Aera pov
keretuk! keretuk! keretuk!
aku mengetuk-ngetuk empat jari diatas meja, cawan yang sudah kosong aku tatap. bosan.
"eish takleh jadi ni!!" aku berlari ke ruang tamu dan lakukan sesuatu.
"RASAKAN NIIII!!"
tik!
zUNGGGGGGGGGGGGG
aku mengvacuum segala kuman dan habuk disetiap penjuru.
"MUAHAHAHA MATI KAU MATI KAU MUAHAHAHAHA" aku sengaja melalak.
supaya hilang bosan. NGAKU JELA KORANG PUN CENTU
ting tongggg
loceng rumah aku bergema.
ala kacau ah.
ZUNGGGGGwungggggg
aku mematikan vacuum.
rambut aku yang serabai akibat aku menggila tadi disanggul tinggi-tinggi, ini supaya angin kena tengkuk aku haa baru selesa.
krenggg
aku membuka pintu, siapalah datang ni.
"haii I datang sini bukan nak beraya atau apa, I cuma nak tanya sesuatu."
err.... kasar tho suara dia ni.
badan cantik meletop hmmm...
"apadia? cepat sikit, aku nak berdating dengan vacuum ni" aku menayangnya muncung vacuum ditanganku.
"eee dengan vacuum pun bernafsu ke budak ni. ehem ehem I cuma nak tanya, U nak beli tak bengkung I?"
"bengkung?"
"ha'ah. bengkung sajat- HEY TAK HABIS CAKAP LAGILAH WOI eh terkeluar suara jantan I, tak apalah sebelah-sebelah ada lagi."
aku mengunci pintu selepas menutupnya.
ada nampak mami happy?
ting tongggg
baru sahaja aku nak hidupkan suis vacuum semula, tiba-tiba lonceng rumah aku ditekan lagi.
hati aku jadi panas.
KAU SABO JAP
"WOI TAHI, AKU TAK NAK BELI BENGKUNG KAULA- Yoongi?"
mulut aku melopong lihat Yoongi.
"bukan." dia putarkan badannya kebelakang, dan sedikit demi sedikit bertukar menjadi.... Jimin?
"err... tak baik klon orang." kataku sambil tunjuk-tunjuk guna jari telunjuk depan mukanya.
"alah lantaklah. kau nak tahu? dia lebih teruk dari aku, ada ke patut dia jadi diri aku pastu dia p usya 'barang' aku. patut tak?" Jimin membebel sambil menonong masuk dalam rumah aku, mata aku terkebil-kebil.
tak sekarang ni sape ajak dia masuk?
"uishh tak patut.. tak patut."
"nasib baik tak sempat tengok, kalau tak memang.... aku hukum dia kat katil."
"uish kau nak buat apa kat atas katil?"
"adalah. ha aku datang sini cuma nak tanya sesuatu."
aku rebahkan punggung diatas sofa, penat pulak asyik berdiri.
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampirosdah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...