Az évek teltek és mi még mindig együtt voltunk Barnival és nagyon szerettük egymást.
Dani és Rami végre összeházasodtak és Rami most várja az unokahúgomat. Már a kilencedik hónapban van és bármelyik nap megszülethet a kis poronty.
Beni is talált végre egy barátnőt. Nagyon aranyos kedves lány. Imádom a lányt. Remélem sose mennek szét, mert jó hatással van Benire.
Timi és Ábel is végül összejöttek és ezt nekem köszönthetik. Jó sok időbe telt nekik de a végén összejöttek. Nagyon boldogak voltak és ennek én is nagyon örültem.
Ez az utolsó napom az egyetemen. Ma van a diploma osztom. Sajnos Dani és Rami nem tudtak eljönni. De a többiek mind itt vannak. A szüleim, Beni, Fanni Beni barátnője és Barni az én életem.
Miután lement minden és megkaptuk a diplománkat oda mentem a családomhoz.
-Sziasztok. -öleltem meg mindenkit.
-Szia. Na milyen érzés friss diplomával közöttünk lenni?
-Nagyon jó.
-Niki. -lépet közel hozzám Barni és letérdelt elém. -Mióta megismertelek nem tudlak elfelejteni és ezért nagyon is remélem hogy igent fogsz mondani a következő kérdésemre. Niki hozzám jössz feleségül? -elővett a zakója zsebéből egy dobozt és kinyitotta előttem. Egy gyönyörű szép gyűrű tárult szemeim elé.
-Igen, igen, igen. -felhúzta a gyűrűt az ujjamra majd a nyakába borultam és megcsókoltam. -Szeretlek. Nagyon szeretlek.
-Én is. -a megható pillanatunkat a telefonom csörgése zavarta meg.
-Halló. -vettem fel.
-Niki most azonnal gyertek a kórházba. Rami szülni fog.
-Megyünk. -letettem a telefont és visszafordultam hozzájuk. -Menünk kell a kórházba. Rami szülni fog. -amilyen gyorsan csak tudtunk beszálltunk a kocsiba és indultunk a kórházba. Ott várnunk kellett míg az orvos ki nem jött nekünk szólni hogy már bemehetünk.
-Szia Rami. -álltuk körbe az ágyát. -Hogy vagy?
-Fáradtan de boldogan.
-Hol van a kis csöppség?
-Nemsokára idehozzák nekem. Milyen volt a diplomaosztó?
-Nagyon jó.
-Sajnálom hogy nem voltam ott.
-Ezzel ne foglalkozz az a lényeg hogy te és az én kis unokahúgom rendbe legyetek.
-És történt valami jó?
-Barni megkérte a kezem. -mutattam meg a gyűrűt. -De te ezt már te tudtad.
-Igen. Barni mindenkinek kikérte a véleményét.
-De aranyos vagy. -intéztem a szavaim Barni felé.
A kis Emmát behozták hozzánk így meg tudtuk nézni. Nagyon aranyos volt. Egészség kis gyerek lett és a örökölte a Nagyék gyönyörű szemeit.
Boldog voltam. Minden helyre jött és ezt csak a barátaimnak és a családomnak köszönhettem.
Vége
El sem hiszem hogy ez a nap is eljött. Hosszú idő után vége lett a sztorinak. Köszönöm azoknak akik olvasták. Köszönöm hogy ennyi pozitív visszajelzést kaptam a sztorival kapcsolatba. Sok erőt adtatok hogy folytassam írást és semmiképp se hagyjam abba. KÖSZÖNÖK MINDENT.
Aki szeretne tőlem egy másik sztorit olvasni nézzen bele az új történetembe.
VOUS LISEZ
YouTuber testvéreként (befejezett)
FanfictionMindneki gondolkodót már azon hogy milyen egy youtuber testvérének lenni. Én átéltem ezt a helyzetett hisz Nagy Benedeknek és Nagy Dánielnek a húga vagyok. Néha trágár szavakat tartalmaz 2018.05.17 #192 2018.06.05 #52