25. rész

931 64 4
                                    

-Csak nem?

-Mi? -néztem rá értetlenül, pedig pontosan tudtam mire gondol.

-Kibékültetek?

-Hát...igen.

-Ideje volt, húgi. -ölelt át Beni.

-Majd még beszélünk, de kikísérem Barnit. -Barni elköszönt mindenkitől majd kimentünk az ajtón.

-Holnap 6-ra itt vagyok érted. -lépet közelebb hozzám.

-Már alig várom. -fűztem össze ujjainkat.

-Én is. -mosoly húzott arcár és az a számra pillantott. Percekig csak nézte azt majd közelebb húzott magához és hosszasan megcsókolt. Én természetesen visszacsókoltam.

-Holnap találkozunk. Szia hercegnő. -még egy utolsó csókot lehelt ajkaimra majd beszállt az autójába és elhajtott. Boldogan mentem vissza a lakásba.

-Na mesélj. -rángatott be a nappaliba Dani.

-Egyszer volt hol nem volt.

-Nem ilyent te bolond.

-Te mondtad hogy meséljek.

-Úgy látszik visszatért a humorérzéked.

-Mert elment valahova? -itt már nem bírtam kitört belőlem a nevetést.

-Mi van Barnival?

-Holnap elmegyünk vacsorázni.

-Ez nem csak egy randi?

-Valami olyasmi. -pirultam el.

-Az én kishúgom felnőtt.

-Ne csináld már Dani. -öleltem meg. -Elmegyek egyet futni.

-Vigyáz magadra.

-Én mindig. -felmentem a szobámba és átöltöztem sportosabb ruhába. Utolsó simításként még felvettem az asztalomról a fülhallgatóm és elindultam.

Jó volt egy kicsit kikapcsolódni meg sportolni mert már nagyon régen nem voltam futni. Egyik sarkon befordultam de nem vettem észre a lányt aki ugyan azt tette mint én így véletlen neki mentem.

-Bocsi jobban kellett volna figyelnem. Jól vagy?

-Persze. Én is figyelhettem volna jobban

-Niki vagyok.

-Bettina. -fogtunk kezet. -Sose láttalak még ezen a környéken pedig gyakran járok erre.

-Nem itt lakok. A bátyámhoz jöttem látogatóba aki nemrég költözött ide.

-Akkor ennek örömére eljössz velem egy kávéra?

-Ezer örömmel, de akkor mutasd az utat. 

Bettina elindult az egyik irányba én meg követtem. Nem sokkal később megérkeztünk egy kávézóhoz. Elég hangulatos volt a hely. Régi bútorok voltak kitéve és még egy régi zenelejátszó is volt. Azt hiszem megtaláltam a kedvenc helyem.

-Nagyon szép ez a hely.

-Köszi. Én rendeztem be az egészet.

-Ez komoly?

-Igen. Anyukámé a hely én meg lakberendező szeretnek lenni. Ezt sikerült kihoznom.

-Ez nagyon jó. Ha lesz egy saját lakásom tuti téged kérlek meg hogy segíts berendezni.

-Ebbe megegyeztünk.

-Meddig maradsz? -ültünk le egy helyre a kávénkkal  

-Nem tudom. Szerintem 1 hónapig itt leszek minimum.

-Hogy hogy ide jöttél?

-Ezt hogy érted?

-Csak a bátyád van a dologban vagy van valami fiú is.

-Hát. Eleinte csak a bátyám miatt de megismerkedtem valakivel.

-Tudtam.  Mesélj róla.

-Az első találkozásom vele elég fura volt. Kicsit elgondolkodtam és véletlen neki mentem. Majdnem hátra is estem. -gondoltam vissza az első találkozásunkra és akaratom ellenére is elmosolyodtam. -Nagyon kedves és aranyos srác. Humorérzéke a maxon és bármit megtenne hogy nevetni lásson.

-Azt hittem ilyen srácok nincsenek. De csajszi te megütötted a főnyereményt.

-Azt még nem tudom hogy a főnyereményt vagy nem mert holnap lesz az első randink de biztos szuper lesz.

-Ki ez a híres herceg ha szabad megkérdezném.

-Abosi Barni. -a név hallatán Bettinának elekadt a lélegzete.

-Barni?

-Igen. Van valami baj? Elég fehér lettél.

-Vigyáz vele.

-Mért ismered?

-Igen elég közelről.

-Honnan ismered?

-Vele nőttem fel. Minden időnket együtt töltöttünk.

-Mi változott hogy már nem vagytok jóban?

YouTuber testvéreként (befejezett)Where stories live. Discover now