20. rész

1K 65 4
                                    

Beni szemszöge

Már 3 órája itthon kellene lennie Nikinek. Nem tudom mi történhetett. Próbáltam felhívni telefonon de ki van kapcsolva neki. Megpróbáltam Danit hívni de gondolom neki meg órája van. Az egyetlen reményem Barniban maradt. Hátha ő tud valamit Nikiről. Nagyon aggódok érte és remélem hogy rendben lesz.

Előhalásztam a telefonom a hátsó zsebemből és hívtam is Barnit. Két csörgetés után fel is vette.

Barni szemszöge

A szobámba beérve a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Odasétáltam az ágyamhoz és felvetem a telefonom.

-Csá, Beni. Mizu?

-Tudsz valamit Nikiről?

-A tegnapi napot együtt töltöttük és nálam aludt aztán reggel haza vittem Danihoz. Azóta nem beszéltünk. Történt valami?

-Reggel felhívtam hogy jöjjön haza mert baj van Susuval. Már 3 órája itt kellene lennie, de nincs itt és nem érem el telefonon. Azt hittem tudsz róla valamit.

-Sajnos nem de átmegyek Danihoz és megkérdezem. Majd hívlak ha van valami.

-Köszönöm.

Letettem a telefont és már rohantam is a kocsihoz. Danihoz érve becsöngettem hozzájuk.

-Szia Barni. Niki nincs itt ha hozzá jöttél. -nyitotta ki az ajtót Dani.

-Igazából nem hozzá hanem miatta jöttem.

-Mi történt?

-Beni hívott téged?

-Igen csak nem tudtam felvenni mert pont órám volt.

-Engem is hívott. Megbeszélhet inkább ezt bent?

-Ja persze. Gyere csak be. -kinyitotta azt ajtót, majd beléptem azon. Legutóbb akkor jártam itt amikor Nikit haza hoztam. Olyan aranyosan aludt a karjaimban.

-Szia Barni. Mi járatban? -jött oda hozzánk Rami is.

-Üljetek le és mindent elmondok. Beni nemrég hívott hogy Nikinek haza kellett mennie, de még minidig nincs otthon. Tudtok valamit róla?

-Kivittem a vasútra, mert nem tudtam én haza vinni. Megvártam míg felszáll a vonatra majd én mentem az órára. Nem tudom mért nem ért még haza.

-Azonnal Gyulára kell mennünk.

-Mért?

-Mert szerintem tudom mi történt.

Danival és Ramival beszálltunk a kocsinkba és elindultunk Gyulára. Nagyon megijedtem mikor megtudtam hogy nincs meg Niki. Az utolsó találkozásunknál teljesen meg voltam rémülve, miután beszélt Ádámmal. Mi van ha nem is volt itt Sopronba, hanem egész végig Gyulán volt? Mi van ha bántotta? Soha nem bocsátom meg magamnak ha valami baja esik.

Az út hosszú és unalmas volt. Egész végig Nikin agyaltam és hogy mi lehet vele. Pár óra múlva már Gyulán is voltunk. Bekanyarodtunk Beniék utcájába és leparkoltunk a házuk előtt.

-Tudtok valamit Nikiről? -nyitotta ki az ajtót Beni.

-Szerintem én tudok valamit.

-Akkor ne haboz és mond el. -sürgettek a fiúk.

-Ehhez le kell ülnötök. -bementünk a nappaliba és leültek a kanapéra. Mindhármuk arcán láttam az aggodalmat. Valahogy én is így nézhetek ki. -Remélem nincs igazam de szerintem Ádám keze van az ügyben. -Dani és Beni arcán észrevettem hogy semmit nem értenek, de Ramién nem véltem ezt felfedezni. Ő csak nagyon meglepődött.

-Ki az az Ádám?

-Niki volt barátja.

-Micsoda? Nikinek volt barátja?

-Igen. Úgy egy hónapja ismerték meg egymást. -elkezdtem az elejétől a mondandóm. Mindent elmondtam nekik amit Niki mesélt nekem Ádámról. -Az utolsó találkozásunknál Niki nagyon meg volt rémülve, mert Ádám azt mondta neki, hogy addig nem nyugszik amíg Niki újra nem szeret belé. Félek, hogy Niki azért nincs meg mert Ádám tett vele valamit.

-Mért nem szólt nekünk erről?

-Félt hogy olyant fogtok tenni amit később megbántok. -vágott a szavamba Rami.

-Te honnan tudod ezt?

-Én voltam az első akinek elmondta ezt az egész történetet. Én segítettem át az egészen. Azért nem mondtam el nektek az egészet mert Niki megkért rá. Sajnálom.

-Semmi baj Rami. El kellet volna mondanod, de nem haragszunk. -ölelte át barátnőjét Dani.

-Meg kell őt keresnünk. -álltam fel és elindultam az ajtó felé. Nem tudom hogyan keressem meg őt, de muszáj megtalálnunk.

-Hogy akarod megtalálni?

-Nem tudom, de ha kell felkutatom az egész várost.

Felhívtam Ábelt és Henryt, hogy segítsenek. Szóltunk a rendőröknek is és már kezdődött is a keresés.


Már egy hete nincs meg Niki. Nagyon aggottunk ért. Miden nap kerestünk Nikit de semmi. Többször előfordult hogy nem aludtunk éjszakánként és kihagytunk több étkezést.

Benivel elindultunk hogy megint körbenézzünk a fontosabb helyeken amikor Beni telefonja megszólalt. A rendőrök hívták, hogy van egy tippjük Nikivel kapcsolatban és ha akarjuk velük mehetek. Nekünk se kellett több egyértelmű volt hogy velük menjünk.

A rendőrautó leparkolt egy faház mellett. Nem volt annyira lepukkant a ház. Elég jól nézet ki. Berontottunk a házba és végigjártuk az egészet. Már kezdtük feladni a reményt, hogy itt van, amikor sikítást halódtunk a pincéből. Lerohantunk a pincébe. Az ajtó zárva volt de a rendőrök berúgták az ajtót.

Niki ott feküdt az ágyon egy szál fehérneműben és teljesen meg volt rémülve. Az a mocsok meg előtte állt. A rendőrök oda rohantak Ádámhoz és lefogták. Mi meg egyből odamentünk Nikihez.

-Úristen Niki jól vagy? -ölelte át testvérét Beni. Niki nem szólt semmit csak előre bámult. Gyorsan felöltöztettük és haza vittük, ott bebújtattuk az ágyába. Ő a soktól és a félelemtől egyből elaludt.

YouTuber testvéreként (befejezett)Where stories live. Discover now