author pov
"kak, bagi saya seluar lepas pinggang 10 helai." Taeyong mengeluarkan duitnya yang berkebat depan akak cashier dan akak cashier pun mahu menjadi sugar baby Taeyong.
astaghfirullah.
secara tiba tiba tangan Taeyong ditarik.
"WARGH JANGAN CURI SAYA EH JANGAN CULIK SAYA" Taeyong tak sengaja terjerit dan akak cashier dihadapannya pun mahu membantu terus memasang kuda kuda untuk tunjuk kemahiran silat gayungnya yang dah lama berhabuk.
tapi dihentikan oleh Haruki, ye Haruki yang tarik tangan Taeyong.
"maaf. ini member saya." kata Haruki untuk menyakinkan akak cashier yang bukan beshe beshe ni.
dalam hati Haruki, ni kalau dia sepak pale aku, tak hidup lagi aku agaknya.
"ISH KAU NI TARIK AKU MACAM TU BUAT MEH SINI KAU KITA SINGGAH HOTEL."
"KAU JANGAN SAMPAI AKU SURUH AKAK NI SILAT KAU. JOM IKOT AKU." tanpa membuang beberapa saat, Haruki langsung menarik tangan Taeyong masuk kedalam perut kereta BMW nya yang baru sahaja dia beli semalam beh.
"kau nak apa? kata aku boleh cuti hari ni pastu tiba tiba muncul pulak muka kau."
Haruki menjeling.
"hoi aku panggil kau ni gaji kau masih jalan tau. bukan kosong kosong."
"ya ada apa apa yang boleh saya bantu cik Haruki?" sekaligus gais Taeyong jadi employee of the month.
"cih pasal duit semua jadi. aku nak kau belikan aku tiket balik jepun minggu depan. jangan lupa dua tiket."
terperanjat Taeyong dengar arahan Haruki.
"kenapa? bukan contract kau lima bulan ke? hari ni sebulan pun-"
"aku nak rehat."
"tapikan kau boleh rehat kat sini-"
Haruki meletakkan jari telunjuknya dibibir Taeyong aum.
"aku tetap nak balik jepun."
"kau ada suami ke nak jaga kat jepun tu?"
"kau ada awek ke yang kau takut sangat nak tinggalkan korea ni?"
aku cuma nak beritahu
kalau Haruki ni dah berkata kata, bau seri pun tak ada. BAYANGKANLAH GAIS-
"yela kau menang. tapi serius aku nak tahu, kenapa kau nak balik jepun sangat? Aera macam mana?"
Haruki diam tak menjawab.
++++++
punya la bersungguh sungguh aku type, rupa nya dapat 300 words je HAHASHSHSHS
dan hehe lagi lagi beta meninggalkan ff ni terkontang kanting tanpa memberi makan.
jangan lupa vote hihi 🗿💜
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampiredah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...