author pov
Aera melangkah masuk kedalam kelab malam, dia tertekan. sangat tertekan.
tak ada siapa jumpa harini, kesian kan? AKU TAHU, TAK USAH CAKAP HIK.
"pakci-" baru sahaja dia ingin memanggil seorang pelayan ini pakcik, rupa-rupanya pelayan tu muda lagi.
"apa tua sangat ke aku ni dari belakang?" tanya pelayan itu pada Aera sambil mengelap cawan.
"sorry. tak pandang tadi. ummm.... nama kau apa?" tanya Aera.
"aik tak pernah-pernah perempuan ngorat aku. Oh Sehun, panggil Sehun."
"ouh Bihun-"
"SEHUN"
"oh ah maaf maaf. saja tanya bukan nak ngorat pun eee tak hingin aku. Sehun, bir sebotol."
"WOO SEBOTOL? ha jap." sehun pergi mengambil salah satu bir perisa anggur dan diletakkan dihadapan Aera, mata Aera bersinar-sinar.
dah lama dia tak layan bir.
baru sahaja Sehun ingin mengambil cawan untuk Aera, Aera tak bagi ambilkan. katanya nak togak macamtu je haa baru ada feel.
selepas itu, Aera menogak hampir DUA BOTOL BIR.
dan dia hampir gila.
Sehun pun tanjat.
"tak pernah-pernah aku jumpa perempuan minum bir sampai dua botol. kau okey tak ni?"
"kau dengan tak pernah pernah kau tu boleh balik rumah HAHAHHHA aku nak balik rumah.. aku dah bayar kan?"
see? you see that? Aera dah serupa orang gila. dah bayar air ke idok pun dah lupa.
"dah. kuajo siak kau ni hik"
"diamlah HAHAHA kbabaiii HAHAHAHA.... aku.... sayang... bihun cap... gajah HAHAHA" Aera melangkah keluar dari kelab malam itu dengan langkah yang terhuyung-hayang.
pinggangnya terasa sakit yang amat tapi apa dia peduli?
dia berjalan sambil merapu.
"SHIMMIE SHIMMIE KAU KEBAB... WOOOO HAHAHAHA WE GOING KAU KEBAB"
"HARUMAN NOWA NEGA HAMKE HARS SUI TAMIYEON.. HARUMAN NOWA NEGA SOMJA BER SUI TAMIYEON HAHAHAHA--"
TING!!
dengan tak semena-mena kepala Aera terhantuk dengan kuat sekali ditiang eletrik tepi jalan.
nasib baik tak amnesia budak tu.
darah mengalir dari dahinya. koyak sikit.
"ARGHH! SHIT! TIANG TARAGUNA!..... duit duit duit.... nowa haruman niki bare bare.... duit duit duit... nowa tan... eh ape ek... ha ingat ingat! nowa tanduri nore patey patey hehehe HAHAHAHAHA...." dia memarahi tiang yang tidak bersalah itu, kemudian sambung nyanyi semula.
sedang dia jalan dah macam orang hape, dia terlanggar seorang lelaki.
lelaki itu adalah Daehwi. ALAH WOLF COMEL TU AUM AUM.
"WOI!!" pekik Aera marah.
hek eleh, dia yang langgar orang. Daehwi pula yang kena marah.
"what the.... hey... kau bukan ke yang-"
"DIAM DIAM DIAM! AKU TAK KENAL DIRI AKU!1!1!1" Aera menjerit sambil air matanya bercucuran jatuh.
digenggamnya rambut panjangnya kuat. hak alah emo pulak, tadi dok haruman nowa nega hars sui tamiyeon sangat.
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampiredah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...