-Miről szeretnél beszélni?-Lehetséges, lehet az esetleg, hogy én. esetleg lehet, hogy.
-Bőgd már ki.
-Hogy láttam Ádámot?
-Micsoda?
-Lehetséges hogy láthattam ma Ádámot a partnál miközben futottam?
-Nem hiszem hogy ő volt.
-Ugye nem mondtad el neki hogy itt vagyunk?
-Mért mondtam volna el neki? Kinézed belőlem?
-Nem tudom jó? Már nem tudom, hogy mit higgyek vagy hogy mit gondoljak. Félek. Félek hogy újra találkoznom kell vele, hogy beszélnem kell vele.
-Tényleg nem mondtam neki semmit. Nem is biztos hogy őt láttad csak nagyon hasonlított rá.
-Remélem igazad van. -visszamentem a kanapéhoz vagyis inkább Benihez. - Elmegyünk fagyizni?
-Hogy fér beléd még a fagyi? Esküszöm amilyen kicsi vagy olyan sok kaja fér beléd.
-A kaja a legfontosabb. Ezt mindig tartsd észben.
-Mindjárt kész leszek a videóval. Utána elmehetünk.
-Szuper. Elmegyek átöltözni.
-Így nem vagy jó?
-Nem. Ez nem elég jó.
-Felőlem. -felálltam mellőle majd bementem a szobámba. Kivettem a bőröndömből egy fekete rövidnadrágot, egy kék haspólót és szintén egy fekete sarut. Kifésültem a hajam és felkentem egy kis rózsaszín rúzst.
-Kész vagyok.-rontottam ki a többiekhez, amire mindenki rámkapta a tekintetét.
-Mért néztek így rám?
-Szép vagy húgi. -törte meg a csendet Beni.
-Köszönöm. Kész vagy?
-Aha, most töltöttem fel a videót. Elkészülök és mehetünk.
-Ti is jöttök? -néztem a fiúk felé.
-Én nem. Egy barátom errefelé lakik és meglátogatom. -állt fel Henry- Sziasztok.
-Barni, Ábel?
-Én benne vagyok. -mondták egyszerre.
-Szuper, akkor irány a fagyizó.
A fiúkkal elindultunk a fagyizó felé. Mivel fogalmunk sem volt hogy hol van a fagyizó így csak mentünk össze vissza míg nem találtunk egyet. Ahogy bementünk a fagyizóba egy olyan személyt pillantottam meg akire nem számítottam.
-Elizabeth? -néztem rá.
-Niki? Úristen mit csinálsz te itt?
-Nyaralok a tesómmal és te? Régen láttalak. Mióta is?
-Mióta elköltöztünk Gyuláról.
-Tényleg és mi van veled?
-Ide költöztünk és most itt dolgozok. Örülök, hogy láttalak de nekem vissza kell mennem dolgozni, majd még beszélünk.
Mindenki kikérte a saját adagját majd kimentünk onnan. Eliza volt a legjobb barátnőm kiskorom óta. Mindent együtt csináltunk addig amíg el nem költöztek. Azóta megszakadt minden kapcsolatunk egymással. Ő nem kereset és én se kerestem őt. Jó volt újra látni de nem hiszem hogy fogunk még találkozni.
-Föld hívja Nikit. Niki itt vagy?
-Mi ja persze. Mit mondtál?
-Semmit csak megálltál és lefolyt egy könnycsepp az arcodon. Jól vagy?
-Persze, csak feljöttek a régi emlékek.
-Ki volt az a lány?
-A volt legjobb barátnőm. Imádtuk egymást csak elköltöztek és azóta nem beszéltünk.
-Hogy-hogy?
-Ő nem keresett és én sem őt. De nyugi jól vagyok. Inkább csináljunk valamit.
-Mit szólnál ha lemennénk a partra. Szeretnék egy képet csinálni.
-Semmi akadálya.
A fiúkkal elindultunk a part felé. Mire odaértünk mindenki megette a fagyiját. Oda sétáltunk a kövekhez és elkezdtünk képeket csinálni. Először engem fotóztak le.
Aztán jött Barni. El sem hiszem hogy ezt mondom de jobban pózol mint én. Vagy 100 képet lőttünk róla és abból csak 10 nem lett jó. Végül engem kért meg hogy válasszam ki a legjobbat.
Beni nem nagyon akart képet csinálni mert hogy ő most nem néz ki jól mi meg ráhagytuk. De a végén mégis akart képet. Levette a cipőjét, a pólóját és a nadrágját is. Nem nagyon értettük mit csinál de mikor elkezdet befelé sétálni a vízbe minden világossá vált. A vízben akart képet. Elmondása szerint kurva hideg volt a víz. Mi csak ezen jót röhögünk.
Ahogy Ábelra vártunk hogy ő is felvegyen valami jó pózt elment mellettem egy nagyon ismerős ember.
Biztos hogy most nem képzelődtem. Itt van és most már nem menekülhetek előle. Ahogy elment mellettem éreztem rajtam a tekintetét. Én direkt nem néztem rá csak a fiukat néztem. Miután elment oda fordultam Ábelhez.
-Láttad?-Igen. -hajtotta le a fejet.
-Most már hiszel nekem hogy láttam reggel?
-Sajnos igen.
ESTÁS LEYENDO
YouTuber testvéreként (befejezett)
FanficMindneki gondolkodót már azon hogy milyen egy youtuber testvérének lenni. Én átéltem ezt a helyzetett hisz Nagy Benedeknek és Nagy Dánielnek a húga vagyok. Néha trágár szavakat tartalmaz 2018.05.17 #192 2018.06.05 #52