Author pov
"woi aku ada bau sesuatu."
"bau apa? ketiak kau kot."
"mana ada la bodo. bau bau pentempuran yang akan tiba."
"oh codm kot."
Namjoon duduk disebelah Hoseok dan Taehyung yang tah hape hape tajuk dibualkan.
"aku rasa dia nak pergi dah."
Hoseok toleh kearah Namjoon dengan muka blur.
apehal si pokok ni cakap macam tu tiba tiba.
"siapa?"
"Aika Haruki."
"baguslah kalau dia dah nak balik umah tanam jagung. tak payah la kita menipu lagi MUAHAHAHA."
nampaknya tak ada sorang pun yang setuju dengan kalimat Taehyung.
"walaupun dia dah balik, kita tetap tak jujur dengan dia lagi."
"savage love did somebody did somebody- SIAPA NAK BALIK TANAM JAGUNG" secara Jungkook datang menyapa hyungnya aggressively.
"Haru-"
"MANTAP PAK ABU." Jungkook melompat kesenangan.
sah dia memang tak suka dengan Haruki. busuk hati dia ni.
"PAK ABU MANA NI HA?" haa Jimin pulak muncul baru balik dari jamban.
"yang kau ni seronok sangat apahal? kau tak kesian ke kat dia?" Namjoon bangun lalu menyoal jengguk dengan bersungguh sungguh.
"tahnye." aik Hoseok menyokong pulak.
"HALAH OK MAAP MAAP. dah tu kita nak buat apa? pujuk dia supaya dia tak balik jepun? ceritakan hal yang sebenar? atau simpan sampai berkulat?"
mak aih soalan kau jengguk. terperanjat aku.
"HABIS KALAU KAU TAHU SANGAT JAWAPANNYA-" Taehyung terdiam. dia tak ada ayat nak bagi kat Jungkook.
itu la lain kali jangan cakap bila takde idea. macam aku, jangan menaip kalau takde idea UHUHUHUHU
"apa apa? kalah la tu." Jungkook menyilangkan tangannya. menunggu siapa yang akan ambik jawapan jawapannya diatas.
"ini bukan pergaduhan, ini pembincangan. kita perlukan jalan penyelasaian." waa tudia our leader ever gais.
"ada apa kumpul kumpul ni? bincang ajak la aku sekali." thank god Jin suda mari.
"kau dah tahu belum?"
"dah. aku pun tak tahu nak buat apa."
"sebenarnya aku tak nak tanya pun cuma, apa kita nak buat?"
++++++
HAYOOO SIAPA YANG TUNGGU AKU PUBLISH? KAU KE ?
hshshaha thankyou ah sampai sanggup tunggu tunggu ni an tapi last last aku publish pendek je hihi (´ε` )
tapi takpe aku takkan lupa nak publish- walaupun pernah sekali lupa HAHSHAHAHHA sorry tau
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampirosdah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...