Aera pov (setiap chp hnye aera jek eh berckp sorg? ha entahlah aku sendiri tkphm ngn diri aku dok tulis pov dak ni jek🌚)
seperti biasa, aku duduk di ruangan makan, tempat feveret.
dan akan ada satu mahkluk bernama Jungkook akan tegur aku.
rajin sungguh dia tegur aku tau. jeles tak jeles tak
"duduk sini lagi"
aku baru je cakap.
"ya." hanya itu sahaja aku balas.
zrengggggg
aku terkejut apabila lihat Yoongi menarik kerusi lalu duduk berhadapan dengan aku.
tanjat woi.
dia pandang muka aku tak berkedip.
pehal mamat putih ni?
"apehal kau pandang aku macam tu?" tanyaku, tapi dia langsung tak jawab soalan aku.
aku endahkannya lalu bermain telefon, hanya dapat tengok video luar talian je di youtube.
MIRA TERSEKSA HIK.
"anda gemuk? banyak lemak di perut anda? anda tidak boleh katakan tidak pada makanan? jangan risau! itu masalah anda, bukan masalah saya MUAHAHAHAHAHAHA"
kening aku terangkat, bila masa pula aku luar taliankan video macam ni? minta kaki punya video🌚
"woi jangan tenung anak dara orang macam tu, Yoongi!"
"kacaulah kau ni, Jin. diam boleh tak? aku tak tenung dialah"
"tak tenung dia kau kata? KAU TENUNG DIA MACAM NAK TEMBUS BADAN DIA KAU TAHU TAK HAHAHA"
aku tersentak dari bermain telefon.
dah apehal pula Jin dengan Yoongi gaduh?
fon telinga masih tercucuk cantik ditelinga aku.
jadi, aku tak mendengar jelas perbualan ataupun pergaduhan makhluk dua eko ni.
"malaslah nak layan kau ni, pantang usya sikit marah, aku bukannya usya tetek kau pun ee bla bla bla"
"HOI! sekali lagi kau sebut pasal tetek aku, aku tampo kau guna selipar burok kat luar rumah tu"
aku mencabut fon telinga selepas ternampak Yoongi berlalu pergi dengan laju.
"Jin, kenapa si Yoongi tu?" tanyaku persis makcik makcik bawang.
"keras kepala. kau tak perasan ke dia dok usya kau tu? bahaya tau"
"tahu tapi endahkan jelah. hahaha"
*
*
*aku bersiar-siar sebentar.
tiba tiba aku ternampak rama-rama lalu aku mengejarnya.
sungguh cantik sayapnya.
rasa lain macam pulak.
mata aku seakan-akan terpesona yang amat pada rama-rama itu.
tiba-tiba serangga kecil itu berhenti dan secara perlahan-lahan ianya berubah menjadi......LELAKI ARGHHH
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampirosdah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...