Ulmas - Este lumea în care a ajuns Titus, personajul principal al poveștii.
Personaje:
Ysane Vernize - Este prințesa regatului Farreh. Titus spune despre ea că are o față micuță, ușor alungită, niște ochi verzi care nu stau o clipă locului, nasul ușor turtit și părul lung de culoare oului de rață (un bej spre alb). Tot el o mai numește și întruchiparea seriozității, fruntea ei prezentând mereu două cute micuțe. Ea poartă în luptă o tunică maro dublată la spate cu o bucată de material cu aspect de pelerină (o pelerină scurtă care se oprește în zona bazinului) și niște pantaloni kaki care, la fel, au la spate o bucată de material ce continuă pelerina până aproape de zona gambelor. Mânuiește o sabie cu mâner rotund, fără gardă, și cu o lamă îngustă, ca cea de katana, dar cu două tăișuri și vârf ascuțit în săgeată. Ysane pare să aibă undeva la vreo douăzeci și doi sau douăzeci și trei de ani.
Agrianor - Este unul dintre însoțitorii prințesei Ysane. Titus îl descrie ca fiind un fel de călugăr bătrân, cu părul lung și alb, ochi ageri și o față blândă lipsită de riduri. Tot el spune că privirea moșneagului ascunde inteligență și cumpătare, dar și mult mister. Titus bănuiește că Agrianor știe mai multe decât spune, dar dintr-un motiv anume nu poate să vorbească despre ceea ce se întâmplă. În luptă, Agrianor poartă o robă lungă turcoaz și mânuiește un toiag de metal de aceeași culoare.
Darin Botten - Titus zice despre el că e un bărbat în vârstă, voinic, cu mustață neagră, stufoasă, ca unul din piticii Albei ca Zăpada. Poartă în mod normal niște pantaloni negri, bufanți, și o vestă îmblănită, fără mâneci. În luptă, el folosește o secure.
Jazar Moden - Este un bărbat la vreo treizeci de ani, cu față dreptunghiulară, niște ochi mici și un nas ascuțit. Are părul de culoarea nisipului, iar sub buza de jos îi place să păstreze un smoc de barbă, ca o linie dreaptă. În luptă, el poartă o armură de zale și lovește cu o armă ca un satâr uriaș. Titus menționează că vocea lui e la fel de tăioasă că acel satâr.
Misao Verasia - Este o magiciană în vârstă de vreo treizeci de ani. Are o față ovală cu niște ochi ciocolatii plini de viață, părul negru, lung și drept, și o privire pătrunzătoare. Poartă o robă grena, iar în luptă folosește un arc cu săgeți și un pumnal, în cazul în care trebuie să înfrunte un inamic mai îndrăzneț. Poartă după ea mai tot timpul o carte, un dar pe care l-a primit de la zeul Sethavus.
Gundur - Este cel pe care prințesa l-a lăsat la conducerea regatului Farreh în absența ei.
Kinav Nachart - Este un bărbat înalt cu părul negru, scurt, și cu o față de om supărat. Are sprâncene stufoase și niște ochi de vultur. Este bine clădit și inspiră autoritate. E foarte iute la mânie și impulsiv. Are până în treizeci de ani. Folosește o sabie lungă, ușor încovoiată, și este prințul regatului Nizhur (și prietenul din copilărie al prințesei Ysane). Titus îl consideră un înfumurat și-un caraghios fără pereche.
Lihel - Este animalul de companie al prințesei (Titus spune despre ea că seamănă cu o femelă leopard).
Melestor Vernize - Este tatăl prințesei Ysane. Înainte să ajungă rege, a fost unul dintre cei mai puternici cavaleri ai regatului Farreh.
Chryseis Vernize - Este mama prințesei Ysane. Prințesa spune despre ea că a fost o magiciană puternică și o mamă grozavă. După moartea regelui Melestor, regina Chryseis s-a stins încet-încet din viață, răpusă de dragostea pentru soțul ei.
CITEȘTI
Ținutul Umbrelor
FantasyÎntr-o seară de decembrie, pe când umblă pe străzile Bucureștiului după un taxi, aflându-se în întârziere la petrecerea dată de cel mai bun prieten al său cu ocazia zilei de naștere, tânărul Pavel Titus se trezește pe neașteptate într-o altă lume. Ș...