Author pov
Daniel memerhatikan Aera yang berjalan seorang diri didalam sebuah lorong gelap, entah kenapa dia lalu situ pun aku taktahu(・∀・)
BRAKK!
"fiu fiu- WARGHH!" tangan Aera ditarik lalu dikunci didinding. (ayt DI banyak woi)
siapa lagi yang tarik kalau bukan Daniel.
"hehehe dapat pun" sengeh Daniel. sengehannya penuh makna.
"WEH WEH KAU SIAPA?!" pekik Aera panik.
Aera tak dapat melihat wajah Daniel dengan jelas kerana lorong ini gelap, hanya samar-samar nampak disuluh cahaya bulan sahaja.
tak terang sangatlah tu(・∀・)
"tak perlu tahu~ aku dah lama perhatikan kau, umm si... haih kalau cakap nanti kau tahu pula. si sipulan tu asyik lepaskan kau aje, lama tau aku tunggu"
"APA KAU CAKAP NI?"
dahi Aera mulai keluarkan peluh-peluh dingin.
"aku nak makan kau"
"WEH JANGANLAH, AKU NI UDAHLAH TAK LAMA KAT DUNIA NI. JANGANLAH BUAT BENDA TAK SENONOH TU WOI. HUA HUA HUA"
"buat apa?"
"ROGOL AH APALAGI HALAH HALAH JANGAN-"
"bukan makan tulah, aku nak MAKAN kau. makan daging KAU"
"HUH?! DAGING AKU?!"
Daniel tersenyum jahat pula, dijilatnya sedikit taring tajamnya.
well, serigala pun ada taring juga(・∀・)
matanya tertancap pada leher Aera yang mulus itu, aummmmm.
"hmmm bau darah kau kuat betullah, tak sabar aku nak rasa." Daniel menjilat bibirnya.
"k-kau nak makan daging aku? ma-macam mana?"
"tak perlu tahu"
"ISHH APA NII!! SEMUA AKU TAK PERLU TAHU, APA YANG PERLU AKU TAHU HUAAAA" Aera menghentak-hentak kakinya.
Daniel diam dan dia semakin mendekatkan mulutnya ke leher Aera. dia ingin memberhentikan nadi Aera menggunakan gigitannya.
NAK BUNUHLAH TU KIRANYA ;A;
"jangan jangan jangan jangan... oh tidak oh tidak oh tidak.." Aera menggeleng-geleng kepalanya.
BRUKK!! (pehh bunyi dia ;A;)
badan Daniel seperti ditolak oleh seseorang, dan benar! Namjoon yang menolaknya!
AYEAH HERO DAH DATANG HUEHUEHUE TEPUK KAKI SIKIT.
Namjoon mendekati Daniel yang dah tersungkur atas tanah, ditariknya tubuh Daniel supaya berdiri dan menghadapnya.
mata merah dan taring Namjoon mulai keluar.
"APASAL KAU KACAU DIA HUH?!!" herdik Namjoon.
"AKU NAK MAKAN DIA!" Daniel membalas herdikkan Namjoon.
"MANY BEAUTIFUL YOUR FACE! KAU NAK MAKAN DIA?! WOI LANGKAH MAYAT AKU DULU!"
DUSH!
BUK!
Namjoon menumbuk muka Daniel dan mencapaknya ke tanah semula.
ha hamek kau ;A;
"kalau manusia tak kacau puak kau, jangan kau kacau puak manusia." kata Namjoon dengan pandangan tajamnya.
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampirosdah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...