-Szia Niki. Örülök hogy itt vagyok, bár nem tudom mért.

-Gyere be és mindent elmagyarázok. -Ábel bejött a házba és felmentünk Barnihoz. -Néz ki jött.

-Csá tes. -állt fel Barni az ágyról és oda ment Ábelhez.

-Szia. -pacsiztak le. -Gratulálok hever.

-Mért is? -nézet rá értetlenül.

-Niki és te.

-Ja, köszönjük. -karolta át a derekam.

-Mért is vagyok itt? -kérdezte meg újból Ábel.

-Azt hiszem én lemegyek. -engedett el Barni és elindult az ajtó felé.

-Ezt most nem nagyon értem.

-Majd megfogod. Ja és Ábel légyszí az arcát nagyon ne bántsd mert az nagyon szeretem.

-Mi? Most még annyit sem értek mind eddig.

-Ülj le. -Ábel hallgatott rám és leült az ágyra. -Szóval, az van hogy összehoztam estére egy dupla randit. Barni és én, te meg Timi.

-Ki az a Timi?

-Egy lány akivel ma ismerkedtem össze.

-Komolyan összehoztál egy dupla randit? -emelte fel a hangját.

-Igen. Ábel tudod hogy szeretlek. Én csak jót akartam.

-Legalább megkérdezhettél volna.

-Ma találtam ki. Legyél benne légyszí. -rebegtettem meg a szempilláim.

-Nem is tudom.

-Na jó lesz.

-Legyen, de csak azért mert szeretlek.

-Köszönöm, köszönöm. -öleltem meg. -Akkor készülj mert mindjárt indulunk.

-Kész vagyok.

-Akkor nekem kéne készülnöm. -felugrottam az ágyról és elkezdtem készülődni. Közben szóltam Barninak is hogy készülődjön. Nagyon meglepődött azon hogy Ábel bele ment ebbe az egészbe, de aztán ő is elkezdet öltözni. Amíg Barni 10 perc alatt végzet nekem 1 óra kellett az elkészülésre. Mentségemre szoruljon nekem még el kellett mennem a kollégiumi szobámba a ruhámért. Aztán meg kellett csinálnom a hajam és a sminkem is. Miután ez mind kész lett felvettem a ruhámat majd kimentem a fiúkhoz. -Na hogy nézzek ki? -Barni szája nyitva maradt ahogy engem nézet.

-Jól nézel ki. -törte meg a csendet Ábel.

-Köszönöm.

-Annyira gyönyörű vagy. -szólalt meg végre Barni is. -El sem hiszem hogy ilyen gyönyörű barátnőm van. -jött hozzám közelebb és erős karjai köré zárt.

-Annyira aranyos vagy. -nyomtam puszit az arcára.

-Gyerekek ne itt romantikázatok.

-Bocsi. -elengedtem Barnit és oda mentem Ábelhez. -Készen állsz a randira?

-Fogjuk rá.

-Akkor indulás. -felvettük a cipőnket és elindultunk az iskola elé. Mikor oda értem egyből megpillantottam Timit. Oda futottam hozzá és megöleltem. -Timi had mutassam be neked Ábelt. Ábel ő itt Timi az új barátnőm. Timi ő itt az egyik legjobb barátom Ábel.

-Örülök a találkozásnak. -fogtak kezet. -Niki de mért is vagyunk itt? -hajolt a fülemhez.

-Dupla randi.

-Micsoda?

-Jó lesz. -öleltem meg újból. -Na indulás. Ja és Timi.

-Igen.

-Ő a barátom Barni.

-Örvendek. -fogott vele is kezet.

-Na most már tényleg indulás. -elindultunk az étterem felé ahova még suli után foglaltam helyett. -Remélem jó lesz ez a hely?

-Szuper jó. -bementünk az étterembe, leültünk a helyünkre és rendelt magának mindenki kaját. Az este nagyon szuper volt. Úgy láttam, hogy Timi és Ábel elég jól elvannak egymással és végre én is jól el tudtam beszélgetni Barnival.

-Azt hiszem nekünk most mennünk kell. -álltam fel az asztaltól miután kifizettük a számlát.

-Mi mért? - nézett rám értetlenül Timi.

-Fontos elintéznivalónk van Barnival. Sziasztok. -öleltem meg Timit és Ábelt majd megfogtam Barni kezét és kihúzta az étteremből.

-Ez mi volt? -nevette el magát.

-Azt akartam hogy kettesben legyenek.

-Örült egy nő vagy. -csókolt meg

-De te így szeretsz.

-Pontosan.

YouTuber testvéreként (befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora