author pov
"JIMIN! IKAN TU TENGOK AKU! HUAA GIGI DIA EEE TAJAMNYA HUAA KENAPA DIA MAKIN DEKAT DENGAN AKU?!"
"hyung, muka ikan ni macam..."
"macam apa?"
"macam..."
"macam apa?"
"macam kau"
"APA KAU CAKAP"
kekecohan berlaku disebuah aquarium ( ̄∀ ̄)
Aera hanya memerhati tujuh makhluk yang sedang jakun melihat ikan-ikan yang berada disini.
apabila kanak-kanak ribena dapat gula-gula, haa gitulah jadinya.
"hmm..."
"kau kenapa, Joon?"
"hmmm aku cari ikan duyung, tapi tak ada pun."
"ha'ah kan. dulu masa aku pergi sini dengan Aera, dia tak bagitahu aku pun."
"what the fak." bisik Aera.
tak masalahnya, ikan duyung wujud ke?
"kenapa kau nak cari sangat ikan duyung tu?" soal Jimin ingin kepastian.
"orang kata ikan duyung tak pakai baju, jadi aku nak usya"
"kau punya otak Namjoon, aku rasa macam nak cabut bagi ikan jerung tu makan je." sampuk Jin.
kecot perot memasing HAHAHHAA.
*
*
*"pemandangan yang cantik~"
"alah aku dah selalu tengok"
"pape jela."
mereka bertu- ehem berlapan duduk ditepi pantai, berderet dah serupa paus terdampar( ̄∀ ̄)
"korang." panggil Aera, mata mereka bertujuh tertumpu padanya.
"aku nak korang tahu yang aku sayangggggggg sangat dekat korang, aku sayang korang lebih dari nya-"
"hey, please love yourself more than you love me"
"Namjoon, walaupun aku tak faham apa jadah kau cakap tapi, Aera tak habis cakap lagi tu"
"k fine. teruskan."
"ok kat mana aku tadi? ah ingat dah. tolonglah ingat, yang aku sayang korang lebih dari aku sayang nyawa sendiri."
"kami tahu" mereka menjawab serentak.
"boleh tak korang janji dengan aku?"
"boleh kot."
"cakap pat apa"
Aera bangun dari duduknya lalu berdiri depan mereka bertujuh. dah macam perdana menteri nak berucap pada rakyatnya yang esok duit brim keluar- eh melalot apa aku ni dey( ̄∀ ̄)
"sekiranya aku dah tak ada kat dalam dunia ni, TOLONGLAH LUPAKAN AKU."
"huh?"
"T-TAKKAN."
"AKU TAKKAN LUPAKAN KAU!"
"KENAPA KAU CAKAP MACAM NI?!" Yoongi tiba-tiba dah macam kena histeria, semua mata memandangnya dengan pandangan 'dah pahal kau?'
"kan aku cakap sekiranya, KALAU LAH TUU" Aera cuba meyakinkan.
"aku tak nak janji benda tu"
"aku pun"
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampiredah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...