4. Találkozás

409 26 2
                                    

– Végre itthon vagyunk – mondta fáradt hangon Natsu, aki ezt követően a nappaliban lévő díványra feküdt. – Ez a Nara Park nem semmi! Egy nap alatt be se lehet járni a területet, annyira nagy...

– Papa! – szólt közbe hirtelen Nashi, aki szemmel láthatólag feszült volt.

– Mi a baj, Nashi? – kérdezte kíváncsian Natsu, aki felült a helyéről. – Nagyon lehangolt vagy. Esetleg nem élvezted a mai kirándulást?

– Nem, nem erről van szó! – válaszolta lehajtott fejjel Nashi, miközben az ujjaival idegesen babrált. – Apu, kérhetnék tőled valamit?

– Persze, kincsem! Gyere, ülj ide mellém – mondta magabiztosan a férfi, míg Nashi csendben az édesapja mellé ült. – Szóval mit szeretnél kérni a papától?

– Vasárnap elmehetnénk a strandra? – puhatolózott érdeklődve Nashi.

– Oh, csak erről van szó? – Natsu megsimogatta a lánya buksiját. – De nem muszáj vasárnapig várnunk. Akár holnap is mehetünk.

– Nem! – szólott ismételten Nashi. – Én vasárnap szeretnék menni! A többi nap nem jó!

– Tényleg? – Natsu nem értette, hogy a lánya miért ragaszkodik ennyire a vasárnaphoz. – Lesz valami akkor, hogy ennyire ragaszkodsz a vasárnaphoz?

– Igen! Azonban nem árulom el, hogy mi – mondta most már vigyorogva Nashi. – Hihihi! A papa nagyon meg fog lepődni – tette hozzá még halkan megjegyzésképp a rózsaszín hajú, miközben elnevette magát.

– Hmm... Ez nekem nagyon gyanús – morfondírozott összeráncolt homlokkal az idősebbik. – Pedig elvileg aznap semmit se ünneplünk... Ám mi lenne, ha mondjuk elárulnád a titkodat, cserébe pedig a papa elkészíti neked az egyik kedvenc csokis desszertedet? Na, jól hangzik?

– Ez nem ér, apu! Ez zsarolás! – jelentette ki durcásan Nashi. – De akkor sem mondom el!

– Milyen kitartó a kicsikém – mondta el a meglátását Natsu. – Viszont mi történne, ha például elmennénk egy játékboltba? A papa megvenné neked az általad kiválasztott játékot. Még ennek tudatában se árulnád el a titkodat?

– Gonosz vagy, papa! – Nashi ezután az édesapjára ugrott, aki hanyatt dőlve figyelte a másikat. – Azonban sajnálom papa, de nem árulhatom el neked a titkomat! Ezért ne kérdezősködj, mert különben három napig nem fogok neked puszit adni!

– Komolyan ezt tennéd? Kínoznál engem három napig? – kérdezte vigyorogva Natsu, miközben a kezeivel a magasba emelte Nashi-t. – De legyen, nem fogok kérdezősködni. Ezzel szemben csak akkor megyünk a strandra, ha végre-valahára kapok egy puszit az én kis hercegnőmtől.

– Rendben! – válaszolta szintén jókedvűen Nashi, majd miután megpuszilta az apukája arcát. – Apu, de ugye csinálsz csoki krémet?

– Persze, hercegnőm. Akkor irány a konyha! – Nashi ezt hallva gyorsan futni kezdett a konyha felé, míg Natsu lassan követve őt, jókat mosolygott a lánya boldog arckifejezésétől.

 Akkor irány a konyha! – Nashi ezt hallva gyorsan futni kezdett a konyha felé, míg Natsu lassan követve őt, jókat mosolygott a lánya boldog arckifejezésétől

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Vörös tündér /befejezetlen/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon